Az MTV elnöki székére pályázók listája

2008.05.05. 18:37 - haszán

A Magyar Televízió elnöki posztjára beadott mind a hat pályázat érvényes, és a borítékok felbontása után nem maradtak titokban már a nevek sem. A korábban pályázó hármas mellett - az Index által támogatott Hammer Ferenc, a korábbi elnök Rudi Zoltán és Szabó-Stein Imre - három új jelentkező van: Székely Ferenc, aki korábban már volt az MTV alelnöke - ügyvezetőként is - és korábbi pályázatokon is indult már -, Havasi János tévés szerkesztő és Marcsa Attila, egykori újságíró, jelenleg a Műszaki Egyetem tudományos munkatársa. Ő az előző pályázati kiírást is megvette már, de akkor nem pályázott.

Korábbi hírünkkel ellentétben mégsem indult Baló György, pedig megvette a kiírást. Összesen egyébként 13-an szántak 120 ezer forintot arra, hogy megismerjék a pályázati feltételeket, ehhez képest csak hatan pályáztak.

A jelölteket 19-én hallgatják meg, 23-án dönt az MTV kuratórium elnöksége a pályázatról.

 

Kommentek

  • 2008.05.05 20:27:16Bogyi

    Az lenne a tökös elnökjelölt, aki megvenné a pályázati csomagot, és aztán felrakná valami torrenthelyre, hogy a többiek már ingyen pályázhassanak. :)

  • 2008.05.05 20:35:18ppppalika

    Vicces vagy. Ha ez úgy megy, mint egy eszköz szállítása kapcsán, akkor nem is adhatja be, aki nem vette megadott időpontig.

  • 2008.05.05 20:41:20haszán

    ppppalikánál a pont. a kiírásban az égvilágon semmi sincs, csak egy lista arról, hogy milyen szempontok alapján kell összeállítani a pályázatot, és milyen igazolásokat kell beadni. de aki nem veszi meg, az nem pályázhat.

  • 2008.05.05 21:00:31aDoayen@HWSW

    valóban... épp azért van h minden idióta ne tudjon indulni.

    Aki meg komolyan gondolja, az kipengeti a "regisztrációs díjat"

    persze ez így van minden komolyabb pályázaton



    mondjuk attól még felrakhatta volna pl. Hammer torrentre, hadd lássuk mi is van benne :)

  • 2008.05.05 21:03:49haszán

    a Hammer biztosan nem tenne ilyet, mert akkor kizárják. de valaki persze megteheti, nyilván azok közül, akik kivették a kiírást, de végül nem adták be a páylázatot. majd körülnézünk.

  • 2008.05.05 21:28:35geckomtól

    Nem értem, mire jó ez a mellébeszélés...Persze van, aki hallani szereti saját magát, más meg olvasgatni zagyvaságait...Éedemi hozzászólás egy "szál" se?

  • 2008.05.05 21:29:44geckomtól

    Helyesbítés: érdemi... (bocsánat).

  • 2008.05.05 21:31:48siptex

    Minek töri magát valaki erre a 2 évre (mondjuk annyi idő alatt megtömik a zsebuket), mert a Fidesz megmondta 6éve ha kormányon lesz az MTV be lesz zárva!!! :)))

  • 2008.05.05 22:02:13Mr Anderson

    Miért támogatja az Index Hammer Ferencet?

  • 2008.05.05 22:17:41haszán

    Mert alkalmasnak gondoljuk az MTV vezetésére.

  • 2008.05.05 22:36:16Mr Anderson

    :P

    Ezt azért kitaláltam abból is, hogy támogatjátok. Átfogalmazva: Miért tartjátok alkalmasnak az MTV vezetésére? Ki ő és mivel érdemelte ki a támogatásotokat? (Nem ironizálok. Komolyan kérdezem.)

  • 2008.05.05 22:53:33haszán

    megnézted a blog korábbi bejegyzéseit?



    Egyrészt azért, mert az állandóan pályázók között nem láttunk igazán jót. Aztán meg nem tévés, ami azért jó, mert nincs lekötelezve házon belül senkinek, nem valakinek a valakije a tévében, és nincs köze a pártpolitikához sem. És nem mellékesen kurva jó elméleti médiaszakember, aki látott már nem magyar nyelvű tévét. Végül: punkénekes, jó arc.

  • 2008.05.05 23:03:31is

    én is bekapcsolódóm: és vezetett már valamit B kategóriás gépjárművön, meg esetleg a párját az oltár elén, kívül? kifejezetten a praktikus menedzsment képességekre kérdezek.

  • 2008.05.05 23:29:32haszán

    közepesen nagy projekteket már igen, nagy céget nem. nem kell mindent a tévéelnöknek egymaga megoldani, erre van a menedzsment (jelöltjei vannak). vagy te tudnál mondani valakit, aki nagy cégnél szerzett vállalatvezetési tapasztalatokat, remek gazdasági szakember, pártsemleges, humánpolitikában jártas tévés műsorkészítő, kiváló elméleti felkészültséggel?

  • 2008.05.05 23:33:11mizie

    "...ami azért jó, mert nincs lekötelezve házon belül senkinek, nem valakinek a valakije a tévében, és nincs köze a pártpolitikához sem...."



    ez tök jó, de pont ezért semmi esélye, hogy megnyerje, persze heccnek jó.

  • 2008.05.05 23:38:52Mr Anderson

    "Egyrészt azért, mert az állandóan pályázók között nem láttunk igazán jót. Aztán meg nem tévés, ami azért jó, mert nincs lekötelezve házon belül senkinek, nem valakinek a valakije a tévében, és nincs köze a pártpolitikához sem."



    Ezek alapján engem is támogathatnátok, mert ez rám is igaz. De rendben. Mondjuk, hogy 20%-ban ezek is számítanak



    "punkénekes, jó arc"



    Tehát azért támogatjátok, mert közületek valakinek a valakije. Rendben. Ennek az érvnek is adnék 20%-ot



    "És nem mellékesen kurva jó elméleti médiaszakember, aki látott már nem magyar nyelvű tévét."



    A kurvajó elméleti médiaszakember részre még kíváncsi lennék 60%-os súlyozásban.

    A blog korábbi bejegyzéseiből csak néhányat olvastam, de azokat sem Hammer Ferencről, ezért ha van valami érdemi életrajzi poszt róla akkor azt linkeld be és elolvasom. (A kulcsszó az érdemi. Nem pedig minden poszt amiben a neve megtalálható!)

  • 2008.05.05 23:56:50iovialis

    Üdv!



    Mr. Anderson, szolid adalék Hammerhez, hogy korábban a Narancsban "Paszták népe" címmel egotrippelt jó ideig. Abból annyi azér' lejött, hogy komoly és koherens gondolkodásra alkalmas ember. Nem feltétlenül igaz, hogy egy köztévé vezetéséhez éppen szociológusi attitűd kell, de a közszolgálatiság szempontjából talán előnyös ismerni a céltársadalmat. Ezen túlmenően ilyen pozíciónál is érvényes lehet az az alapszabály, hogy egy bonyolult szervezet élén nem az végez jó munkát, aki a teljes folyamatot szakemberként érti, hanem az, aki ki tudja alakítani az optimális struktúrát (sokirányú empátia, bölcsesség, eltökéltség/elhivatottság, stb... révén. A felelősség mellett a részkompetenciákat is leosztva a többiek felé. Akkor mind kreatívnak érezhetik magukat, és ez fontos alap a jó minőséghez.

    SzVSz.



    Peace mindenkinek.

  • 2008.05.05 23:57:48iovialis

    Üdv!



    Mr. Anderson, szolid adalék Hammerhez, hogy korábban a Narancsban "Paszták népe" címmel egotrippelt jó ideig. Abból annyi azér' lejött, hogy komoly és koherens gondolkodásra alkalmas ember. Nem feltétlenül igaz, hogy egy köztévé vezetéséhez éppen szociológusi attitűd kell, de a közszolgálatiság szempontjából talán előnyös ismerni a céltársadalmat. Ezen túlmenően ilyen pozíciónál is érvényes lehet az az alapszabály, hogy egy bonyolult szervezet élén nem az végez jó munkát, aki a teljes folyamatot szakemberként érti, hanem az, aki ki tudja alakítani az optimális struktúrát (sokirányú empátia, bölcsesség, eltökéltség/elhivatottság, stb... révén. A felelősség mellett a részkompetenciákat is leosztva a többiek felé. Akkor mind kreatívnak érezhetik magukat, és ez fontos alap a jó minőséghez.

    SzVSz.



    Peace mindenkinek.

  • 2008.05.05 23:58:29iovialis

    (Mér' ment kétszer...?)

  • 2008.05.06 00:04:15haszán

    Mr. Anderson

    itt lehet böngészni



    web.mac.com/hammerferenc/iWeb/Site/Intro.html

  • 2008.05.06 00:22:25Mr Anderson

    iovialis: Először is köszi az infót.



    Másodszor: elég szakszerűen összefoglaltad egy jó vezető alaperényeit, azonban a lényeg mégis is-nél van. Ez pedig a vezetői tapasztalat. Természetes, hogy aki 'nagy' cég vezetői tapasztalatot akar szerezni annak mindenképpen 'nagy' céget kell vezetnie. Viszont ezt megteheti a magánszférában a saját felelőségére. A közszférában viszont a 'köz' jogosan várja el, hogy ne az ő pénzén lottózzon a pályázatot elbíráló bizottság, azaz olyan embert válasszon aki már valamit letett az asztalra. Nem mondom, hogy Hammer nem ilyen, de egyelőre annyit tudok róla, hogy "közepesen nagy projekteket már igen, nagy céget nem" vezetett! Ezek a jelzők pedig elég szubjektívek ahhoz, hogy tovább kérdezősködjek.



    Harmadszor: Azért ment el kétszer mert szar a blogmotor. Ne törődj vele, nem egyedi jelenség.

  • 2008.05.06 00:24:22Mr Anderson

    haszánz: Köszi, átnézem.

  • 2008.05.06 04:30:37drukkker

    Kérdezem: van e jelentősége, hogy az Index támogat valakit?

    Alapjában ki is az Index? Mit is gondol arról ha közzé teszi e tényt, az "index támogatásával".

    Az elmúlt év aranylabdása választásakor az én támogatottam, XII. Tóth Lajos a Bázakerettyei Lokomotív játékosa volt, de nem volt képes megelőzni Kakát a Milan kiválóságát, nagyon sajnáltam, pedig az én jelöltem is megfelelt valamennyi kritériumnak. Volt kellő tapasztalata, hisz játszott már közepesen nagy csapatban, megfordult a világhírű Felcsúti Sasok sportegylet labdarúgói között is, tehát rendelkezett kellő tapasztalattal, ami szükségeltetik egy aranylabda elnyeréséhez. Az eredményt valamennyi sport és labdarúgás kedvelő ismeri.

  • 2008.05.06 05:34:58a nap húszpontos képe

    Nekem ez magas... miért kell titkolni a pályázati feltételeket? Nem lenne tisztább nyilvánosan bemutatni a feltételeket és "nevezési díjat" szedni?

  • 2008.05.06 06:48:47The_Goat



    Felesleges marhaság az egész. ilyen kis országnak M1, M2, Duna meg Autonómia... Elég lenne kettő. Az M1 és a Duna. a többit bezárni. Rádióból is Kossuth és kész.

    Közpénzen ilyen kis országnak ennyi bőven elég.

  • 2008.05.06 06:50:40Werwolf

    az egesz csapatbol hammer ferenc a legjobb, mert öt legalabb nem ismerem, a többi viszont közismert es alkalmatlansagat soxorosan bizonyitott, leszerepelt genyo.

    Külön öröm, hogy punkenekes, mert addig sem balogyörgy.

  • 2008.05.06 08:38:16Deak Tamas

    Nekem nem világos, mióta ismérve az idiótaságnak az, ha valaki nem tud 120.000-ért megvenni egy olyan pályázatot, ahol eléggé súlyos kérdésekben fognak majd dönteni. Talán éppen ott kellene minden "idiótát" indulni engedni (természetesen bizonyos határig).

  • 2008.05.06 09:09:06triso

    Én az összes jelölt közül csaka Rudit és Marcsa Attilát ismerem. Rudi jelenlegi munkássága, eddigi nyilvános szereplése nem nyerte el a tetszésemet. Marcsa engem az egyetemen tanított kommunikációt hallgattam nála. Nagyon tudom támogatni a jelöltségét. Fő indokom, az a tiszta független emberi tartás, a minőség melletti elkötelezettség és a tenni akarás. Hiszem, hogy ilyen belső késztetéssel lehet előre vinni a dolgokat. Ugyan Ő nem énekes, talán nem is olyan jó fej, bár az előadásai érdekesek voltak. Szerintem egy ilyen pozícióban nem szükséges együtt vitorlázni a fontos emberekkel, csak a képviselt erkölcsi érdékrendet kell közvetíteni minden döntésben, cselekedetben. Erre marcsa Attila tökéletesen alkalmas jelölt, én Őt támogatnám.

  • 2008.05.06 10:14:06madbal

    A Marcsa Attila nem valami ezredfordulós ifjúsági műsor roppant idegesítő tudálékosa volt? Mi volt az a műsor, segítsetek!

  • 2008.05.06 10:34:33BarlangiTroll



    triso.



    Mélységesen egyetértek a Marcsa Attiláról írottakkal, ennyi.

  • 2008.05.06 10:43:55Lichtenstein Lajos

    De, Marcsa Attila valóban egy hiperaktív hozzászóló volt egy vasárnap délelőtti beszélgetős műsorban, talán útkereső volt a címe, aztán szerintem műsorokat is vezetett.

  • 2008.05.06 11:26:02Mr Anderson

    haszánz: Átnéztem a belinkelt oldalt. Kiderült, hogy tanít itt is ott is, kutat ezt-azt, de semmit nem találtam közepesen nagy projekteketről se egyéb kicsi vagy közepes cégvezetői tapasztalatról. Tudom, hogy a kurvajó elméleti médiaszakember részre kérdeztem rá és ez ebből ki is derült. (Mondjuk.) Viszont ahogy az előző kommentemben is írtam a vezetői tapasztalat még fontosabb. Erről mit tudunk?

  • 2008.05.06 11:59:54geckomtól

    Ezek szerint Baló György "tündöklésében" továbbra is gyönyörködnöm kell, vagy nem nézem a műsort. Óriási a választék. Bár a hozzá hasonlóan beszédhibás műsorvezetők miatt némelyik Napkelte-adás "élvezetéről" is lemondtam, és ugyancsak tudom nélkülözni a különösen fülfájdító rádióadások meghallgatását is. Ej-ej anyanyelvünk...!

  • 2008.05.06 13:12:25Hertelendi

    ...és Fehér Anettka hol van???

    Nem szóltatok neki?

  • 2008.05.06 13:55:47triso

    Azt biztosan tudom, hogy régen Marcsa A. az "Ablak" c műsorban szerepelt. Volt felelős szerkesztő is, de hol nem tudom.

    Az is tuti, h szeret beszélni, tudálékosnak a szó pejoratív értelmében nem nevezném.

  • 2008.05.09 12:34:28Mr Anderson

    "a vezetői tapasztalat még fontosabb. Erről mit tudunk?"



    Ez a kérdés 3 nappal ezelőtt született ami elég hosszú idő ahhoz, hogy komolytalannak lehessen tekinteni a blogot és az egész próbálkozást. További sikeres támogatást kívánok.



    ui.: Az egyik poszt a kevesek közül amit olvastam talán pont arról szólt, hogy a csúnya MTV nem méltatja válaszra a 'köz'halmaz egyik elemét.

  • 2008.05.09 13:00:44haszán

    Ah, azért nem kellene ilyen könnyen leírni a blogot + Hammert. Meglesz az a válasz, pici türelem.

  • 2008.05.09 14:00:07Mr Anderson

    Februárban feltettetek egy kérdést miszerint mi lenne ha Hammer lenne az MTV elnök. Azt gondolom, hogy ha 4 hónap alatt nem sikerült kiderítenetek a támogatottatokról, hogy miért lenne jó vezető akkor én hiába leszek még egy picit türelemmel választ kapni nem fogok.

    Az a tény pedig, hogy az előző hozzászólásomra 26 perc alatt sikerült reagálni mutatja, hogy nem a ti érdektelenségetekről van szó mi felénk és nem is a netkapcsolat vagy a blogmotor szarakodott korábban.

  • 2008.05.09 15:27:13haszán

    Szerinted négy hónap alatt nem válaszoltunk semmit?

  • 2008.05.09 15:33:20haszán

    Szóval, az Európai Bizottság által finanszírozott, Cost A30: East oof West: setting a New Central and Eastern Eurpean Media Researc Agenda nevű négyéves, 300 ezereuró költségvetésű médiakuatás-koordináció akcióprogram kidoglozója (Dányi Endrével és Sükösd Miklóssal).





    The Joint Easter Eurpe Center for Democratic Education and Governance programigazgatója (har projektet vezetett, ha kell részletezem).

  • 2008.05.09 17:28:44Mr Anderson

    "Szerinted négy hónap alatt nem válaszoltunk semmit?"



    Nem ezt jelenti amit írtam. Azt jelenti, hogy ha tisztában lettetek volna a támogatott pályázó ilyen irányú munkásságával, akkor nem került volna 3 napba az előző kommented csak mondjuk 26 percbe. És ha 4 hónap után ennek a fontos kérdésnek most jártatok utánna akkor igen is komolytalan a blog.



    Ha pedig tisztában voltatok vele akkor pedig a 3 nap miatt komolytalan.

  • 2008.05.09 17:31:45haszán

    Szívesen leírom neked az elmúlt három napomat, ha érdekel. Most volt időm rá, hogy ezt kivegyem a Hammer CV-jéből.

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Friss kommentek

  • far_vik: Bocsánat, de a végtelenül bájáhítatos Te Kotonos Ágnesről állandóan egy japán szakszó jut eszembe, ez pedig a bukkake. 2011-11-15 15:34
    Hogy szól az Úr?
  • Reklámember: Abban a bundában én is cirógatnám esténként.Szőrmében szeretkezni, nem is rossz. 2009-11-03 22:38
    Szenes Andrea sem indul az elnöki székért, pedig...
  • a Liviusz: Mester Líviusz csak a lányokat szereti. Egyszer minden igazságra fény derül - nem igaz? :) 2009-07-21 07:03
    Milyen Feri?

Keresés

Comment:com

Retró-vébé a SportKlubon
Az egy hónapos meccsdömping alatt a tartalmában és küllemében is megújult televízión újra nézhetjük hazánk és a világ egykori legjobb foci-vb mérkőzéseit Retro-vébé címmel.

KönyvesBlog

Nem élvezi az erőszakot- Interjú Patrick deWittel, a Testvérlövészek írójával
Fotó: Valuska GáborTulajdonképpen nem is kedveli különösebben a westernt, vallja be a kanadai születésű Patrick deWitt, aki ennek ellenére vadnyugati történetet írt Testvérlövészek címmel.

Shopline

Hirdetés