Dezső
12 °C
25 °C

Milliókat csalhattak ki a kamu Guns n' Roses jegyekkel

Kapcsolódó cikkek (1)
Egy jegyvásárló feljelentése nyomán a rendőrség ismeretlen tettes ellen kezdett nyomozást a plakátokon hirdetett, de valójában nem létező Guns n' Roses-koncert ügyében. A Viva televízió még szerdán is reklámozta a budaörsi eseményt.
A budaörsi reptéren tartandó koncertről szóló plakátok néhány napja jelentek meg a fővárosban, a belépőket a Lurdy-ház parkolójában árulta egy fiatalember tizenkétezer forintért. Az Indexnek kedden az együttes New York-i kiadójánál cáfolták a koncert hírét, a cáfolathoz később a reptér is csatlakozott.

Kilenc jegyet vett

Az árus a Lurdy-háznál
Forrás: alexrose.hu
Mint megtudtuk, a XVIII. Kerületi rendőrségen feljelentést tett egy fiatalember, aki kilenc jegyet vásárolt a koncertre. Az ügyet átutalták a IX. kerülethez, mivel ott található a Lurdy-ház. A hatóságok ismeretlen tettes ellen nyomoznak csalás bűntettének alapos gyanúja miatt.

Azt egyelőre nem tudni, hány károsultja lehet az esetnek, de szemtanuk szerint naponta több százan keresték az időnként el-eltűnő jegyárust, akit hétfő délután óta egyáltalán nem láttak a Lurdy-ház parkolójában. (A fórumozók szerint csak szombaton 3500 jegyet adtak el a Hungaroringen, ám ezt a híresztelést egyelőre sehol sem tudtuk megerősíttetni.)

Lopott adószám

A témával foglalkozó fórumokon feltűnt az a cég is, amelynek adószámát a jegyre nyomtatták. A cég vezetője kérdésünkre elmondta: számukra nagyon kellemetlen, hogy visszaéltek a cég adataival, egy károsult már fel is hívta őket a történtek miatt reklamálva. A cégvezető elhatárolódik az ügytől, és megtette a szükséges jogi lépéseket.

A Viva reklámozta

Valószínűleg sokakat megtéveszthetett, hogy a Viva televízió kedden és szerdán is rendszeresen tájékoztatott a várható budaörsi eseményről, a csatorna honlapján az erről szóló hír a cikk írásának időpontjában is olvasható. Nagy Zoltán, a Viva vezető szerkesztője kérdésünkre elmondta: a csatorna híreit külső cégtől vásárolják, a történtekért ezért nem ők felelősek. A híreket szállító zene.net kft. főszerkesztőjétől megtudtuk: ők a plakátok alapján adtak hírt az eseményről, az adatok valóságtartalmát nem volt idejük ellenőrizni.