A BBC 3D tesztüzeme alatt kiderült a nagy igazság, hogy ez még túl korai újítás. A csatorna ugyan szépen próbálkozott, hogy a háromdimenziós tévézés élményét beemelje a hétköznapokba, de nem talált stabil fogyasztótáborra. Több műsort és kiemelkedő eseményt is sugároztak így, a legjelentősebb az Olimpiai játékok közvetítése volt. A nyitórendezvény nézettségi adatain pontosan le is lehet mérni, mennyire érdekli a briteket a 3D.
A BBC 3D összesen 1,5 millió háztartásban érhető el, ezekben adottak a technikai feltételek, azaz van is 3D tévéjük. Ehhez képest a 3D tévé tulajdonosok fele nézte csak térhatásban az Olimpiai játok megnyitóját. És ennél csak rosszabb adatok vannak.
Kim Shillinglaw így fogalmazta meg a 3D tévézés problémáját: „Eddig még nem tapasztaltam túl nagy érdeklődést a 3D tévézés iránt Angliában.” A továbbiakban arra is kitér, hogy mennyire macerás is az otthoni 3D. Gondoljunk csak bele: meg kell keresni a szemüvegeket és át kell állítani a tévét 3D-re. Nem egy túl bonyolult dolog, de ez már túl sok felesleges mozdulat a tévézés egyszerű elfoglaltságához képest (értsd: bekapcsolod a tévét).
Az év végéig azért még lesz 3D-s műsor a BBC csatornán. A nálunk „Ki vagy, Doki?” címen ismert Doctor Who 50. évfordulójára készített epizódot 3D-ben is fogják adni. „Ezek után meglátjuk mi lesz” mondta a csatornafőnök. Úgy gondolja joggal és minden gond nélkül játszhatnak a kivárásra, elvégre a BBC nem azért van, hogy a nagy 3D versenyt vezesse.