A nagy stúdiók és tartalomgyártó cégek a vevőkkel, azaz a tévékkel többféleképpen is tarthatják a kapcsolatot, például közvetlenül, vagy a nagy szakmai vásárokon. Ilyenből több van, a például MIPCOM Cannes-ban, vagy a NATPE Miamiban, esetleg az LA Screenings Los Angelesben. A NATPE egyfajta kakukktojás, mert a The National Association Of Television Program Executives (A tévés programigazgatók nemzeti szövetsége) nemcsak az USA-ra vagy Nyugat-Európára fókuszál, hanem Kelet-Európára is. A szakmai vásár környékbeli kiadását egy ideig Budapesten tartották, majd átköltöztek Prágába, de hálistennek idén nyáron ismét visszatérnek Magyarországra.
A június 27-30 között, a Hotel Intercontinentalban megrendezésre kerülő eseményen bemutatkoznak majd a hazai és régiós műsorgyártók és televíziók, lesznek a televíziós szakma fontosabb területeit lefedő, kisebb-nagyobb workshopok, és ami a legfontosabb, legalábbis újságírói suzempontból: a hollywoodi stúdiók bemutatják a legújabb pilotokat, azokat, amikkel a tévében csak ősztől vagy 2017 tavaszán lehet majd találkozni.