Hétszázmilliós reklámkampány a Pécs 2010-re

2009.05.20. 09:23 Módosítva: 2009.05.20. 09:29
Bruttó hétszázmillió forintot (nettó 583 milliót) költhet egy konzorcium a Pécs 2010 Európa kulturális fővárosa program idei és jövő évi kommunikációs feladataira, tudta meg a Magyar Hírlap.

A tendert januárban hirdette meg a kulturális tárcához tartozó Hungarofest Nemzeti Rendezvényszervező Kht. A befutó a Sensation Event Marketing, a Merlin Communications és a GO! Creatives lett.

A forrást a pécsi önkormányzat, valamint az Oktatási és Kulturális Minisztérium közösen biztosítja. Ezt a megoldást még 2006-ban, az Európa kulturális fővárosa program megvalósulásáról kötött együttműködési szerződésben rögzítették.

Páva Zsolt, Pécs fideszes polgármestere egyébként tegnap tárgyalt Hiller István kultuszminiszterrel és Hónig Péterrel, a közlekedési tárca vezetőjével. Az előbbivel az Európa kulturális fővárosa programról, az utóbbival közút- és vasútfejlesztésekről egyeztetett.