A reklámozók szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban is a Vészhelyzet nyert, a Rém rendes családot 598 422-an nézték (30,7 százalékos közönségarány), míg a kórházsorozatot 701 913-en választották. (37, 5, százalékos közönségarány). A Vészhelyzet közönségaránya a sitcom alatt 36,1 százalék volt.
Annyit azonban a Rém rendes család javára kell írni, hogy a sorozat nézettsége mindkét korcsoportban felülmúlta a csatorna átlagos közönségarányát, vagyis a Tv2 más műsoraihoz képest viszonylag jól szerepelt.
A sitcom egyébként kifejezetten jól teljesített a falusiak és az alacsony iskolázottságúak között. A vidéki falvakban az éppen tévét nézők 39,6 százaléka választotta az Amerikából importált prosztókat, míg az alacsony iskolai végzettségűek körében 43,6 százalék volt a sorozat közönségaránya. Ennél is jobban szerepelt a sorozat a kiskorúak körében, hiszen az éppen tévé előtt ülő 4 és 17 év közöttiek 47,3 százaléka nézte kedd este kilenctől a Tv2-t.
A nagyvárosi 18 és 49 év közötti nézőket viszont nem nagyon érdekelte a sorozat, ami ebben a korosztályban csak 14,5 százalékos közönségarányt ért el.