Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAhogy az az Átlátszó cikkéből kiderül, az adatigénylésre válaszol elektronikusan (pdf-ben) kaptak választ, a kormányzati kommunikáció utóbbi pár hónapban bevezetett új elemeként olyan formátumban, amiben nem lehet keresni, és amivel a profi szövegfelismerő rendszerek sem tudnak kihámozni semmit, így kézzel kellett kisilabizálni, mire ment el a nagy talicskányi adóforint.
A kormány 2016. december 15-én indította el a "Magyarország erősödik!" szlogenű reklámkampányát, amire nettó 1 milliárd forint értékben rendeltek médiamegjelenést a Csetényi Csaba tulajdonában lévő Affiliate Network Kft.-től, 2017. január 5-én pedig nettó 1,86 milliárd forint értékben a Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Kft.-től. 2015-ben egy ugyanilyen nevű kampányt már lezavartak egyébként, de az akkor kijött 475 millió forintból. A mostani kampányra összesen 3 milliárd forint ment el a bevezetőben említett 10,7 milliárdos teljes reklámköltésből.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM