Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMNem mondjuk, hogy váratlan hírt hozott le a Kreatív: a fogyasztók nem akarják tudni, hogy a gyártók „velük vannak”, inkább valami ötletesebbet, innovatívabbat látnának a plakátokon és szpotokban. A kutatást az Adobe rendelte, a minta ezerfős volt, az eredményből látható, hogy
A márkák koronavírus idejére átalakított, leginkább érzelmi húrokat pengető, „veled vagyunk!” típusú kommunikációjától már a hideg rázza a fogyasztókat, akik nem osztják a marketingesek elképzelését arról, hogy semmi mást nem akarnak látni a kedvenc műsoruk előtt, mint tábortűz mellől rájuk biztató tekintettel kinéző szép embereket, ahogy azt suttogják: összehozzuk a közösséget. A tanulmány szerint a cégek jobban tennék, ha a mindennapi problémákra fókuszálnának, vagy éppen arra, hogy elfordítsák az emberek figyelmét a járványról.
A cikk további megállapításai:
(via)
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM