Valéria
12 °C
19 °C

Habony Árpád vinné a Sláger FM-et is

2017.04.10. 07:30 Módosítva: 2017-04-10 07:49:11

Habony Árpád miniszterelnöki tanácsadó és üzleti köre egy ideje már a Sláger FM megszerzésén ügyködik, értesült a Magyar Nemzet több forrásból.

A csatornát működtető cég tulajdonosa a Tematic Media Group Kft., ami a nagyváradi illetőségű Radu Morar kezében van. A lap szerint Habonyék eredetileg azt tervezték, mostanra le is zárják az ügyletet. A tárgyalások azonban elakadtak, mert nem tudtak megegyezni az árban, a vevő túl keveset kínált a rádióért.

A Sláger FM nagyjából egy hónapja váratlanul sales house-t váltott. Míg korábban a tulajdonosi köréhez tartozó Trimedia Kft. értékesítette a kereskedelmi csatorna reklámidejét, most már a Radio Sales House Kft. a partnerük.

A Radio Sales House ezer szállal kötődik Habony Árpádhoz. A cég egyik tulajdonosa az ország legnagyobb tévés értékesítőháza, az Atmedia Kft. Egy évvel ezelőtt azt pletykálták, hogy ez is Habony érdekeltségi körébe került vagy kerülhet. Ezt akkor tagadták. Decemberben azonban a céget Tombor András vette meg, akit az elmúlt időszakban legtöbbször Habony Árpád hitelezőjeként emlegettek. A vállalat másik tulajdonosa mögött a Rogán Antal szomszédjaként emlegetett  Csetényi Csaba üzleti köre áll. 

Sikerült telefonon elérnünk Radu Morart, aki az Indexnek azt mondta, hogy a cég eladása nincs napirenden. "Jól működő cégről van szó, ami több mint 200 embernek ad munkát hónapról hónapra. Minek adnám el?" Azt nem zárta ki kategorikusan, hogy ha jön egy jó ajánlat, akkor nem tárgyalna, de egyelőre ilyet nem kapott. "Ha valaki jó sok pénzt kínálna érte, lehet meggondolnám. Legyen az Habony vagy Simicska vagy bárki. De értse meg: a cég jelenleg nem áll eladáés alatt."

A Radio Sales House-hoz való átigazolásra azt a magyarázatot kaptuk, hogy az Atmedia Kft.-vel már régóta jó üzleti kapcsolatban vannak, így logikus volt a váltás. "Nem volt nekem semmi bajom a Trimediával, de az Atmediával a Sláger TV révén évek óta együtt dolgozunk, mindig időben tisztességesen fizettek és jól értékesítették a reklámidőt. Most, hogy egy rádióra szakosodott osztályt is létrehoztak, logikus volt, hogy velük dolgozzunk tovább a rádió tekintetében is."