Erősen kezdett a Survivor

2003.09.26. 08:50
Növelte előnyét az RTL Klub a szeptember 15. és 21. közötti héten, amiben szerepet játszott a szombaton indult túlélőshow, a Survivor - A sziget első adása is.
A Legyen Ön is milliomos és a Barátok közt párosításával az RTL Klub kitágította azt az idősávot, amit eddig a Barátok köztnek köszönhetően teljes bizonyossággal tudhatott magáénak. Vágó István vetélkedője 2 082 000-es átlagnézettséget ért el, amivel lepipálta még a Berényi család történetét is, amelynek átlageredménye 1 958 000 volt.

Csak semmi romantika

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A Nagy Ő nézettsége az előző héthez hasonló, 1 320 000 volt, a másik romantikus show, az All you need is love 1 119 000 nézőt érdekelt - a szerelmi játékok ezzel alulmaradtak a más jellegű kikapcsolódással szemben. A kora délutáni sáv sztárja továbbra is Betty, a csúnya lány; a kolumbiai sorozat rendre maga mögé utasítja a Mónikát. Balázs RTL-es szembesítőshowja viszont némileg megelőzi Jakupcsek Gabriella műsorát.

Az Aktív és a Fókusz harcában ezúttal az RTL magazinja bizonyult erősebbnek, míg a híradók között a Bárdos-Máté házaspár vezette Tények a legsikeresebb. Igaz, ez a preferencia elsősorban az idősebbek körében érzékelhető.

Vissza a jövőbe

A Nekünk 80, az RTL Klub nosztalgiaműsora 1 474 000 nézőt emlékeztetett a kései Kádár-kor diszkrét bájára, megelőzve a Galaktikus támadás című sci-fit. Szulák Andrea kevésbé diszkrét bájai azonban csak 1 110 000 tévézőt kötöttek le, így hétfőn a Gyilkos cápáké lett az elsőbbség.

Szombaton startolt a Survivor - A sziget, amely 1 929 000 nézővel a nap legnépszerűbb műsora lett, megtolva kicsit a Heti hetes szekerét is, amelyet így 1 638 000-en néztek meg. A szigeti veszedelemtől viszolygó nézők figyelme a tv2 Activityje (1 556 000) és az m1-en látható Kató néni (1 119 000) között oszlott meg. Szintén az RTL közvetítette késő este Kótai Mihály ökölvívó vereségét, amit 1 019 000-en kísértek figyelemmel.

Vasárnap a tv2 Naplója volt a legsikeresebb: a heti hírmagazint 1 593 000-en tekintették meg. Nem sokkal maradt el tőle az 1 465 000 embert szórakoztató közszolgálati NévShowr, míg az RTL Klubon vetített Indiana Jonest 1 383 000-en választották. Friderikusz Sándor vasárnap esti műsorát 1 265 000-en nézték.

Az AGB Hungary adatait a tv2 bocsátotta rendelkezésünkre, és a 4 évesnél idősebb lakosságra vonatkoznak.