Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMSzétrobbantaná a tévépiacot a TV2
Az utóbbi 15 év egyik legnagyobb beruházásának nevezte a programigazgató a bővülést, hatalmas ambíciókkal vágnak bele – mondta, sőt olyanokat is, hogy:
Mátrixorientáltan kell gondolkodnunk
– bármit is jelentsen ez.
Ezek lesznek az új csatornák:
- SuperTV2: a már létező csatornával az a céljuk, hogy a harmadik legnézetteb csatorna legyen Magyarországon. Ősztől napi négy óra sajátgyártású műsort terveznek rá.
- Izaura TV: Értelemszerűen telenovellák reggeltől estig.
- Chili TV: gasztrocsatorna, az ígéret szerint főleg Magyarországra fog fókuszálni.
- Zenebutik: zenecsatorna, mi más.
- Joy TV: életmódcsatorna, főleg női célközönséggel.
- Prime TV: ez a mai FEM3 átpozicionálva prémium szórakoztatócsatornává.
- Kiwi TV: mesecsatorna.
- Mozi+: filmcsatorna
- és 10.: meglepetés, ezekről még nem lehet tudni konkrét terveket.
A TV2 közleménye szerint belátták, hogy a TV2 Csoport az elmúlt években lépéshátrányba került, mert a sokcsatornás modell létjogosultságát versenytársához képest csak későn ismerte fel. „A 2016-os tulajdonosváltásnak köszönhetően most lehetősége van a médiacsoportnak a hosszú távú tervezésre, amire korábban nem volt megfelelő támogatás és fedezet” – utalnak a közelmúltbéli felvásárlásra.
„Stratégiánk megvalósítása során a TV2 pozíciójának erősítése mellett tovább fokozzuk a fragmentációt, amely a tematikus csatornák felé tolja el a hangsúlyt. Erőforrásainkat arra koncentráljuk, hogy minden csatornánkon kiemelt tartalmakat adjunk, legyen szó saját gyártásról, a legjobb sorozatokról vagy éppen a legnagyobb mozifilmekről” – mondta a TV2 Csoport kábelekért felelős programigazgatója.
(Borítókép: Hernádi Levente/Index)