Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMTovábbi Média cikkek
- Puzsér Róbert és a Fókuszcsoport is nekiment Dancsó Péternek
- Ahol egy démon simán elmegy gyorsétterembe dolgozni
- Az Apatigris inkább házimacska, de kandúrkodni vágyik
- Meghalt Joe Ruby, a Scooby-Doo rajzfilmsorozat egyik alkotója
- Van olyan fajtája a szexuális erőszaknak, amiről én is most hallottam először
Az új válóságshowjának helyet adó Symbol étterembe szervezte a Viasat Hungary a Viasat3 és a TV6 közös sajtótájékoztatóját, ahol szó volt a két adó őszi műsorairól, de Bár 2.0 szereplői is bemutatkoztak.
A szeptember 15-től induló új valóságshow, a Bár 2.0 szereplői most először szerepeltek a nyilvánosság előtt. A két műsorvezető, Kustánczi Linda Lia és Majka szólította színpadra a versenyzőket.
A felhozatal vegyes, az viszont biztos, hogy a lányok mindegyike nagyon dekoratív, véletlenül (?) van köztük állítólag Kimi Raikönnen ágyát is megjárt topless táncos, de stylist, sőt profi modell is.
A fiúk közt is többfajta karakter van, avatta be később az Indexet Vörös Tamás producer. Igyekeztek ugyanis olyan embereket találni, akik különböző habitusúak, hogy biztos legyen a nézők érdeklődése.
A Viasat 3 2001-ben adta a műsor elődjét a Bárt. A műsorban a játékosok feladata az volt, hogy egy étteremben dolgozzanak úgy, hogy életüket kamerák követik. Ez nem változik, mint ahogy például az sem, hogy minden héten egy játékos esik majd ki, vagy, hogy ki marad benn a kiszavazás alkalmával, továbbra is a nézők szavazatai döntik el. Újítás viszont, hogy formabontó módon az utolsó, tizenkettedik játékost a már benn lévő társak fogják kiválasztani a jelöltekből.
TV6: új helyen a BL
Hámori Barbara, a csatorna programigazgatója emellett a Viasat3 nyári eredményeit ismertette a megjelent újságíróknak. Szerinte idén nyáron egyáltalán nem beszélhettünk a megszokott nyári pangásról, ugyanis a nagy sportesemények (EB, Olimpia) a szokásosnál több nézőt ültettek le a képernyő elé, s míg a sportot jellemzően a férfiak nézték, a Viasat sikeresen meg tudta szólítani a női közönséget, köszönhetően a sikeres arculatformálásnak.
"Soha életemben ennyi fenyegetést nem kaptam az Iwiwen a Bajnokok Ligája miatt."- mondta Hámori, arra utalva, hogy idén ősztől a TV6 fogja vinni a futballmérkőzéseket (persze továbbra is Hajdú B. Istvánnal).
A váltás oka, hogy a TV6 célozza meg a férfiközönséget. Az okozta a sok bosszankodást, hogy az adó korántsem fogható annyi helyen az országban, mint a Viasat3. A Viasat bizakodik, hogy nem lesz ez mindig így, most írtak alá a Digi TV-vel, amivel szeptember elsejétől a TV6 a Digi TV hálózatában is fogható. Az új csatorna a műholdas rendszeren is alapcsomagba került, így minden Digi TV előfizetőhöz eljut a program. Az új megállapodásnak köszönhetően a TV6 már több mint 30%-os lefedettséggel, 1,2 milliót meghaladó háztartásban sugároz Magyarországon.
Meg nem erősített információnk szerint nem véletlen, hogy a cég először a Digi TV-vel állapodott meg, ezzel akar jobb alkupozíciót kiharcolni a UPC-nél, ami a megállapodást követően az egyetlen olyan jelentős kábelszolgáltató, ami a TV6-ot nem terjeszti. Viszont az egyezség várhatóan itt is előbb-utóbb megszületik, mivel UPC tudja, hogy a Bajnokok Ligája mérkőzések miatt sokan képesek akár szolgáltatót váltani. Egyébként a másik közvetített sportműsor, a kézilabda BL továbbra is a Viasat 3-on lesz látható.
Titokzatos tüntetők
A TV 6 új produkciója fellebbentette a fátylat a titokzatos tüntetőkről, akik Hajdú Péter esküvőjén tüntettek, és keltettek nem kis feltűnést. Ők ugyanis az "Így tévéztek ti" c. új TV6-s műsor vezetői voltak, akik a műsor bevezető kampánya keretében a kereskedelmi média elbulvárosodása ellen tüntettek.
Állításuk szerint pellengérre fogják állítani majd bármelyik adó általuk rossznak tartott műsorát. Az Index kérdésére, miszerint milyen jogi vonatkozásai vannak ennek, Hámori elmondta, hogy a médiatörvény értelmében maximum 1 perc keretében adhatnak másik csatorna műsorából "idézeteket".
A műsor illeszkedik a TV6 bevállalós, provokatív stílusához (mellyel vélhetőleg a hasonló tematikájú és célcsoportú Cool TV-vel konkurálnak). Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a TV6 kereste meg az először még csak blogként létező "Így tévéztek ti"-projektet.
Tehát már csak 12 nap, és indul a Bár 2.0, ami körül-belül december elejére véget is ér, tehát a Mikulás már meghozza a győztesnek járó autót. Ja, és nem kell megijedni, Viasat3-on természetesen folytatódik a Kés/alatt is.