Salamon
7 °C
14 °C

A Media Hungaryn újra fel akarják találni a tévézést

2008.05.21. 13:22
Magyarország egyik legnagyobb médiaipari konferenciáján arról vitáznak majd, hogy megszűnik-e a médiabirodalomak monopóliuma. Május 27-én és 28-án Tihanyban.

2008. május 27-28-án rendezik meg Tihanyban az egyik legfontosabb magyar médiaszakmai konferenciát, a Media Hungaryt, ahol idén több mint négyszáz cég, az elektronikus média döntéshozói, az állami és kormányzati oldal szakpolitikusai, valamint a kereskedelmi és reklám szektor képviselteti magát.

A konferencia idén is elismert nemzetközi szaktekintélyek, vezető közvélemény-kutatók és természetesen a magyar média meghatározó vezetőinek segítségével azt a kérdéskört feszegeti, hogy milyen kihívásokkal kell szembenéznie a médiának most, hogy az információgenerálás, a hírgyártás már nem csupán egyes médiahatalmak privilégiuma: az új platformoknak és szolgáltatásoknak köszönhetően lassan bárki szolgáltathat audiovizuális tartalmat.

A Media Hungary 2008 egyik nagynevű külföldi előadója idén, Peter Broderick, az amerikai Paradigm Consulting elnöke, aki világszerte tart előadásokat a digitális átalakulásról, és korábban cikkei jelentek meg a Scientific American, a New York Times és az Economist hasábjain. Peter Broderick előadásában a műsorterjesztés és műsorszolgáltatás „újrafeltalálásáról” beszél majd, és a tévénézőről, aki átveszi az irányítást.

A Media Hungaryn mellette többek közt előadást tart majd még Majtényi László, az ORTT elnöke, valamint a testületi tagok, Pataki Dániel, az NHH elnöke, Moric von Merveld a Pro7 képviseletében, Jean-Francois Fenech, az AH Zrt. vezérigazgatója, Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója, Málnay B. Levente, a Music Television Network Magyarország elnök-vezérigazgatója.

Az eseményről a Comment:com élőben blogol majd.