A TV2 Aktív című műsorát a hirdetők szempontjából kiemelten fontos 18-49 éves korosztály körében 763 473 néző választotta, míg Vágó műsorára mindössze 691 142-en kapcsoltak át. A teljes lakosság körében ennek ellenére a Legyen Ön is milliomos győzött, hiszen az AGB Hungary adatai alapján 1 876 254-an nézték Vágó vetélkedőjét, míg a Tv2 bulvármagazinjára 1 611 464-an kapcsoltak.
Jakupcsek Gabriella azonban már minden fontos korcsoportban győzött. Míg a 18 és 49 év közötti korosztályból a Multimilliomosra 853 115 néző volt kíváncsi, addig a konkurens csatorna teleregényére mindössze 778 492. Az eredmény még szembetűnőbb a teljes lakosság körében, ahol a kvízjáték közel kétszázezres különbséggel verte meg az RTL Klub favoritját: a Multimilliomost ugyanis 1 870 466-an nézték, a Barátok közt című sorozatot pedig csupán 1 701 275-en.
Jakupcsek Gabriella sikeréhez azonban hozzátartozik, hogy a vetélkedőben ezen a héten nem átlagemberek, hanem régi magyar tévésorozatok szereplői válaszolnak a kérdésekre. A Multimilliomos különleges adásai már eddig is gyakran értek el kiemelkedő nézettséget, így például a kvízshow gyerekverziója is megnyerte a nézettségi versenyt, illetve jól szerepeltek azok a részek is, amelyekben egy halálos beteg asszony, illetve egy vak fiú szerepelt.
Mesze még a siker
Az új műsorrend sikere azonban nem egyértelmű, hoszen szerdán péládul az RTL klub nyerte a főműsoridőt, több mint 8 százalékos különbséggel, így az elkövetkező hetekben még nagy csatát várhatóak.
A Jóban-rosszban kedden sem szerepelt túl jól, sőt a grafikonon látszik, hogy a nézők tömegesen kapcsoltak el a szappanopera kezdetekor.
Ennek ellenére még korai lenne azt mondani, hogy megbukott a Jóban-rosszban, legfeljebb a szappanopera reklámkampánya nem érte el a kívánt hatást, hiszen egy naponta jelentkező sorozat állandó nézőközönsége több hónap alatt alakul csak ki. A Barátok közt a sorozat első évében rendre kikapott a Tv2 azonos időben vetített műsoraitól, először csak kilenc hónap után, 1999 nyarán ért el nagyobb sikereket.