„A legjobb dolgok ingyen vannak” ezzel a szlogennel kampányol a mirror.co.uk oldalon az egyik legnagyobb brit bulvárlap. Nem titkolják, hogy azt a tábort akarják megfogni, akik nem hajlandók fizetni a tartalomért. És ők elég sokan vannak: a Times és a Sunday Times 90 százalékban elvesztette online olvasóit, amikor fizetőssé vált.
Augusztus 1-én a The Sun elindított Sun+ néven egy fizetős portált, ami heti 2 fontba, azaz 690 forint körüli összegbe kerül. Ahhoz, hogy sikeres legyen, minimum 300 ezer fizető olvasóra van szükségük. Erre Simon Fox, a Daily Mirrort kiadó Trinity Mirror egyik vezetője kijelentette, hogy örömmel várják a Mirrornál az egykori Sun olvasókat. (A júniusi adatok szerint a The Sunnak 29,6, a Mirrornak pedig 29,3 millió látogatója van havonta.)
Fox szerint a változásokkal mindenki csak nyerhet. Elképzelései szerint a The Sun egy kisebb, de fizetőképes olvasótáborral lenne jelen a piaci versenyben, míg a Mirror egy nagyobb, de ingyenes tartalmat váró tömeggel biztosítaná be magát.