A Discovery Channel anyacége bekebelezte a Travel Channel gazdáját
Ha az előfizetők sorra mondják le a kábelcsomagokat, az egyetlen üdvözítő út a jövőbe a terjeszkedés, legalábbis a Discovery Communications szerint. A többek között a Discovery Channelt, a TLC-t és az Animal Planetet is magáénak tudó kábelgigász így olyan csatornákkal bővült, mint a HGTV, a The Food Network vagy a nálunk is fogható Travel Channel, mindezért (meg egy rakás másik csatornért) majdnem 15 milliárd dollárt fizettek.
A Discovery amerikai taktikája pontosan ugyanaz, mint a TV2-é itthon, azaz minél több csatornával bombázzák a szolgáltatókat, annál több portékájuk kerül be a csomagokba, és még ha csökkentenek is az egyes csatornák árain, a mennyiség miatt még így is jól járnak. Az előfizetői bázisuk, mármint az amerikai, eleve nem volt rossz, de a cég beszámolója szerint 2017 második negyedévben 4 százalékkal így is nőni tudtak (az első negyedévben 3 százalékos emelkedésük volt).
Amikor a Discovery legutóbb szétnézett a piacon, az Eurosportot vette meg, majd hozzájuk került az olimpiai közvetítések kizárólagos joga.