Ha ön is azok közé tartozik, aki azt vallja, hogy a Playboyt nem a csöcsökért veszi, hanem a cikkekért, akkor semmilyen változás nem fog beállni az életében, hiszen továbbra is veszi a lapot, olvassa a vicceket, az interjúkat és a milliomos playboyoknak szánt összehasonlító teszteket a Lamborghinikről. Ha viszont eddig csak azért kellett a lap, mert hónapról hónapra mutattak benne igényesen fényképezett meztelen nőket, ne adj isten azért, mert a középső, háromlapos pucér nős poszterrel tapétázta ki az öltözőszekrényét, akkor most sokkot fog kapni:
A cégvezetés szerint eljutottunk oda, hogy egy nyomtatott lapban leközölt meztelen nő már annyira érdektelen, hogy teljesen felesleges beletenni. Ott az internet, mondta Scott Flanders, a Playboy lapigazgatója a New York Timesnak adott interjúban, azzal nem lehet és nem is akarnak versenyezni. Flanders szerint a lap idén 89 éves alapítója, Hugh Hefner is belement a dologba; az utolsó pucér csaj 2016 márciusában lesz látható a magazinban.
Nők a jövőben is lesznek a Playboyban, de korhatáros mértékig ledéren, azaz kb. úgy, mint az FHM vagy a CKM hasábjain, vizes póló, zsinórtanga, kézzel takart nemi szervek, és így tovább, de a csöcsöktől és pináktól szépen elbúcsúzhatunk. A változás egyébként a Playboy online kiadásán már elérhető, azt 12 éves gyerekek is olvashatják már most is, a kérdés csak az, persze, hogy mi az istenért klikkolna egy kiskamasz Playboyra, ha nem a csöcsökért.
A Playboy amerikai kiadása már éve óta veszteséges, és csak azért nem zárták be, mert kiváló marketingeszköz a nemzetközi kiadásoknak, melyek továbbra is hasznot hoznak a cégnek. 1975-ben még havi 5,6 millió példányban jelentek meg, ebből mára 800 000 maradt. A magyar kiadás 1991-ben született.