Árpád
-1 °C
9 °C

Az MTV nyerte a második fordulót

2006.04.24. 16:44
A reklámozókat vonzó korcsoportokban viszont a Tv2 jelentős előnnyel nyert.

A 18 évesnél idősebb, tehát választókorú lakosság körében a közszolgálati csatorna műsorát választották a legtöbben a választások második fordulójának estéjén. Az MTV 1-es csatornájának programját a korosztály 1 131 412 tagja látta (26,9 százalékos közönségarány), míg az M2-n ugyanezt a műsort plusz a jeltolmácsot 28215-en követték figyelemmel (mindössze 0,7 százalékos közönségarány), vagyis a közszolgálati adó választási műsorát 1 159 627-en nézték meg az AGB Nielsen statisztikai adatai alapján.


A tévék nézettsége településtípusok szerint - klikk4

A Tv2-t ugyanekkor 1 056 858 választókorú nézte (24,7 százalékos közönségarány), míg az RTL Klubon 769 019-en izgulták végig a szavazatszámlálást (17,8 százalékos közönségarány). Az ATV-re a választás estéjén mindössze 89 922-en tévedtek (2 százalékos közönségarány), míg a Duna Televízión a Magyarországon élő, éppen tévé előtt ülő felnőttek közül 43 846a-n tájékozódtak a választásokról (1,1 százalékos közönségarány). mindeközben a Viasat3, amely nem szállt be a választási műsorok versenyébe 190 522 nézőt vonzott magához ugyanebben az idősávban. A HírTv és az EchoTv nézettségét nem méri az AGB Nielsen.

A reklámokért folyó harcot a Tv2 nyerte

A kereskedelmileg jól hasznosítható 18-49-es korcsoportban az éppen tévé előtt ülők 22,8 százaléka (440 779 néző) választotta a csatornát, míg az RTL Klub közönségaránya 20,9 százalék, (406 357 néző), a közszolgálati televízióé pedig 17,3 százalék (327 174 néző) volt, vagyis az MTV igencsak lemaradt ebben a korcsoportban, ami arra utal, hogy inkább az idősebbek választották az M1 és az M2 műsorát.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Fergeteges Szilveszter

Fantasztikus szilveszteri vacsorával, hajnalig tartó bulikban, ismert sztárokkal töltheti el az év utolsó éjszakáját.