A Digi-előfizetők a Discovery eltűnésén akadtak ki

2012.11.21. 19:19

A Discovery Channel november 20-án kikerült a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. csatornakínálatából. A helyén a History csatorna került, de ezzel nem lett kiengesztelve az a többszáz kábeles előfizető, aki gyalázkodó kommentekben adott hangot csalódottságának a Digi Facebook-oldalán. Ráadásul a cég sok dühös hozzászólást kimoderált, az íróikat pedig letiltotta az üzenőfaláról.


A Digi Kft. ezután egy hivatalos közleményt adott ki: "A DIGI minden tőle telhetőt megtett, hogy a Discovery csatornái továbbra is a műsorkínálatának részét képezzék, ez azonban jelen körülmények között, a Discovery által támasztott feltételekre tekintettel, kizárólag a TV előfizetési díjak emelésével lett volna lehetséges. Társaságunk számára kiemelten fontos az árstabilitás. A DIGI az idei évben is az árak szinten tartását tartotta szem előtt, ez a piaci magatartás pedig kivételes a hazai telekommunikációs szektorban. A közelmúltban azonban elindítottuk két minőségi tartalmakkal bíró tematikus csatornánkat, DIGI World és DIGI Life néven, amelyeken a műsorok reklám és megszakítások nélkül élvezhetőek. A csatornakínálatunkba bekerült továbbá a Viasat Nature/History HD is, valamint rövidesen indul az állatvilág kedvelői által várva várt DIGI Animal World is."

Ezzel a nyilatkozattal azonban az a baj, hogy a Discovery Channel Magyarország szerint egyoldalú döntés született. A csatorna egy óriási "Nem látod a Discovery Channelt? Akkor cselekedj most!"-képpel már-már bojkottra hívja fel a dühöngő rajongókat: "A DIGI ma úgy döntött, hogy analóg és digitális kábeles csomagjaiból kiveszi a Discovery Channelt. Ha már ti sem látjátok műsorainkat, vagy attól tartotok, hogy a jövőben ez megtörténhet, tegyetek panaszt a DIGI-nél".