A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2015 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 7 percet töltött a tévékészülékek előtt, 4 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. A tévézők nagyobb arányban választották az általános szórakoztató csatornákat, mint az előző év azonos időszakában, miközben a közszolgálati és országos kereskedelmi csatornák részesedése kis mértékben csökkent.
A 4-17 éves gyerekek tévénézéssel töltött ideje 3 óra 16 perc volt, a 18-49 éves korcsoporté pedig 4 óra 17 perc, ami az előbbi korcsoport esetében 9 perces, az utóbbinál pedig 4 perces csökkenést jelent 2014 ugyanezen időszakához képest. Az 50 évesek és idősebbek átlagosan 6 órát és 45 percet töltöttek a televízió előtt, 2 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban.
Az ismeretterjesztő csatornák 5.8%-os aránya 0.7 százalékpontos növekedést jelentett, a hírcsatornák pedig 4.2%-ról 4.7%-ra növelték részesedésüket. A közszolgálati csatornák közönségaránya 14.8% volt, míg az országos kereskedelmi csatornáké 26.6% (RTL Klub + TV2), amely mindkét esetben 1 százalékpontos csökkenést jelent. A gyerekcsatornák közönségaránya 4.5%-kal, a zenecsatornák és a sportcsatornák egyaránt 2.5%-kal, az életmódcsatornák pedig 2.0%-kal járultak hozzá a napi tévénézéshez 2015 első negyedévében.