Móric
10 °C
18 °C

Helyreigazítás

2011.12.20. 15:55 Módosítva: 2012-01-05 15:58:21

A 2011.december 13-án 23:08 perckor megjelent, „Figyelmeztetést kapott a retusálásra utasító főszerkesztő-he|yettes” című cikkünkben a tényeket hamis színben tüntettük fel, amikor a  címében azt állítottuk, hogy a retusálásra utasítást adó főszerkesztő-helyettes kapott fìgyelmeztetést, ugyanís ezzel azt a Iátszatot keltettük, mintha a retusálásra történő utasításadás miatt marasztalta volna el az  munkavállalót az MTI  vezérígazgatója. Ezzel szemben a valóság az, hogy a figyelmeztetésre az adásba kerülö tartalmak kontrolljának erösítése érdekében került sor.

Valótlanul híreszteltük, hogy az MTI  Lomnici Zoltán adott utasítást a retusálásra. A valóság ezzel szemben az, hogy ilyen utasítást az illetékes munkavállalók nem kaptak, a főszerkesztő-helyettes ilyen utasítást nem adott.

A 2011. december  a Duna Televízió és a Magyar Televízìó esti híradójában latható, a szlovak állampolgarságától megfosztott 99 eves rimaszombati magyar tanarnőről készült anyag kapcsan a főszerkesztő- helyettes azt kérte, hogy az összeállításban az ügy valódi érintettjei szólaljanak és ez az útmutatás a szakmai követelményeknek megfelelő volt.