Barbara, Borbála
-6 °C
3 °C

Bejött a Tv2-nek az új műsorrend?

2005.01.26. 18:42
A Jóban-rosszban kezdetekor sokan elkapcsolnak, de az Aktív kedden megverte Vágót, Jakupcsek pedig a Barátok köztöt.
Ugyan a Jóban-rosszban egyelőre nem hozta meg a várt sikert, de a Tv2 új műsorrendje már a második napon hatékonybak bizonyult. A Tv2 bulvármagazinja megverte Vágó István vetélkedőjét, míg A Multimilliomost többen választották, mint a vele párhuzamosan futó Barátok köztöt.

A TV2 Aktív című műsorát a hirdetők szempontjából kiemelten fontos 18-49 éves korosztály körében 763 473 néző választotta, míg Vágó műsorára mindössze 691 142-en kapcsoltak át. A teljes lakosság körében ennek ellenére a Legyen Ön is milliomos győzött, hiszen az AGB Hungary adatai alapján 1 876 254-an nézték Vágó vetélkedőjét, míg a Tv2 bulvármagazinjára 1 611 464-an kapcsoltak.

Jakupcsek Gabriella azonban már minden fontos korcsoportban győzött. Míg a 18 és 49 év közötti korosztályból a Multimilliomosra 853 115 néző volt kíváncsi, addig a konkurens csatorna teleregényére mindössze 778 492. Az eredmény még szembetűnőbb a teljes lakosság körében, ahol a kvízjáték közel kétszázezres különbséggel verte meg az RTL Klub favoritját: a Multimilliomost ugyanis 1 870 466-an nézték, a Barátok közt című sorozatot pedig csupán 1 701 275-en.

Jakupcsek Gabriella sikeréhez azonban hozzátartozik, hogy a vetélkedőben ezen a héten nem átlagemberek, hanem régi magyar tévésorozatok szereplői válaszolnak a kérdésekre. A Multimilliomos különleges adásai már eddig is gyakran értek el kiemelkedő nézettséget, így például a kvízshow gyerekverziója is megnyerte a nézettségi versenyt, illetve jól szerepeltek azok a részek is, amelyekben egy halálos beteg asszony, illetve egy vak fiú szerepelt.

Mesze még a siker

Az új műsorrend sikere azonban nem egyértelmű, hoszen szerdán péládul az RTL klub nyerte a főműsoridőt, több mint 8 százalékos különbséggel, így az elkövetkező hetekben még nagy csatát várhatóak.

A Jóban-rosszban kedden sem szerepelt túl jól, sőt a grafikonon látszik, hogy a nézők tömegesen kapcsoltak el a szappanopera kezdetekor.

Ennek ellenére még korai lenne azt mondani, hogy megbukott a Jóban-rosszban, legfeljebb a szappanopera reklámkampánya nem érte el a kívánt hatást, hiszen egy naponta jelentkező sorozat állandó nézőközönsége több hónap alatt alakul csak ki. A Barátok közt a sorozat első évében rendre kikapott a Tv2 azonos időben vetített műsoraitól, először csak kilenc hónap után, 1999 nyarán ért el nagyobb sikereket.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Budapest Te Csodás!

Karácsonyi pompába öltözött utcák, színes adventi vásárok, gazdag kulturális élmények, ez mind Budapest.