További Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Némileg erősített a szeptember 26. és október 2. közötti héten a Tv2 a nézettségi versenyben, hiszen a két országos sugárzású kereskedelmi adó közti különbség a teljes lakosság körében két százalékkal csökkent az előző héthez képest. A reklámozók által kedvelt 18 és 49 év közötti lakosság körében az esti főműsoridőben azonban csak 0,9 százalékot tudott letornázni hátrányából a Tv2. Az élen a helyzet változatlan, az első a Barátok közt (2 160 662 néző), a második Vágó István vetélkedője (2 116 710 néző), míg a harmadik Győzike és családja (2 029 685 néző).
A Tv2 legsikeresebb műsora az úttörőtáborok romantikáját kifigurázó Irigy Hónaljmirigy-show lett, amit vasárnap este 1 958 186-an láttak. A vasárnap egyébként a Tv2 sikerét hozta, hiszen az ötödik helyre Sváby András riportmagazinja, a Napló futott be 1 864 218 nézőjével.
A fiatalos Győzike
|
A 18 és 49 évesek között kicsit másképp alakult a nézettségi verseny eredménye, hiszen a vásárlásra jobban kapható korosztály körében Győzike volt a legnépszerűbb (994 364 néző), a második a Barátok közt lett (944 149 néző), míg az Irigy Hónaljmirigy ebben a korcsoportban fel tudott kapaszkodni a dobogóra is a maga 940 819 nézőjével.
A 18-49 évesek körében a negyedik legnépszerűbb műsor az RTL Klub péntek esti sorozata, az Eltűntek lett (887 044 néző), míg az ötödik helyet Jackie Chan Szépfiú című kungfu-vígjátéka szerezte meg. A keleti küzdősportok Will Smith-ének a korcsoport 817 155 tagja szurkolt vasárnap este.
Kísérő szöveggel jobb?
Az MTV legnézettebb műsora az 1,5 milliárd forinttal kecsegtető, mindössze tíz perces Ötöslottó számsorsolás, amit 1 012 572-an izgultak végig a szelvényüket gyűrögetve. A köztelevízió műsorai közül egyedül a Kékfény vonzott még több mint egymillió nézőt, az MTV rendőrségi magazinját az AGB Nielsen adatai szerint 1 009 281-an látták.
A Szomszédok népszerűsége viszont nagyot zuhant, amióta nem látszanak a sokat vitatott popup ablakok, hiszen míg két héttel ezelőtt a Szomszédok retro legnézettebb epizódját 489 486-an látták, míg a múlt héten, a szövegdobozoktól és a felesleges poénoktól megtisztított Szomszédok már fel sem került a legnépszerűbb 150 műsor listájára, vagyis mindenképpen 400 ezernél kevesebb nézőt vonzottak Vágásiék.
|
Az AGB Hungary adatait az RTL Klub, a Viasat 3, az MTV és a Tv2 bocsátotta rendelkezésünkre.