Zelma, Rajmund
-10 °C
-3 °C

Sándor lenyomta Vágót

2003.11.28. 02:44
Továbbra is fölényesen vezet az RTL Klub, pedig csökken a Barátok közt nézettsége, és rendkívüli érdeklődés kísérte Noszály Sándor párválasztását.
A médiafronton ezúttal sem történt változás, az RTL Klub átlagos közönségaránya a november 17. és 23. közt tartó héten, minden mért korcsoportban a teljes napokat és a főműsoridőt tekintve is felülmúlta a konkurens Tv2 eredményeit.

Sándort választottuk

Legyek én is milliomos!
Legyek én is milliomos!
Pedig a Tv2 ezen a héten két jelentős győzelmet is aratott az RTL Klub felett, hiszen a A Nagy Ő aktuális epizódjának nézettsége kedden nem csak a Barátok közt, de a romantikus reality show első perceivel párhuzamosan futó Legyen Ön is milliomos nézőszámát is megelőzte. Sándor párválasztására ugyanis 2 396 000-an voltak kíváncsiak, míg Vágó István vetélkedője 2 278 000, a Berényi-klán története pedig már csak 1 643 000 embert ültetett a képernyő elé, ráadásul ezek az arányok a hirdetők szempontjából fontos 18-49 év közötti korosztályban is megmaradtak.

A hét legnépszerűbb műsora ennek ellenére egyértelműen a Legyen Ön is milliomos volt, amit átlagosan 2 491 000-an kísértek figyelemmel, sőt a legnézettebb, pénteki adást 2 732 000 néző izgulta végig. A 18-49 év közötti korosztály körében viszont a műveltségi vetélkedőt megelőzte a Taxi 2, a Nagy Ő, a Barátok közt és az Esti Showder is. Ebben a korosztályban egyébként jelentősen nőtt a műsorok átlagnézettsége, míg a listavezető az előző héten 1 131 000 embert vonzott, addig most már 1 384 000 néző kellett a sikerhez.

Riportokkal a gazdagok ellen

A keddi vereség is szerepet játszik abban, hogy tovább csökkent a Barátok közt nézettsége, és a történetfolyam eheti részeit már csak átlagosan 2 040 000-an figyelték. Némiképp erősödött viszont a Survivor, ami ezúttal 1 618 000 nézőt szerzett az RTl Klubnak.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
Valamelyest nészerűbb a Szeress most című új magyar szappanopera, amit a múlt hetinél 227 ezerrel többen 1 481 000-an kísértek figyelemmel. A magyar kastélytartók mindennapjait feldolgozó teleregény azonban így is alulmaradt a vele párhuzamosan futó Naplóval szemben, hiszen a Tv2 riportmagazinjára 2 174 000-an kapcsoltak.

A közszolgálati televízió legsikeresebb műsora ezúttal a Szuperbuli volt 1 326 000 nézővel, de a szombat esti Híradó is jól szerepelt, hiszen aznap 1 194 000-an tájékozódtak az MTV hírműsorából.

A hírversenyt egyébként ezen a héten az RTL Klub Híradója nyerte, sőt a Fókusz is népszerűbb volt a konkurens Aktívnál.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Top 10
Teljes lakosság
01. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 2 732 170
02. A NAGY Ő (TV2) 2 396 532
03. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 2 269 247
04. TAXI 2 (RTL KLUB) 2 234 976
05. NAPLÓ (TV2) 2 174 174
06. ESTI SHOWDER (RTL KLUB) 2 116 614
07. HÍRADÓ (RTL KLUB) 1 940 281
08. FÓKUSZ (RTL KLUB) 1 937 635
09. MÓNIKA SHOW (RTL KLUB) 1 821 824
10. MEGASZTÁR (TV2) 1 801 843

18-49 évesek

01. TAXI 2 (RTL KLUB) 1 383 898
02. A NAGY Ő (TV2) 1 154 563
03. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 1 037 222
04. ESTI SHOWDER (RTL KLUB) 1 020 864
05. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS (RTL KLUB) 1 007 822
06. MEGASZTÁR (TV2) 998 365
07. NAPLÓ (TV2) 917 799
08. VÉSZHELYZET (RTL KLUB) 891 020
09. HÍRADÓ (RTL KLUB) 849 597
10. FÓKUSZ (RTL KLUB) 802 095

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!

Wellness hétvégék belföldön

A kényeztetés egész évben jár Önnek! Válasszon a legjobb ajánlatokból.