Tommyboy birkózik Svábyval

2004.02.25. 12:25
Tovább növelte előnyét az RTL Klub, annak ellenére, hogy a február 16. és 22. közötti hét legnézettebb műsora ismét a TV2-n futó Napló lett.
A teljes lakosság körében, a teljes napot tekintve még nem túl jelentős az RTL Klub előnye, hiszen míg a csatornát a tévénézők 31,2 százaléka választja, addig a konkurens Tv2-re 30 százalék kapcsolt. De a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti rétegben már sokkal nagyobb a két adó nézettsége közti különbség, hiszen míg az esti főműsorídőben tévéző a fiatalok 40,9 százaléka nézi az RTL Klubot, addig a Tv2-t csak 30,4 százalék választja.

A hét legnézettebb műsora a teljes lakosság körében a Napló lett 2 628 000 nézővel, a második pedig a TV2 vasárnapi riportmagazinja előtt jelentkező Tények, amelyre 2 372 000-en voltak kíváncsiak. A 18-és 49 év közötti rétegben azonban a Való Világ mellbedobással megelőzte a Naplót, míg a reality show 1 173 268 nézőt vonzott, addig a hírműsort 1 132 378-an nézték.

A legnézettebb műsorok listáját egyértelműen az RTL Klub vezeti, hiszen a TV2 két hírműsorán kívül egyetlen más programmal sem tudott bekerülni az első húszba. A harmadik ezúttal a Való Világ 3 párbaja, amely 2 314 000 embert ültetett a képernyők elé. A valóságshow egész heti nézettsége kiemelkedő volt, hiszen esténként átlagosan 2 162 00-an nézték meg Frenki, Szilvi és Leo mindennapjait. Az RTL Klub uralja a hétköznap esténként, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a Barátok közt átlagos nézettsége is megközelíti a 2 milliót, míg a Fókuszt valamivel több mint 2 millió ember nézi estéről estére. Eközben a TV2

Bulvármagazinjára csak átlagosan 1 630 000 néző kíváncsi, és az este nyolc órától kezdődő időszakban a csatorna hétköznap egyetlen egyszer sem előzte meg az RTL Klubot.

A közszolgálati televízió legnézettebb műsora ezúttal a Szeszélyes évszakok lett 1 313 nézővel. A csatorna átlagos nézettsége azonban csökkent, míg eddig az év első hetében a teljes lakosság 14,4 százaléka választotta az MTV1-et, addig ezen a héten már csak 12,9 százalék nézte a közszolgálati televízió műsorát.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Top 10
Teljes lakosság
01. Napló (TV2) 2 627 956
02. Tények (TV2) 2 372 263
03. Való Világ (RTL KLUB) 2 314 176
04. Fókusz (RTL KLUB) 2 125 047
05. Barátok közt (RTL KLUB) 2 023 560
06. Híradó (RTL KLUB) 2 020 399
07. Mónika (RTL Klub) 2 020 328
08. Walker, a texasi kopó (TV2) 1 932 324
09. Activity (TV2) 1 881 928
10. JAG (TV2) 1 820 365

18-49 évesek

01. Való Világ (RTL KLUB) 1 173 268
02. Napló (TV2) 1 132 378
03. Hippolyt (RTL KLUB) 1 083 357
04. Tények (TV2) 966 401
05. Barátok közt (RTL Klub) 975 389
06. A függetlenség napja (RTL KLUB) 962 485
07. Fókusz (RTL Klub) 932 982
08. Mónika (RTL KLUB) 866 657
09. Híradó (RTL KLUB) 844 856
10. Híradó (RTL KLUB) 762 449