Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMi az extraprofit? - tette fel a kérdést az RTL Klub riportere L. Simon Lászlónak, a reklámadó atyjának, de nem kapott rá választ. Vagyis kapott, de értelmetlent: az államtitkár szerint a "tisztességes haszon" felett van az extraprofit, de arra már nem adott magyarázatot, meddig tisztességes a haszon.
Inkább bement a törvényalkotási bizottság ülésére, ahol megint módosíthatják a már módosított javaslatot, mégpedig úgy, hogy csak annak kell fizetnie reklámadót, aki legalább 2,5 millió forintot költ havonta Google- vagy Facebook-reklámra.
A híradóban beszámoltak arról a hírről is, miszerint L. Simon László közvetlen munkatársaihoz köthető cégeket hívott meg egy 9,4 milliós kommunikációs tenderre. Ezt L. Simon teljesen természetesnek tartotta és lényegében ugyanazt ismételgette, amivel már a Népszabadságnak is érvelt: azért az ismerősei cégeit hívta meg a tenderre, mert bennük bízik meg.
Végül megszólaltatták a norvég nagykövetet is a Norvég Alap támogatásának kapcsán. A nagykövet szerint semmilyen bűncselekmény nem történt a norvég pénzek elosztásában, hiába sugallja ezt az alap vizsgálatát elrendelő kormány. Tove Skarstein nagykövet szerint alaptalanok a kormány vádjai.