Mindent legyőzött a Roma lagzi

2003.04.02. 13:11
Az elmúlt hét legnézettebb műsora volt a széles körű tiltakozást kiváltó Irigy Hónaljmirigy-produkció, a tv2 Bazi nagy roma lagzija.
Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A március 24. és 30. közötti hét legsikeresebb műsora a tv2-n vasárnap este sugárzott Bazi nagy roma lagzi volt: a roma szervezetek és jogvédők felháborodását előidéző produkciót 2 739 000-en nézték.

A valóságshow-k harcában továbbra is a Való világ van az élen; az RTL Klub műsorát átlagosan 1 612 000, míg a tv2 Big Brotherét 1 209 000 tévéző kísérte figyelemmel. A Barátok közt azonban változatlanul népszerűbb, mint bármelyik reality show: 1 809 000-es nézettségével túlszárnyalta a Való világot is.

A háborúra tekintettel érdemes figyelmet fordítani a híradók iránti érdeklődésre. A Magyar Televízió Híradója 1 097 000-es átlagnézettségével megközelítette a kereskedelmi tévék hírműsorait. A tv2-n futó Tényeket átlagosan 1 290 000-en, míg az RTL Híradót 1 280 500-an nézték. A fiatalabb korosztályokban természetesen magasan vezetnek a kereskedelmi adók.

Az adatok a 4 évesnél idősebb lakosságera vonatkoznak. Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.