Árpád
-2 °C
9 °C

Egyelőre rosszul áll a Jóban-rosszban

2005.01.25. 14:47
A Tv2 új szappanoperáját vasárnap megverte még az MTV esztrádműsora is, hétfőn pedig több mint félmillióval kevesebb nézője volt, mint a Fókusznak.
A második rész sem hozta meg a várt sikert a Tv2 új szappanoperájának. A Jóban-rosszban első, bemutatkozó epizódját vasárnap 1 672 547-en látták, ezzel a műsor csupán a hét harminckettedik legnézettebb műsora lett. A hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korcsoportban nagyobb sikert könyvelhet el a sorozat, hiszen 873 020 nézőjével az ötödik helyen végzett.

A Jóban-rosszban vasárnapi debütálása mégis kudarcnak számít, hiszen a szappanoperát megelőző Napló 2 334 110 nézőjével ezen a héten is az első lett, azaz az AGB Hungary adatai alapján 661 563 néző kapcsolt el a Tv2-ről a sorozat első képkockái előtt, pedig a csatorna még reklámot sem sugárzott a két műsorszám között.

Ráadásul a teljes lakosság körében a Jóban-rosszbant megverte a közszolgálati televízió Névshowr című esztrádműsora is, amit ugyanebben az időben 1 890 199-en láttak. A teljes képhez azonban hozzátarozik, hogy az RTL Klubon eközben az Utolsó akcióhőst mindössze 1 184 422-en látták, pedig abban még Arnold Schwarzenegger is szerepelt.

A 18 és 49 év közötti korosztályban azonban már a Jóban-rosszban megverte a Névshowrt és az RTL Klub akciófilmjét is.

Hétfő sem hozta meg a sikert

Hétfőn debütált a Tv2 új műsorrendje, amelyben este hétkor kezdődik a Jóban-rosszban, amikor az RTL Klubon éppem a Fókusz bulvárhíreivel próbálják meg a képernyő előtt tartani a nézőket.

A Fókuszt január 24-én 1 960 022-en látták, eközben a magánklinika izgalmait csupán 1 37 0716-an választották. A hirdetőknek oly kedves 18 és 49 év közötti korosztályban is megmaradt az RTL Klub előnye, ebből a korcsoportból 182 ezerrel többen választották az RTL Klub kis színes híreit, mint a Tv2 szappanoperáját.

Ennek ellenére még korai lenne azt mondani, hogy megbukott a Jóban-rosszban, legfeljebb a szappanopera reklámkampánya nem érte el a kívánt hatást, hiszen egy naponta jelentkező sorozat állandó nézőközönsége több hónap alatt alakul csak ki. A Barátok közt a sorozat első évében rendre kikapott a Tv2 azonos időben vetített műsoraitól, először csak kilenc hónap után, 1999 nyarán ért el nagyobb sikereket.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Fergeteges Szilveszter

Fantasztikus szilveszteri vacsorával, hajnalig tartó bulikban, ismert sztárokkal töltheti el az év utolsó éjszakáját.