Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság (NMHH) gyorsjelentése szerint a 3,8 millió magyarországi háztartásból több mint hárommillióban előfizetnek valamely televíziós szolgáltatásra, a fennmaradó háztartásokban tető-vagy szobaantennával fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzást, illetve ingyenes műholdas adásokat érnek el.
A hatóság januári adatai azt mutatják, hogy 26 ezerrel, 1,45 millióra nőtt a digitálisan tévéző háztartások száma, ez a magyarországi szolgáltatók előfizetéseinek 54,1 százalékát teszi ki. A digitális előfizetéseken belül a kábeltelevízióra és az IPTV-re nőtt inkább a kereslet, ugyanakkor a műholdas szolgáltatást még mindig 300 ezerrel többen veszik igénybe (879 ezer az 571 ezer előfizetéshez képest). Az analóg kábeltévés szolgáltatásra előfizetők száma továbbra is csökken, a vizsgált hónapban 46,6-ról 45,9 százalékra.
A gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók - Magyar Telekom, Invitel, UPC Magyarország, FiberNet, Digi, Pr-Telekom, Tarr, Vidanet, Parisat, Rubicom, HD Platform, Hello HD, UPC DTH - január végén 2,681 millió előfizetést tartottak nyilván. Közülük a UPC a piacvezető 29 százalékkal, a Magyar Telekom 25 százalékon stagnál, míg a Digi részesedése 25,9-ről 26,1 százalékra nőtt.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM