Ferenc, Olívia
-4 °C
4 °C

A Tv2 beperli a Színes Bulvár Lapot

2005.01.14. 17:53
A Tv2 szerint a bulvárlap hónapok óta valótlanságot állít műsorairól és a bennük szereplőkről. Az utolsó csepp az volt, hogy megírták, a csatorna új sorozatának egyik munkatársa kórházba került a forgatáson történt baleset miatt.
Bírósághoz fordul az MTM-SBS Televízió Rt. (TV2) a Színes Bulvár Lappal szemben; a társaság szerint az újság több alkalommal valótlan tényállításokat tett közzé a kereskedelmi csatorna műsoraival kapcsolatban - tájékoztatta a TV2 az MTI-t. A lap kiadója, a Híd Rádió Rt. szerint a Színes Bulvár Lap, mint független és szabad sajtóorgánum nem ítélhető el azért, ha bírálja a kereskedelmi csatornák műsorait.

Szakítanak

A TV2 megszakít minden kereskedelmi, marketing, valamint sajtó kapcsolatot a lappal - tartalmazza az MTI-hez pénteken eljuttatott közlemény.

A Híd Rádió Rt. által Színes Bulvár Lap néven kiadott újság "az elmúlt hónapokban több alkalommal valótlan tényállításokat tett közzé a TV2 műsoraival illetve tervezett műsoraival kapcsolatban" - közölték.

A kereskedelmi csatorna szerint "ezzel a lap súlyosan megsértette mind a TV2, mind a cikkekben szereplő munkatársai személyiségi jogait és a TV2 üzleti érdekeit. Ezért a TV2 és munkatársai jogaik megóvása érdekében bírósághoz fordulnak".

"A TV2-nek komoly alapja van feltételezni, hogy a lap szándékosan és rosszhiszeműen járt el a fenti módon, és ezért kénytelen megszüntetni minden kereskedelmi, marketing és sajtó kapcsolatot a lappal" - áll a közleményben.

L. Kelemen Gábor, a Híd Rádió Rt. vezérigazgató-főszerkesztője az MTI-hez eljuttatott, a hírre reagáló nyilatkozatában az írta: "Sajnálattal vettük tudomásul a TV2 döntését. Véleményünk szerint a Színes Bulvár Lap, mint független és szabad sajtóorgánum nem ítélhető el azért, ha bírálja a kereskedelmi csatornák műsorait".

Több cikk miatt

"A konfliktus jelen esetben a TV2 közeljövőben induló Jóban-rosszban sorozatának egyik főszereplője miatt robbant ki, mivel a lap bizonyítékok birtokában megírta, hogy súlyos testi sértésért már el volt ítélve" - olvasható L Kelemen Gábor nyilatkozatában.

"A konfliktust nem az okozta, hogy a bulvárlap megírta Damu Roland múltjában történteket, hanem inkább azzal, hogy a a forgatáson történteket nem a valóságnak megfelelően írták le" - nyilatkozta lapunknak Lóránt Gergely, a Tv2 kommunikációs igazgatója.

"Ezt nem a TV2 elleni támadásnak szántuk. Véleményünk szerint joggal gondoljuk úgy, hogy ebben az esetben nem volt szerencsés a TV2 szereplő választása" - írta a vezérigazgató-főszerkesztő.

Az Index megkereste a tv2-t, ahol azonban egyelőre nem kívántak nyilatkozni arról, hogy mi lesz a bulvárlap ellen beadott keresett tárgya, ahogy azt sem mondták el, hogy véleményük szerint az elmúlt hónapokban mely cikkekkel sértette meg a Színes Bulvár Lap a kereskedelmi csatorna jogait. Az Index értesülései szerint azonban a Jóban-rosszban szereplőjéről szóló cikk mellett a már megszűnt Barbara showról és a Multimilliomosról szóló írások miatt fordul bírósághoz a Tv2.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Egzotikus élmények!

Amiről eddig álmodni sem mert. Luxus nyaralás, a világ legcsodálatosabb tengerpartjain.