Amit akarnak, azt csinálják
A hirdetésre több mint négyszáz visszajelzés érkezett a Playboy honlapjára a Wal-Mart dolgozóitól, és ez meghaladta a rovatban eddig szereplő Enron- és Starbucks-alkalmazottak jelentkezését is. A négyszáz vállalkozó kedvű eladó közül hat modellt választott ki a férfimagazin, az újságba kerülő nők között van fotólabor-technikus, menedzserasszisztens, sőt osztályvezető is. A konzervatív, családias bolt imidzsét hangsúlyozó áruházlánc szóvivője a hírre reagálva elmondta, mindenki azt csinál a szabadidejében, amit akar, de kissé csalódottak, hogy az alkalmazottaik közül többen is részt vesznek egy ilyen akciókban.
Nemek közti egyenlőség
A Playboy az Enron botrány idején kezdte el hétköznapi, dolgozó nőket bemutató erotikus képsorozatát. Az újság akkor vidámságot és jó pénzt ígért a munkanélküliség réme elől menekülő nőknek, és a sikert látva újabb és újabb cégek alkalmazottait próbálta elcsábítani. A képsorozat ötletét később a Playboy testvér lapja, a Playgirl is átvette, és öt Enrontól elbocsátott férfinak kínáltak alternatív pénzkereseti lehetőséget.