Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMMár az is hatalmasat dobott a puli népszerűségén, amikor Mark Zuckerberg, a Facebook alapítója beszerzett egy példányt. A Beast nevű fehér puli azóta is a Zuckerberg család kedvence, itt talál róla, iszonyú cuki képeket. Zuckerberg egyszer még Magyarországra is utazott, hogy felkeressen egy hazai pulitenyésztőt.
A puli népszerűsége úgy tűnik tovább szárnyal, hiszen most Amerika kedvenc üdítője, a Dr. Pepper tette meg reklámarcává. A Mop Dog című reklámban (a mop felmosórongyot jelent angolul) szegény raszatszőrű pulit mindenki koszos felmosórongynak nézi, egy kartonpapíron alszik és senki nem szereti. Már épp elsírnánk magunkat, amikor szerencsére mégiscsak gazdára lel, egy Dr. Peppert szállító sofőr személyében. Jól össze is barátkoznak.
„Mindig légy egyedi” - mondja a reklám. Pont mint egy magyar kutya.
A pulikutya szerepelt már jóval korábban, 2008-ban is egy amerikai sörreklámban, de azt sértőnek találták, ezért végül betiltották.