Sándor lenyomta Vágót

2003.11.28. 02:44
Továbbra is fölényesen vezet az RTL Klub, pedig csökken a Barátok közt nézettsége, és rendkívüli érdeklődés kísérte Noszály Sándor párválasztását.
A médiafronton ezúttal sem történt változás, az RTL Klub átlagos közönségaránya a november 17. és 23. közt tartó héten, minden mért korcsoportban a teljes napokat és a főműsoridőt tekintve is felülmúlta a konkurens Tv2 eredményeit.

Sándort választottuk

Legyek én is milliomos!
Legyek én is milliomos!
Pedig a Tv2 ezen a héten két jelentős győzelmet is aratott az RTL Klub felett, hiszen a A Nagy Ő aktuális epizódjának nézettsége kedden nem csak a Barátok közt, de a romantikus reality show első perceivel párhuzamosan futó Legyen Ön is milliomos nézőszámát is megelőzte. Sándor párválasztására ugyanis 2 396 000-an voltak kíváncsiak, míg Vágó István vetélkedője 2 278 000, a Berényi-klán története pedig már csak 1 643 000 embert ültetett a képernyő elé, ráadásul ezek az arányok a hirdetők szempontjából fontos 18-49 év közötti korosztályban is megmaradtak.

A hét legnépszerűbb műsora ennek ellenére egyértelműen a Legyen Ön is milliomos volt, amit átlagosan 2 491 000-an kísértek figyelemmel, sőt a legnézettebb, pénteki adást 2 732 000 néző izgulta végig. A 18-49 év közötti korosztály körében viszont a műveltségi vetélkedőt megelőzte a Taxi 2, a Nagy Ő, a Barátok közt és az Esti Showder is. Ebben a korosztályban egyébként jelentősen nőtt a műsorok átlagnézettsége, míg a listavezető az előző héten 1 131 000 embert vonzott, addig most már 1 384 000 néző kellett a sikerhez.

Riportokkal a gazdagok ellen

A keddi vereség is szerepet játszik abban, hogy tovább csökkent a Barátok közt nézettsége, és a történetfolyam eheti részeit már csak átlagosan 2 040 000-an figyelték. Némiképp erősödött viszont a Survivor, ami ezúttal 1 618 000 nézőt szerzett az RTl Klubnak.

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
Valamelyest nészerűbb a Szeress most című új magyar szappanopera, amit a múlt hetinél 227 ezerrel többen 1 481 000-an kísértek figyelemmel. A magyar kastélytartók mindennapjait feldolgozó teleregény azonban így is alulmaradt a vele párhuzamosan futó Naplóval szemben, hiszen a Tv2 riportmagazinjára 2 174 000-an kapcsoltak.

A közszolgálati televízió legsikeresebb műsora ezúttal a Szuperbuli volt 1 326 000 nézővel, de a szombat esti Híradó is jól szerepelt, hiszen aznap 1 194 000-an tájékozódtak az MTV hírműsorából.

A hírversenyt egyébként ezen a héten az RTL Klub Híradója nyerte, sőt a Fókusz is népszerűbb volt a konkurens Aktívnál.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Top 10
Teljes lakosság
01. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS! (RTL KLUB) 2 732 170
02. A NAGY Ő (TV2) 2 396 532
03. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 2 269 247
04. TAXI 2 (RTL KLUB) 2 234 976
05. NAPLÓ (TV2) 2 174 174
06. ESTI SHOWDER (RTL KLUB) 2 116 614
07. HÍRADÓ (RTL KLUB) 1 940 281
08. FÓKUSZ (RTL KLUB) 1 937 635
09. MÓNIKA SHOW (RTL KLUB) 1 821 824
10. MEGASZTÁR (TV2) 1 801 843

18-49 évesek

01. TAXI 2 (RTL KLUB) 1 383 898
02. A NAGY Ő (TV2) 1 154 563
03. BARÁTOK KÖZT (RTL KLUB) 1 037 222
04. ESTI SHOWDER (RTL KLUB) 1 020 864
05. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS (RTL KLUB) 1 007 822
06. MEGASZTÁR (TV2) 998 365
07. NAPLÓ (TV2) 917 799
08. VÉSZHELYZET (RTL KLUB) 891 020
09. HÍRADÓ (RTL KLUB) 849 597
10. FÓKUSZ (RTL KLUB) 802 095