Csák Gyula hírigazgató szavaiból kiderült, hogy a rádió indulásakor "bizonyos megjegyzéseket" kaptak a rádió politikai szimpátiáját illetően. - A Rádió C azonban megpróbált abszolút pártatlan hírszolgáltatást nyújtani - fűzte hozzá.
A hírigazgató a műsorsávokról szólva ismertette: vannak a roma kultúra különböző területeit bemutató műsoraik, interaktív jogsegélyük, az európai uniós csatlakozással foglalkozó magazinok, oktatási és szociális magazin, de napi hírmagazin is.
Csák Gyula kitért arra is, hogy a rádió hallgatottsága a reggel 7-től este 10-ig tartó időszakot tekintve mintegy 40 százalékos, ami igen magas aránynak mondható a többi rádiót tekintve is.
Kende Ágnes, a rádió munkatársa ismertette: megrendelésükre a Szonda Ipsos áprilisban reprezentatív felmérést végzett a budapesti romák körében. Az 500 megkérdezett révén vizsgálták többi között a fővárosi romák élethelyzetét, vagyontárgyakkal való ellátottságukat, fogyasztói attitűdjeiket és a médiafogyasztást is.
A vizsgálat kiindulópontját az adta, hogy a romák is egyre inkább a fogyasztói társadalom tagjává válnak, potenciális vásárlóerőt jelentenek, vagyis ugyanúgy a reklámok célcsoportját képezik, mint a társadalom többi tagjai - fejtette ki. Kende Ágnes ismertetése szerint a felmérés szerint a budapesti romák 60 százaléka állandó hallgatója az adónak.
A tájékoztatón elhangzott, hogy rövidesen új internetes honlapja lesz a rádiónak, ami az on-line rádióhallgatást is lehetővé teszi majd.