Leleplezik a hányózacskót
A nézőket azzal csábítják, hogy a műsorban élesben láthatók majd a repülősök napi konfliktusai az elkéső, részeg, agresszív, esetleg éppen mozgásképtelen utasokkal. Az egyik adásban állítólag két jegy árát fizettetik ki egy magyar államtitkárral, mert bárhogy forgaja a fejét, az arca belóg a business class-ra. De ezt egyelőre nem tudtuk megerősíttetni.
Spontán leánykérés
A show producerei állítják, hogy nem volt egyetlen előre megírt jelenet sem, és olyan sem fordult elő, hogy egy ígéretesen alakuló konfliktust szándékosan felszítottak volna. A módszer az volt, hogy kamerákat helyeztek el a becsekkolásnál és a gépnél, majd várták, hogy történjen valami izgalmas. A producerek szerint az is teljesen spontán jelenet volt, amikor egy utas a stáb kíséretében a fedélzeten kérte meg a menyasszonya kezét. Az ötlet egyébként nem eredeti. A brit ősváltozatban a szintén fapados easyJet dolgozóit figyelhették munka közben az ilyesmire fogékonyak.
Fizetnek a kövérek
Colleen Barrett, a Southwest elnök-vezérigazgatója az igen kimondása előtt konzultált a brit kollégákkal, akik azt mondták neki, a műsor után úgy érezték, végre felkerültek a térképre. Pikáns kérdés egyébként, hogy a program mennyiben minősül reklámnak. A felek azt állítják, hogy a légitársaság nem fizetett és nem is kapott pénzt azért, hogy ő a show főszereplője. A narrátor jó néhány alkalommal tényközlés-szerűen dicséri a Southwest szolgáltatásait, ugyanakkor a sorozatban látni jó néhány elégedetlen, dühös utazót, és persze van olyan is, aki kijelenti: soha többé nem utazom Southwesttel. Amerikai kritikák szerint a valóságsó semmiképpen sem fogható fel a légi közlekedés dicsőítéseként. .
Volt, aki azért kritizálta a műsort, mert nem említik benne, hogy a cégnél a nagyon kövér utasokkal két jegyet vásároltatnak. Az összes konkurensünknél is ez a gyakorlat. Ilyen az élet - replikázott Barrett.