Az RTL Klub közönségaránya ugyanebben az időszakban 27 százalék volt, a csatornát az este átlagosan 1 182 849-en választották. A közszolgálati televízió eközben mindössze 17 százalékos közönségarányt ért el, az adót percenként, átlagosan 758 558-an nézték.
A kereskedelmileg fontos, 18 és 49 év közötti korosztályban már azonban az RTL Klub diadalmaskodott. A Tv2 ebben a korcsoportban csak 27 százalékos közönségarányt ért el, míg az RTL Klubot a tévénézők 29,7 százaléka választotta, a közszolgálati m1-re pedig mindössze 11,7 százalék kapcsolt.
A márka ereje
Este nyolc óra előtt négy perccel a három nagy, országos földi sugárzású tévécsatorna, az M1, az RTL Klub és a TV2, valamint az m2, a Duna Televízió, az ATV, és az Echo Televízió az 1956-os emlékmű avatásáról tudósított. Ugyanazt a képet és a hangot adta mind a hét csatorna, így a bekiabálásokkal megzavart élő kapcsolás, az augusztus 20-ai tűzijátékhoz hasonlóan alkalmas a csatornák ismertségének, a brand erejének mérésére.
Ebben a versengésben az RTL Klub győzött, a nézők 16,2 százaléka választotta a csatornát, míg a Tv2-t 12,4 százalék nézte. A közszolgálati adóra ugyanekkor 9,7 százalék kapcsolt, míg a Duna Televízió közönségaránya mindössze 0,8 százalék volt. Az arányok, a hirdetőknek oly kedves 18 és 49 év közötti korosztályban sem térnek el jelentősen, bár azért azt érdemes megjegyezni, hogy ebben a korcsoportban az MTV 4,2 százalékkal kisebb közönségarányt tudott csak elérni.