Ambrus
-7 °C
3 °C

Eltűnt a SATeLIT tv

2002.12.02. 13:32
Kapcsolódó cikkek (1)
Az Antenna Hungária ugyan felfügesztette a SATeLIT televízió sugárzását, de a csatorna vezetői még látnak esélyt a fennmaradásra
Az Antenna Hungária Rt sajtóközleményben tudatta, hogy 2002. december 1-jén 0.00-kor felfüggesztette. a SATeLIT Tv AMOS műholdon történő digitális műholdas sugárzását. A felfüggesztés oka, hogy a SATeLIT Tv műsorszolgáltatója, a TVegy Rt. Nem teljesítette az Antenna Hungária Rt.-vel kötött digitális műholdas sugárzásra vonatkozó szerződés egyes pontjait.

Még van remény

A SATeLIT televízió vezetői azonban még látnak esélyt arra, hogy a törvényben megszabott határidőig rendezzék az Antenna Hungáriával (AH) szemben fennálló tatozásukat - értesült az adót jegyző TVegy Rt. illetékeseitől hétfőn az MTI. A két évvel ezelőtt indult adó illetékesei sem arról nem kívántak részleteket közölni, hogy mekkora az AH-val szemben fennálló díjhátralékuk, sem arról, milyen módon kívánnak forrásokat szerezni annak rendezéséhez.

Szponzorok nélkül

A SATeLIT 2000 őszén kezdte meg adását; indulásakor kötött támogatási szerződést a Siemens Rt.-vel, amit ez év elején 2002-re is meghosszabbítottak, ám az abban kikötött támogatás január óta nem érkezett meg a televízióhoz, majd a Siemens bejelentette, felmondja a megállapodást.

Tavasszal a SATeLIT televízió munkatársai demonstrációt tartottak a Siemens Rt. budapesti székházánál, mivel a szponzori szerződés felmondása miatt a csatorna még dolgozói bérét sem tudta kifizetni. A televíziós társaság azóta új támogatót keres. A választások után ugyan a Fidesz megvásárolta volna a televíziót, de a párt 600 milliós ajánlatát kevésnek találták a csatorna vezetői, akik egyes információk szerint 1,5 milliárd forintot szerettek volna kapni a SATeLIT televízióért.