Új női lapot indít a havi magazinok piacvezető kiadója, a Marquard Média, amelyhez már eddig is olyan lapok tartoztak, mint a Playboy, a Joy vagy a CKM. Az Éva elnevezésű, saját fejlesztésű, tehát nem külföldi minta alapján kiadott havi magazin a 30-49 év közötti nőket célozza meg, akiknek fontos a divat, a karrier és a család is. A Cosmopolitanen túl, a Nők Lapján innen, egy IKEA-katalógus képi világával.
Az új, csütörtökön az újságárusokhoz kerülő lap a hirdetések mellett tanácsokat, ötleteket, divattippeket, riportokat és interjúkat kínál 180 oldalon, viszont nem lesznek benne sem hazai, sem külföldi sztárpletykák. Viszont az állandó munkatársak közt van Szilágyi János.
A lapban a magyar női magazinokhoz képest viszonylag hosszú írások sorakoznak, így az első számban például több oldalon foglalkoznak majd a tojással, a genetikával, a stresszel, a többnejű mormonokkal, vagy éppen Patagónia óriás dinóival.
Az új magazint a magyar női lappiacon szokatlan módon nem fényes papírra nyomták, hanem a Nyugat-Európában elterjedt, könnyebben újrahasznosítható, úgynevezett selyemfényű papírra, ami ugyan durvább tapintású, viszont teltebb színeket ad.
Már harmincezertől nyereséges
Az Évát hatvanötezer példányban nyomják, de a kiadó ebben az évben havi 30-35 ezer darab eladásával is megelégedne, mivel az újság már ekkor is nyereséget termelne. A női havimagazinok közt piacvezető, szintén a kiadóhoz tartozó Joy egyébként a Magyar Terjesztésellenőrzési Szövetség 2006 utolsó negyedévi adatai alapján átlagosan 74 252 példányban kelt el, míg a hetente megjelenő Nők Lapját átlagosan 283 582-en, a havi lapból nemrégiben negyedéves periodikává alakult Nők Lapja Évszakokat pedig 20 400-an vásárolták meg.A svájci Jürg Marquard médiavállalkozó egyszemélyes tulajdonában lévő kiadó 188 millió forintot fordított a lap kiadására, ebből csak az olvasói igények fókuszcsoportos felmérése húszmillió forintba került. A lap holnap kerül az újságárusokhoz, ára 495 forint lesz.