További Média cikkek
-
Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
A szilveszter kárpótolta az m1-et eddigi silány nézettségéért. A teljes népesség körében a Maradj talpon! megszorongotta a TV2-n futó Tényeket (20,7 - 20,8 százalékos közönségarány), az esti Híradó 1,1 milliós nézettsége pedig porig alázta a Lúzer Sc-t (TV2 440 ezer néző) és Az üresfejű című vígjátékot is (RTL Klub 579 ezer néző).
Több mint egymillióan nézték az m1-et
A Poén Péntek múlt hétfői adása is rekordot döntött 1,1 millió nézővel, de este 9-től már a kereskedelmi csatornák vitték el a nézőket. A TV2-n futó Hanyatt vágta még birkózott egy ideig az RTL-es Krokodil Dundee-val (16,2 - 16 százalékos közönségarány), de aztán az estét végül a TV2 nyerte.
![A 1. hét legnézettebb műsorai a 18-49-es korosztályban](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/372/3722/37225/3722580_492e50db10ac43f20936ea38f296030d_wm.jpg)
A legnézettebb szilveszter esti műsor a Frizbi lett 968 ezer nézővel, de a Retro Búék is szépen teljesített (876 ezer néző), hozzájuk képest az RTL-en futott Amerikai pite 389 ezres nézőszáma szinte már csúfolódás. Áder János köztársasági elnök újévi beszédét 1,2 millióan figyelték.
A fiatalok körében már nem ennyire egyértelmű az eredmény, az m1 bár este 6 és 9 között ebben a korosztályban is 12,4-13 százalékos közönségarányt ért el, ami kiugróan magas az elmúlt hónapok teljesítményéhez képest, a kereskedelmi csatornák mégis elvitték a 18-49-es korosztályt.
A Tények például abszolút leverte az RTL Klub Híradóját (20,8 - 17,6 százalékos közönségarány), az Aktív pedig Az üresfejű első fél óráját (19,6 - 12,2), de utána a Frizbiig az RTL Klub volt a fiatalok kedvence. A vígjátékot végül átlagosan 220 ezren, a Krokodil Dundee Los Angelesbent pedig 267 ezren követték kalandos útján.
A teljes lakossághoz hasonlóan azonban ebben a korosztályban is a Frizbi és a Retró búék voltak a legnézettebb műsorok 301 és 331 ezer nézővel.
Az RTL már nem lehet elégedett
A The Voice azonban a szakma és a TV2 legnagyobb sajnálatára tovább csúszik a lejtőn. A múlt pénteki adás már nem érte el az egymilliós nézőszámot sem (968 ezer néző, 22,6 százalékos közönségarány), így nem meglepő a Top41. helye. Összehasonlításképpen december 21-én még 1 millió 10 ezren, december 14-én pedig 1,124 millió néző látta.
A TV2 tehetségkutatója a fiatalok körében is egyre kegyvesztettebb, most csak 429 ezren látták (23,2 százalékos közönségarány), pedig december 21-én még 444, december 14-én pedig 483 ezer néző volt rá kíváncsi.
De talán van még remény a feltámadására, mivel mindkét korcsoportban csak a Barátok közt tudta megverni a show-t, este fél 10-től már az énekesekre koncentráltak a tévé előtt ülők. Az RTL szappanoperáját 1,7 millióan nézték teljes népességben, a fiatalok körében pedig 621 ezren, és ezzel mindkét korcsoportban a Top1. helyezést hozta el.
A TV2 azonban a The Voice eredményei ellenére is jól teljesített a múlt héten. A 18-49-es korosztályban a főműsoridőben mért átlagát számítva ugyan még mindig a 2. helyen szerepel az RTL Klub mögött, de december 21-hez képest 1 százalékot javított (19,4), míg az RTL viszont nagyot bukott, 26,7-ről 21,6 százalékra.