Ambrus
-7 °C
3 °C

Eladták a Kreatívot

2006.08.29. 15:57
Kapcsolódó cikkek (1)
A marketing- és médiaszaklapot a Süddeutsche Zeitung tulajdonosa vette meg négy másik szaklappal együtt a Geoholding Zrt.-től.

Öt szaklapot vásárolt a Geoholding Zrt.-től a Süddeutsche Zeitungot is kiadó társaság magyarországi leányvállalata - jelentette be Fabian Müller ügyvezető igazgató kedden Budapesten.

A Kreatív, Élelmiszer, Hotel, Turizmus, Trend és A Vendég című szakkiadványok mind nyereségesek, ezt kívánja fokozni a hirdetésszervezés erősítésével és az előfizetői szám növelésével az új tulajdonos - mondta, a vételárat azonban üzleti titoknak nevezte.

Közlése szerint az orvosi-egészségügyi szaklapok piaca mellett más területeken is megjelenő társaság fél, háromnegyed év alatt integrálja rendszerébe ezeket az orgánumokat, amelyek megszerzéséről néhány órával a bejelentés előtt írták alá a szerződést.

A Süddeutscher Verlag Németország egyik vezető médiavállalkozása 1945 óta. A médiacsoporthoz a Süddeutsche Zeitung és a regionális lapok mellett többek között szakkiadványok, nyomdák és elektronikus médiumok - internet, tévé és rádió - tartoznak. A vállalat a németországi marketingkommunikációs piacon a Werben & Verkaufen című magazint adja ki.

A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a Kreatív című szaklap és a W&V című magazin között stratégiai szinten együttműködés zajlik majd, de tartalmai összefonódás nem lesz a lapok között.

Nőkre koncentrálnak

A Geomédia Kiadó az akvizíció után is megtartotta fogyasztói lapjait, így a Pesti Műsort, kivéve a Sárga RTV című műsorújságot, aminek kiadási jogait pár hete eladták az Axel Springernek. A Geomédia Kiadó a jövőben a női magazinjaira (Extra Frizura, Extra Finomságok és Női Érték ötletmagazin) kíván koncentrálni, ezeket fejlesztené.