Rossz napja volt tegnap a Tv2-nek, hiszen a reklámozók számára fontos 18 és 49 év közötti korosztályban, a legtöbb reklámbevételt hozó főműsoridőben (19 és 23 óra között) mindössze az éppen tévét ülők 17,9 százaléka választotta a csatornát, miközben ugyanekkor az RTL Klubot 43 százalék nézte.
Ez az arány a teljes lakosságot nézve ugyan sokkal jobb, de még ebben az összehasonlításban is fölényesen vezetett az RTL Klub. A Tv2-re ugyanis a lakosság 22 százaléka tévedt csütörtök este, míg az RTL Klub műsorára 35,8 százalék kapcsolt az AGB Nielsen statisztikai adatai alapján.
Az RTL a vörös, a Tv2 a kék
Ráadásul ezt a fölényes győzelmet nem valami szuperprodukcióval érte el az RTL Klub, hiszen tegnap a Barátok közt mérkőzött Az elit kommandó című német akciófilmmel, a a Tv2-n futó Kojaket pedig a Rendőrakadémia 2 alázta meg. (Ez a nézőszámokat összehasonlítva azt jelenti, hogy míg az RTL Klubon futó, unalomig ismert akcióvígjátékra 1 532 490-em voltak kíváncsiak, addig Kojaket csak 678 623-an nézték)
A Tv2-t ráadásul nem csak az RTL Klub, de este kilenctől még a csak kábelhálózatokon fogható Viasat3 is legyőzte a hirdetőknek kedves 18 és 49 év közötti korosztályban az AGB Nielsen adatai alapján. A Miami helyszínelőket ugyanis a korcsoport 229 877 tagja látta, míg Kojakre csak 209 752-an voltak kíváncsiak. (Fontos megjegyezni, hogy a különbség a statisztikai hibahatáron belül van, ezért teljes bizonyossággal csak annyit mondhatunk, hogy a Tv2-t és a Viasat3-at szinte ugyanannyian nézték, de az eltérő vételkörzetek miatt ez is nagy dicsőség a Viasat3-nak). A teljes lakosság körében egyébként a Tv2 meg tudta tartani előnyét a Viasat3-mal szemben, hiszen a New York-i Kojaknek 678 623 nézője volt, a miami nyomozóknak pedig 436 517.