60 millióból újítja meg a háziasszonyportálját a közmédia
A Duna TV-n 2016-ig Jakupcsek Gabriella, később Dióssy Klári műsorvezetésével futó Ridikül nevű női talk-show egész szép sajtóbirodalmat épített ki magának. A műsor indulása után egy évvel, 2014-ben elindult a heti rendszerességgel megjelenő Ridikül Magazin, amelyben a talk-show vendégeivel készült interjúk, divattippek, szépségápolással kapcsolatos cikkek, receptek, befőzési trükkök százai jelennek meg. A magazin mellé elindították a Ridikül Online újságját is, most ehhez írt ki az MTVA egy újabb közbeszerzést, hogy felpörgesse a lapot. Havonta majdnem 5 millió forintot különítenek el erre, összesen
megy majd a közszolgálati nők lapja internetes kiadványa.
A pályázat leírása alapján a Ridikül a harmincas-negyvenes korosztályt célzó "pozitív életszemléletű, az életet, a családot, az emberi kapcsolatokat, az egészséget és a női szépséget (test és lélek szépségét) értékként kezelő felület. Hangvétele könnyed, az olvasót „barátnőként” kezelő, nem kioktató, elfogadó, befogadó, előítéletmentes, a társadalmi kérdéseket és a kulturális sokszínűséget felelősen kezelő honlap (site)".
Napi 50 ezer nőt kell elérni
A közbeszerzést és vele az olvasók barátnőként kezelését Csomor Tamás és az általa vezetett 42 Digitális Kommunikációs Ügynökség Kft. nyerte. Az elvárás velük szemben, hogy naponta legalább 14, minimum 1500 karakteres cikkel és havonta 8, minimum félperces videóval frissüljön az oldal. Emellett még ki kell tenni naponta 6-6 posztot Instagramra és Twitterre. A cikkeknek a következő témákról kell szólniuk: család, gyereknevelés, szépség, egészség, lélektan, tanulás, karrier, otthon, pénzügyek, párkapcsolat, divat, táplálkozás, életmód, társadalmi szerepvállalás.
A cél, hogy az oldal 2017 végére érje el a napi 50 ezer olvasót. Ebben segíteni fog természetesen minden a Ridikülhöz kapcsolt termék, a print hetilap és a talk-show is és a már meglévő közösségi médiás felületek.