'Vérhülyeség' Majkával a Cool tévén

2004.09.30. 16:51
Október negyedikétől a megszokott sorozatok mellett saját gyártású műsorokkal is jelentkezik a Cool kábeltelevíziós csatorna - tudta meg az Index Kökény Tamástól, az adót működtető IKO Kábeltévé Kft. vezetőjétől, Majkától pedig azt, hogy az egyik műsor, a Kontra "vérhülyeség" lesz. Ebben ugyanis Majka és Supernem-tag Szabi használt női bugyikat gyűjt és disznókon lovagol.
Kökény a Cool kábeltelevízió csütörtökön tartott sajtótájékoztatóján elmondta, hogy "saját kigondolású és gyártású" műsorokkal jelentkezik majd, mint például a Kontra című realitysorozat, amelynek a Majka által megfogalmazott szlogenje: "olcsó játék hülye gyerekeknek".

"Két hőse olyan, nem mindennapi versenyszámokban mérkőzik meg, mint az utcai pénzszerzés vagy a használt női bugyik gyűjtése" - foglalta össze Kökény az eddig elkészült öt rész tartalmát a sajtótájékoztató után az Indexnek. Elkészült ugyan egy hatodik, "disznólovaglós" epizód is, de azt az állatvédő szervezektől tartva a megtekintés után - mint mondta - dobozba tették.

Hónaljkinyalással kezdenek

A sajtótájékoztatón Majka egy rögtönzött pénzgyűjtős játékban vesztesként kikerült A ValóVilág első szériájának szereplője az Indexnek hozzátette, nem hagyja el az RTL Klubot, csak vendégként lép fel a Coolon. Arról, hogy lesz-e könnyűzenei műsora is a kábeltévén, csak annyit mondott: "lehet".

Kökény elmondása szerint a Cool másik saját gyártású műsorának, a Gerilla Grill című "illegális főzőműsornak" a Kontrával ellentétben két "civil" főszereplője van, akik "később sem lesznek címlapsztárok". A két szereplő kiléte az Index faggatózására sem derült ki, holott "álruhában" a sajtótájékoztatón ültek. A műsor lényege, hogy olyan helyeken készítenek el tíz perc alatt ételeket, ahol "normális ember nem főz": például a szegedi Csillag börtön udvarán, a Lánchíd közepén vagy a Paksi Atomerőmű területén.

Megszokott sorozatok fiataloknak

Veszed az adást?
Egy félszemű nyúl látható a csatorna hirdetésein, amelyeket a Team Reklámügynökség készített. Az október elején induló bevezető kampány főszereplője rákattan a csatorna extrémnek szánt műsoraira. A kampányt "Cool. Veszed az adást?" szlogenű sajtó-, rádió- és közterületi hirdetések szolgálják, de a nyúl megjelenik az RTL Klub és a Cool reklámblokkjaiban, valamint moziban is - írja a Kreatív. Az ATL-kampányt vonal alatti kommunikáció is támogatja.
Az egy hónappal ezelőtt debütált tévécsatornának - amely az azonos nevű társaság által működtetett Humor1 és az IKO Kábeltévé Kft. M+ családi adójának "összeolvadásából" jött létre - a 15 és 29 év közöttiek jelentik a célcsoportját, és tulajdonosainak célja az, hogy jövő év közepére vagy végére legyen az ország minden pontján fogható - derült ki Kökény Tamás tájékoztatásából.

A South Park, a Hegylakó mellett olyan sorozatokat vetít a csatorna, mint a homoszexuális A fiúk a klubból vagy a Humor1-től átvett húszéves Cheers és a Taxi.

Kökény hozzátette, hogy a csak kábelen fogható csatornák közül a harmadik legnézettebbek jelenleg, mintegy 1,4 millió háztartásba jut el a programjuk.