A tökéletes fesztiválzárás

Sziget 2009

2009.08.17. 12:39 - DankóG

A Faith No More az a zenekar, ami még az év elején simán megnyert volna egy "Melyik együttes nem áll össze újra a büdös életben?"-szavazást. A zenekar 1998-as feloszlását követően Mike Patton énekest ugyanis annyira magába szippantotta az underground, vagyis az ezerféle hallgathatatlan projektje, hogy úgy tűnt, onnan egy ötventonnás daru sem képes kirángatni. Az újjáalakulás hírére sokan csalódtak is a fickóban, mert szerintük megtagadja saját magát, és képes csak a pénz miatt megint koncertezni. Félő is volt, hogy hakni lesz az egész, hiába lehetett annak nagyon örülni, hogy a kilencvenes évek egyik meghatározó rockzenekara ismét összeáll. Sebaj, mondtuk sokan, a már bejelentés előtt biztosra vett szigetes koncertjükön majd bizonyíthatnak. Bizonyítottak.

Én még június közepén láttam egy fellépésüket a Novarockon, ami már akkor földhöz vágott, pedig akkor utána simán lemosta őket a Nine Inch Nails a színpadról. Most a Szigeten azt gondoltam, hogy megint hozzák a profi előadást, elnyomják azt, amit Ausztriában, ennyi, meglepni nem tudtak. Óriásit tévedtem. Alapból jobban szóltak, mint ott, ami szinte csodának számít, sok ott el nem hangzott dalt játszottak (még a Digging the Grave is volt, ritkán veszik elő), és ami a legfontosabb, akkora show-t nyomtak minden fajta plusz vizuális segédeszköz nélkül, amilyet ritkán lát az ember. Illetve pontosítok: a show-t kizárólag csak Mike Patton nyomta, a többiek csak eljátszották a dalokat.

Nem lehetetlen, hogy egy 1997-ben (a Faith No More legutolsó magyar fellépésekor), akár itt a helyszínen nemzett gyermek kijutott idén a szüleivel a Szigetre, ráadásul már tervei is lehetnek az életben. Mondjuk nem pont rendőr akar lenni, vagy tűzoltó, hanem rockénekes. Na, a szülő helyében én csak Pattont mutogatnám a gyereknek: Igen fiam? Rockénekes? Hát akkor itt van Mike bácsi, nézzed jó sokáig, tanulj tőle, mert addig te fel nem mész a színpadra, amíg legalább a negyedére nem vagy képes mint ez az ember.

Mike Patton a frontemberek frontembere. Maga A Frontember. Az közönség azon kapta magát, hogy lényegében nem néz mást a színpadon, csak őt, és ez úgy leköti, hogy az egésznapos (rosszabb esetben ötnapos) lábfájás is teljesen eltűnik arra az időre. Az egy dolog, hogy a hangja rendben van, simán hozza hamisság nélkül a dallamokat, de utána akár lazán leordítja bárki fejét a következő pillanatban. Az viszont már egyenesen megdöbbentő, hogy így negyven fölött ilyen elmebeteg előadást tart. Mert, hogy már az arckifejezéseit figyelve sem normális, az tuti, de ez a jó frontember egyik kritériuma. Annyi mindent csinált a Sziget nagyszínpadán, hogy csak kapkodta a fejét az ember. Egy lufihal megdicsérésével kezdődött, és egy színpadra dobott mocskos tornacipő fűzőjének megevésével végződött a one man show, közben pedig olyanok történtek, hogy egy feldobott piros bugyival a fején, egy biztonsági ember hátán lovagolt a fotósárokban. Hogy nekimegy a kamerásnak, aki már nem tud hová menekülni tőle. Hogy a recsegő mikrofonját félrediagnosztikálva, a valójában ártatlan effektpadját vágja szó szerint földhöz, amit aztán bűnbánóan saját maga szerel össze éneklés közben (a recsegő mikrofon végül a közönségben landol). Hogy bemegy énekeltetni az árokban, aki viszont nem tudja a szöveget, az pofont kap. Hogy beatboxol, hogy olaszul beszél, hogy letorkozza a mikrofont stb. Viszont ha ezeket nem csinálta volna, akkor sem lett volna semmi hiányérzete az embernek (Novarockon sem volt), mert már maga a színpadon tombolása látványos, mondom, tanítani való, ahogy előadja magát.

Az egész szigetes koncertet ráadásul a zenekar is rettenetesen élvezte. Roddy Bottum billentyűs már a fellépés után közvetlenül kitwittelte, hogy mekkora buli volt, és hogy reméli a magyarok is érezték azt, amit ők, azt hogy majd szétrobbant az energiától minden. Hát igen, ez volt a 14. Szigetem, de ilyen jó nagyszínpados koncertet még nem láttam. Ez maga volt a tökéletes fesztiválzárás.

A Faith No More dalait lehet nem szeretni (én szeretem), de hogy egy egész generációra voltak hatással, az biztos. Nem véletlen, hogy a közönség tele volt agyat elhagyva tomboló zsenge huszonévessel. Valahogy biztos eljutott hozzájuk a csapat híre, és nem valószínű, hogy a médiából, mert a Faith No More-t, a Commodores-feldolgozás Easyn kívül sosem játszották túl a rádiók, a feloszlás után meg pláne. Ez a zenekar egy legenda, voltak lapos éveik, adtak itthon is szar koncertet, de most már biztos, hogy méltóképpen tértek vissza.

Kommentek

  • 2009.08.17 14:31:36vágtázó halottkém

    attól géniusz, zseni, istenkirálycsászár mert megeszik egy cipőfűzőt?

    hol éltem eddig?

  • 2009.08.17 14:34:34tblv

    vágtázó: nem. attól, hogy szenzációsan énekel, szórakoztat, a görcsösség és izzadságszagú erőlködés legkisebb jele nélkül, még egy évtizedes kihagyás után is.
    attól.

  • 2009.08.17 14:34:41vágtázó halottkém

    megnéztem a videot.

    inkább orálisan fixált a csávó, semmi köze a géniuszsághoz.

  • 2009.08.17 14:34:52kertesz

    Amindenit, ott voltam a tömegben, mindenki üvöltött mint állat, kalitkába való majmokat csinált belőlünk ez a csávó. Elhagytam a kalapom, az egyik cipőmet, és annyira felpörgetett, hogy hajnal hétkor jöttem el a Szigetről... Eddig minden buliélményt visz, toronymagasan.

  • 2009.08.17 14:37:32candy

    We care a lot télleg kicsit hiányzik, viszont amúgy érdemes volt megnézni, hogy végre volt egy olyan koncert, ahol több magyar volt, mint külföldi.

    Mike Patton egy aberrált állat, viszont pont ezért szeretjük. Még mindig nem tudok napirendre térni és itt könnyezek, annyira jó volt a koncert.

    Amúgy a függöny néha színt változtatott, volt például kék. Viszont ez a szalonzenekaros dizájn ütött. Úgyse láttam még lakodalmas haknibandát cipőfűzőt enni : )

  • 2009.08.17 14:38:44candy

    Mellesleg meg így jó kontraszt ez a koncert a punnyadt Offspringhez képest. Na ők hakniztak, nagyjából, mint volton.

  • 2009.08.17 14:38:59vágtázó halottkém

    ez manapság a szórakoztatás, hogy valaki megeszik egy cipőfűzőt?

    ezen te jól szórakoztál?

    izzadságszagú erőlködés nélkül?!!! most viccelsz ugye?

    cipőfűzőt enni egy tömeg előtt és ezzel szórakoztatni, szerinted nem izzadságszagú? Semmi jele erőlködésnek...aha...
    Ja, majd ha felvilágosodom én is ennyire mint az a tömeg aki szerint ez a tevékenység szórakoztató, majd akkor egyet fogok érteni.
    Addig inkább nem.

    ui. szerintem a csávót két napon belül a sürgősségire szállítják és úgy metszik ki belőle a cipőfűzőt, ha valóban az volt.

  • 2009.08.17 14:39:43pcocu

    én 250-300 koncerten voltam (mindenkit láttam, kit érdemes , pl.: 4 Metallica, 4 RHCP, SOAD, Rammstein, 2 Tool stb.) de ez TOP 5 volt.

    Mindig Patton volt az ÉNEKES, de most látszott, hogy frontemberként is élvezte a buli, és a mai este nem egy "szerezzünk pénzt a következő Mr. Bungle" lemezre fellépés volt.

    Láttam a Novan is őket, ott lenyomták profin, de itt látszott, hogy nekünk játszottak.

    Mondjuk a cipőfűzés evést kihagyhatta volna...

  • 2009.08.17 14:44:47pcocu

    Ja és annyi, Puffy Bordin és Billy Gould a legnagyobb basszus szekciók egyike, ha nem a legnagyobb

  • 2009.08.17 14:45:54zero

    A Downtown Festival-os koncertjük fent a Youtubon-on TV-minőségban (nem kézikamerás!)

    Ugyanaz a show.
    lehet újranézni:

    http://www.youtube.com/view_play_list?p=48D986D3C216B424

  • 2009.08.17 14:47:20tblv

    vh: ez egy frontember, aki énekel, méghozzá jó dalokat. erőlködés nélkül, ellenben más kortárs túlértékelt produkciókkal.. lehet hogy neked nem tetszett a cucc, szíved joga és tény hogy a cipőfűző nyelés( szerintem pofazacskóba tömés volt, de ki tudja) de egy manson simán elmehet haza, ehhez képest. nem hiszem hogy patton úgy ment ki a stégre hogy akkor most óra negyvenkor pertlit nyelek, és azt sem hinném, hogy a riderben le lett volna írva, hogy a harmadik monitorláda előtt bugyit kirakni, és 0:15- kor az énekes elejti a mikrofont. mondom, nem kell egyetérteni, vagy szeretni amit tesz, de mint frontember és énekes elvitathatatlan érdemei vannak.

  • 2009.08.17 14:48:43tblv

    pcou: jajaj nem véletlen, hogy bordin mester dobolt ozzynak, kiegészítve trujilloval, feat zakk wilde.

  • 2009.08.17 14:52:36bbking

    Vazze volt a Digging a grave, és nem voltam ott. A kedvencem, 97-ben nem volt, mondjuk akkor sz-rul is szólt az egész koncert. Megyek a youtube-ra, hátha vki már feltette.

  • 2009.08.17 14:53:50Vfair

    Te vágtázó halottkém,
    érdekesen ítélkezel.
    Improvizáció volt egy feldobott zsír új vörös converse cipővel. És nem a megevés volt a produkció - hanem a szájában/torkában(?) egy hosszú vastag fűzővel olyan tisztán és erővel énekelt egy komolyat, hogy az valami elképesztő!
    Utána kiköpte a fűzőt, úh a sürgősségi-reményed is bedőlt.

    Az ősenergia, a suttógásból artikulátlan üvöltésig terjedő folyamatosan rotálódó skála, az arcok, a gesztusok, a mozgás, a brutáljó hang - na ez a nemmindegy.
    A bugyi se volt tervezve (az is vörös). Ahogy felvette, ahogy azon keresztül énekelt - ez egy őrült, szó se róla.

    De számomra is koncertekben gazdag életem eddigi legnagyobb élménye.
    A keverőpult és a színpad között voltam középtájon (gyakori pozícióm), de koncerten még ennyire jó hangzást talán soha nem tapasztaltam.
    (Nemisértem egy korábbi hozzászóló középtáji-fanyalgását...)

  • 2009.08.17 14:59:03Bohusek

    Ajaj. Most jön majd az anyázás!

    Mike Patton valóban A Frontember! Igazi előadó, nem mellesleg nagy zenész, aki mindent tud az olasz sanzonoktól (Il Mondo Cane műsor) az őrült hörgésig (Zu+Mike Patton).

    De.
    Hogy nem volt egetrengető, csak 85%-os a teljesítménye (most csak Mike-ról beszélek), az ziher!
    Az A38-on télen, még félig elbújva is jobban pörgött.

    Örülök, hogy láttam őket, kár lett volna kihagyni, de akinek ez élete legnagyobb koncert élménye, még remélhet sokat a jövőtől.

    A cikk írója meg tényleg, nem tudom, melyik koncertet nézte: "Akkora show-t nyomtak minden fajta plusz vizuális segédeszköz nélkül, amilyet ritkán lát az ember."
    Ööö.
    Lát.
    Csak menni kell.

    Mondjuk Mike után a Zorn koncertekre...

  • 2009.08.17 14:59:52bbking

    Na meg is van:
    http://www.youtube.com/watch?v=wX3WQ1VyWTg

  • 2009.08.17 15:00:02Zozi79

    "Mike Patton énekest ugyanis annyira magába szippantotta az underground, vagyis az ezerféle hallgathatatlan projektje"

    Mitől hallgathatatlan neked a Bungle, a Peeping Tom vagy a Tomahawk vagy a Lovage?!

    Amúgy a "hallgathatatlan" Zu koncerten én sokkal jobban éreztem magam tavaly mint tegnap. Szerintem semmit nem tett hozzá a zenekar ahhoz képest, amit 1998-ban hátrahagytak. Ettől még jó koncert volt, mert a FNM ha szar, akkor is jó. De többet vártam.

  • 2009.08.17 15:00:41FTP

    Kedvenc zenekarom a Fait No More, de nemár egy cipőfűző evés meg bugyizás legyen a legnagyobb dolog.

    96-ban láttam őket a Pecsában sajnos szar hangzással.

  • 2009.08.17 15:04:41Sasa133

    tisztelt Bohusek, mindenféle kötekedés nélkül kérdezem: szted miben lehetett volna többet nyújtani tegnap? mi volt a hiányérzeted oka?

  • 2009.08.17 15:08:47Dr No

    Nemtom srácok, én is voltam már pár FNM koncerten, meg egyében - gyakori Nova Rock és vagy 15 év sziget..stb - és ez valóban kibaszott jó volt, nagyon jól szólt, nagyon jól összeválogatták a számokat....de azért én nem fostam le a bokámat tőle...
    ..egyrészt én qrva ideges lettem a cipőfűzős szarakodása miatt, inkább nyomtak volna helyette még egy számot, pl a Be Aggressive vagy a We care a lot nagyon bele fért volna...
    ...és ezeket más helyszíneken le is nyomták....

    ...másrészt körülöttem - én a keverő jobb előtt voltam kb 10/15 méterre - valami eszméletlen faszok voltak, meg se mozdultak az emberek eleinte és szinte hülyének néztek amikor ugráltam...

    Patton úr szerintem csak lenyomta a kötelezőt..nekem ez volt az érzésem..

  • 2009.08.17 15:11:17a katona fehérben

    Bohusek: mintha kicsit elszigetelnéd az előadót. Egy koncert nemcsak attól lesz borzongató élmény, hogy hány százalékot hoznak ki magukból a bandatagok vagy hogy néz ki a színpadkép, hanem a körülményektől is. Hogy nyári éjszaka van, hogy fesztivál van, ráadásul utolsó nap, hogy a többség tíz éve nem látta élőben a zenekart, hogy jól szól a hangosítás, hogy hozzád hasonló arcok ugrálnak körülötted, no meg ott a kevésbé megfogható energiaáramlás, amitől tényleg úgy éreztük, hogy letaroltak.

  • 2009.08.17 15:11:41Bohusek

    Sasa133: Hmm... Mondjuk más repertoár? Végig zúzás?

    Jó, jó, már Mike is 40 éves.
    De valahogy pihenősnek tűntek.

    Tényleg más hőfokon volt a hajón.
    Aki látta ott, vagy más helyen a Zu-val, érti.

    Tény, hogy az ő 85%-a még így is egy egész város közvilágítását biztosítaná egy hétig.
    Na de ne spóroljunk már, könyörgöm!

    Amúgy minden tiszteletem a mesteré, bár én elsősorban a Mr. Bungle felállást kedvelem.

  • 2009.08.17 15:12:56Vfair

    ...hát ha nála ez a kötelező?
    Soha rosszabbat! :)

  • 2009.08.17 15:14:31bunteto

    Vfair: első sorokban tényleg ősfos volt a hangzás, ha neked hátrébbról faszának tűnt, akkor szerencséd volt

    amúgy hatalmas koncert volt. nem tudom, ennek mennyi része a nosztalgia, de lényeg az, hogy tegnap volt karácsony

    nézzétek jútyúbon, ahogy a midlife crisis-ban a 3 perces szünet után megőrül mindenki

  • 2009.08.17 15:16:02alfetta

    a megengedett zajszintet is csak ezerszeresen lépték túl és 23 óra helyett éjjel 2-ig biztos nyomták - f@szán nem lehetett tőle aludni - és persze, hogy senki nem kap ezért büntetést - gratula óbuda polgármesterének - nem a koncerttel van bajom, hanem a helyszínnel - ideje lenne ekkora szabású koncerteket a prérire száműzni...

  • 2009.08.17 15:17:26-dj-

    Dr No: szerintem a Be Aggressive volt.

  • 2009.08.17 15:18:34tblv

    Be Aggressive volt ha jól emlékszem. Ne feledjük el azt azt aprócska tényt, hogy Patton egy zenekar énekeseként praktizált tegnap, Amit Faith No More-nak hívnak, és nem Zu, vagy Mr Bunglee. Mondjuk én már vártam az olyan kommenteket, hogy " ez nem az igazi bezzeg az a38-on"

  • 2009.08.17 15:18:53toxikus

    alfetta: illetve az olyasmi embereket is mint pl te:)

  • 2009.08.17 15:20:49tblv

    1993- ban a pecsában is volt szünet a midlife crisis végén, ez már tradíció

  • 2009.08.17 15:20:56Bohusek

    a katona fehérben:

    Nekem a zene az 1. számú dolog. Ez meglehet, egyedi.
    Van, hogy megállok az extázis közben és csak figyelek és nem ugrálok és figyelek, mert valami nagy történik. Néha meg azért, mert nem történik semmi nagy.

    A fesztiválokat sajnos annyira nem kedvelem. Nem tesz hozzá nekem az x. napi retek és totál szétesés.
    Csak az előadó érdekel és az "energia áramlás", ahogy te nevezted, ami valóban az adott közönség függvénye is.

    Jól éreztem magam, de nem volt felejthetetlen.
    Sokkal egetrengetőbb is lehetett volna.

    A koncert vége kifejezetten leült, nem tudom, mennyiben a "mi" hibánkból, mert ahol én álltam, ott eleinte mozdulni nem lehetett. Az utolsó 20 percet meg már lazán élvezhette mindenki, mert csak mentek, mentek kifele a népek...

  • 2009.08.17 15:22:12tblv

    afetta: a FNM-nak 11:10- re vége volt, de ha nem tetszik, el lehet menni:)

  • 2009.08.17 15:26:49Dr No

    ..én kérek elnézést, tényleg volt a Be Aggressive...de telhetetlen vagyok úgy tűnik...:-)

  • 2009.08.17 15:41:39Ed Wayne Gacy

    vágtázó halottkém: A kommentjeid alapján úgy sejtem, kint sem voltál a koncerten, de persze biztosan jólesik taknyolni egy bulit, amit ennyien dícsérnek - nyilván mind birkák, de te EGYÉNISÉG vagy, és mersz különbözni. A hozzád hasonló elkényeztetett sznob idióták körében ez így szokás. Nyugodtan háborogjál csak a cipőfűzőn, mást úgysem veszel le az egészből.

  • 2009.08.17 15:42:46fordfairlane

    akinek nem tetszett az bekaphatja. :P
    én már annak rohadtul örülök, hogy egyáltalán itt voltak és újra játszottak. és egyébként szereintem teljesen korrektül. szívesen hallgattam volna őket még egy újabb másfél órán keresztül...

  • 2009.08.17 15:43:49Sean

    Faith no more egy kalap szar volt

    ekkora fos garázszenélést, közönségleszarást és nemtörődőmséget még sose láttam, menjenek a kurva anyjukba, ezért kár volt összeállni

  • 2009.08.17 15:53:45simoo

    köszönjük emese...

  • 2009.08.17 15:56:59Ed Wayne Gacy

    Sean: Neked is kár volt, baromarcú.

  • 2009.08.17 15:57:42Sasa133

    köszönjük, hogy ezt leírtad nekünk!

  • 2009.08.17 16:08:49borisz

    baccátok meg, hogy nem tudtam ott lenni :/
    '97-ben is majdnem otthagytam a fogam akkora őrület volt.
    áhh, sírok...

  • 2009.08.17 16:09:01tblv

    Ed: mondjuk ilyen nickkel mint a vágtázó halottkém, lehetne nyitottabb is a cipőfűzős produkcióra muhaha

  • 2009.08.17 16:16:59EyeMaster

    Az összes eddigi sziget legjobb koncertje volt a tegnapi FNM. Főleg mert a zenekar is baromira élvezte. Mr Patton egy őrült isten.
    Remélem lesz új lemez, új számokkal. FNM forever.

  • 2009.08.17 16:17:15simple_io

    A reunitednél a "türelmetlenek" már szállingóztak el a küzdőtérből. Pechjükre. A From out of nowhere-nél a tömeg beindult. A cuckoo for caca helyére tette az ízületeket. Az I'm easynél előkerültek az öngyújtók mobilból. A Surprise, you're dead-nél már halott voltam. Így a Digging the grave-re már a síromat is kiásták.

    Köszönöm Mike Patton ezt a zseniális koncertet!

  • 2009.08.17 16:32:04simple_io

    Ja, és annak aki nem tudott összegereblyézni 10.500 forintot egy kis tecső:

    http://www.youtube.com/watch?v=DxqLEhvVvUs

  • 2009.08.17 16:35:14sebaj01

    állat volt

  • 2009.08.17 16:40:16pepin_nymburk

    Kirrrrály volt! Úgyis a King for a day album a kedvencem, arról rengeteg szám ment.
    Hiányérzetnek csak annyi, hogy a Digging előtt lenyomhatták volna a We care a lot-ot, de egye fene, így is brutál volt...

  • 2009.08.17 16:44:52phase

    @Dr No: halló, a Be Agressive volt ám tegnap :)
    amúgy zseniális volt a koncert, amire nem is a koncert a megfelelő szó, hanem leginkább a show. de abban gecire igazad van, hogy ennyire ergya társaságot bazmeg. keverő környékén kinéztek a tömegből, előre mentem, 3. sor. ott is kinéztek a tömegből, és szarul is szólt. na akkor a kettő között, ott volt a legrosszabb, ráadasul ott tudatosult, hogy a többségnek az easy-n kívül nem volt meg semmi.

    nagyon remélem, hogy életemben egyszer még el tudok menni egy NEM FESZTIVÁL Faith no more koncertre.
    bár ez sem ül, mert Novarockon is láttam őket, és ott ismerték az emberek, vették a lapot. igen, a 18 évesek is. mondjuk az egy rock fesztivál.

  • 2009.08.17 16:53:53semmicico

    Én arra számítottam, hogy majd a sok kéz és lábmunkára kell helyezni a hangsúlyt. Ehelyett földbe gyökerezetten és persze villámtól sújtva álltam kb a 4. sorban.... tátva maradt a szám.

    Ilyen padig akkor sincs, mint ez a koncert volt.

    sc.

  • 2009.08.17 17:17:02Márk_Márk

    Maga a koncert nem volt rossz, bár szerintem annyira jó sem.
    Azt meg sosem értettem, mit esznek annyira ezen a zenekaron (mondjuk azt azért nem árt hozzátenni, hogy ez előtte játszó Offspringen úgy 8-10 ezerrel többen voltak, hogy hova ment ennyi ember a FNM kezdetére, nem tudom, de a keverőtől hátrafelé már elég hézagosan álltak az emberek - úgy értem, 4-5 méter is volt 2 sor között).
    A bugyi viszont tutira tervezett volt, koncert előtt rakták oda.

    Akinek pedig ez volt élete legjobb koncertélménye, azt csak sajnálni tudom. Meglehetősen közepes koncert volt, lenyomták a kötelezőt, úgy egy óra után ott is hagytam. És ezzel nem voltam egyedül.

  • 2009.08.17 17:22:26Onetwo

    Annak ellenére, hogy nem vagyok egy kifejezetten FNM rajongó (sőt még a műfajé sem), és a tegnap előadott zenéik többségét sem ismertem a koncert egyszerűen fenumenális volt!!! Ilyen átütő produkciót, ilyen "elmebeteg barom állat" frontembert még sosem láttam. Nagyon örülök, hogy végül ezen a koncerten kötöttem ki, örök élmény marad számomra! Szerintem is a Sziget történek egyik legjobb, (ha nem a legjobb) koncertje volt!
    A hangzás - a mikrofon recsegést leszámítva - egyszerűen TÖKÉLETES VOLT! Zeneileg is nagyon egyben volt az egész, és amit Patton a hangjával művel, na az nem emberi. Mondjuk a mi Jimmy-nk is nyomta a 4 oktávot,de aztán mégis a kakas győzött:)
    Mindent beleadtak, a 2.-3. szám után már folyt róluk a víz patakokban. A zenészek pedig profik és életük talán legjobb teljesítményét nyújtották!
    Már csak ezért a koncertért megérte hetijegyet venni!!!

  • 2009.08.17 17:24:22banyanyanya

    Akiknek sír a szájuk azok hülyék. 97ben is ott voltam, tegnap is. Pár méterre a színpadtól, máshol nem volt érdemes. Amit MPatton lenyomott azt látni kellett közelről... MIndegy, nagyon durva volt, akiknek meg nem tetszett, azoknak hiába magyarázunk bármit is...

  • 2009.08.17 17:30:07madbee

    Mindenhogy elvarázsolt minket Mike, a hangjával, mozgásával, a mimikájával, a lányokat a szexuális energiájával :) Kész...
    Videóimat itt megnézhetitek: http://www.youtube.com/user/madbee5

  • 2009.08.17 17:46:45stüszi

    Háát! Nem volt 1 Bruce Dickinson, de a többiek sem. Jó, tanult zenészek ,annyit adtak amennyit az ár-érték arány megkövetelt.Végül is ők zárták a kabarét.

  • 2009.08.17 17:47:17questionmark

    Szerintem említsük meg Billy Gould-ot is Patton mellett... úgy néz ki, mint egy papamaci, de energiája több van, mint korábban... és ahhoz, hogy az egész üssön, nagyon kellett a basszus pontossága, energiája, szerintem ettől lett minden pillanata "élő" a koncertnek, még ha Pattont kivesszük is a képletből...

  • 2009.08.17 17:50:32lúdadónátusz

    Patton a valaha volt egyik legnagyobb rocktorok. Elképesztően sokszínű, igazi szarkasztikus, görbetükröt tartó humora és zenei humora van. Énektudása felülmúlhatatlan, elképesztően pontosan és könnyedén nyomja a legbelezősebb torokhangtól a buzulós esztrádhangig. Életem egyik legjobb koncertje volt. A fűzőevés alatt azt hittem, behányok, rossz volt még nézni is :) De ez így volt rendben. Remélem lesz új lemez is!

  • 2009.08.17 17:53:55borzzz

    Király volt! Nem értem a fanyalgókat/fikázókat: Patton korunk legnagyobb rockénekese, óriási hangterjedelemmel, abszolút hallással, kivételes hangtechnikával, ha nem tette volna oda magát ilyen maximálisan (mint ahogy odatette), csak korrektül, tisztán elénekli a számokat, az önmagában is kivételes élmény lett volna.
    Így meg egetverő!

  • 2009.08.17 17:54:38citydevil

    Atyauristennagyok voltak!

    Emlékszem még,amikor Anthony Kiedis azt nyilatkozta,hogy Patton egyik lábát le kéne vágni,hogy legyen saját stilusa.Szerintem azóta Pattonnak igenis van saját stilusa.Sőt.A Chiliben a három zenész a lényeg és Anthony a hab a tortán,itt pedig a 2 Mike a lényeg,el nem vitatva Roddy és Billy érdemeit.

    A cikk korrekt,kivéve Patton projektjeinek lehuzását,mert Peeping Tom és az első Mr Bungle lemez kurva jó és rengeteg zenekarba segit be Patton,mint pl:Isis vagy Dillinger Escape Plan

  • 2009.08.17 17:56:51lúdadónátusz

    És bocs, mégegy, baromi jól szóltak, pl. offspring pergő és tamok nagyon dunyhára lettek keverve, kopogott az egész dobszerkó, nem volt semmi magasa, az offspringes bőgős hangzását meg kikérem magamnak, egy Fender preckó nem így szól, annak röfögnie kellet volna mint a disznó, viszont semmi közepe semmi magasa nem volt ellentétben Gould bácsival akinek a Zon-ja nagyon zsírul röfögött. Mike Bordin meg az isten /de csak Taylor Hawkins után/.

  • 2009.08.17 17:57:21citydevil

    Sean: te melyik meccset nézted haver?

  • 2009.08.17 18:11:08akos147

    Én templomban voltam vasárnap, majd legközelebb nem hagyom ki. Csak nehogy húsvétra essen.

  • 2009.08.17 18:13:53akos147

    különben is: fath nó more - életemben nem hallottam!

  • 2009.08.17 18:16:01simple_io

    Na hálistennek nem hagytam el az SD kártyámat. Vágatlan HQ felvétel rólam, ahogy az I'm easyt éneklem. :)))))

    http://www.youtube.com/watch?v=KqyO1J6EI6M&feature=related

  • 2009.08.17 18:17:07Márk_Márk

    lúdadónátusz:
    "Patton a valaha volt egyik legnagyobb rocktorok."
    Ez mondjuk simán nem igaz, Eric Burdontól (szerintem mondjuk ő A hang) Robert Palnten át Ian Gillanig tucatjával lehetne nála jobbakat felsorolni. Patton erősen középszer.

    Onetwo
    "Ilyen átütő produkciót, ilyen "elmebeteg barom állat" frontembert még sosem láttam."

    Egyszer el kellett volna menned Iggy Pop-koncertre a 70-es években. Nézz utána, ő miket csinált.

  • 2009.08.17 18:19:50k_huszar

    En frankfurtban lattam ...
    a konkluzio ugyanaz ...
    http://local.blog.hu/2009/06/23/frankfurt_25_06_09_faith_no_more

  • 2009.08.17 18:37:54Ratarak

    Lehet vitatni a mentalitásukat vagy nem szimpatizálni velük emberileg/zeneileg. De hogy a koncert kurvanagy volt, azt el kell ismerni.Ennyi év után ilyen precízen és erőteljesen lejátszva, jó hangzással , váratlan spontaneitással és őrülettel Patton részéről.zseniális volt.Aki mást állít, annak sok köze nem lehet a zenéhez.

  • 2009.08.17 18:48:19Magon_

    Márk_Márk: Fogtuk, hogy nem szereted a FNM-t (nem is kötelező), de Plantéknak a közelben nem volt a hangjuk Patton kétszázmillió torkához képest (itt most nem csak a FNM-ra tessék gondolni). _Ettől_ még Patton nem nagyobb/jobb zenész Gillannál, ofc. Eleve az egész összehasonlítósdi full béna, de Patton hangját középszerezni, na, az nettó faszság, sry. :)

  • 2009.08.17 19:05:46Dina007

    Nem hiszem el!!! Én marha!!! Pedig nagyon úgy voltam vele, hogy kimegyek egyedül is. Hát ez az évszázad legnagyobb buktája volt-részemről!!! Faith No More brühüm:'(

  • 2009.08.17 19:37:11HoNeYBiRD

    a jó kurva életbe, még jóhogy a vasárnapot már sikerült kihagynom :(

    jövő évben nyárra felmondok az tuti, nem lehet szabadsággal bírni ezt sok fesztivált :D

  • 2009.08.17 19:43:58lúdadónátusz

    Márk_Márk: Szerintem meg nem. Tekintettel arra, hogy az ízlés és a tetszés totál szubjektív, akkor a pontosítás kedvéért kiegészítem azzal, hogy: "nekem". Na így már jó? Nekem meg Plant nem nagy durranás. Patton SOKOLDALÚ, viszont Burdon :))) és Palnt :))) meg nem annyira. De mindegy. Leszarom a véleményed. Élmény volt, nagyon sokat kaptam zeneileg a FNM-tól. Ez olyan, hogy a te édes jó mamád húslevese a legjobb nekem meg az enyém. Vágod?

  • 2009.08.17 19:57:50Balcooo

    Lehet hogy szentségtörés, meg zúzós számok ide vagy oda (surprise your dead, meg Gentle art, meg Diggin the grave stb) de én a stripsearch-től feküdtem ki a legjobban, mármint hogy az volt az übercsucspont. Már totál lemondtam rola, mer biztos voltam hogy we care a lot vagy diggin miatt már nem fog beleférni... azt nem is tartották be mondjuk végül a 23:00-t :) És iszonyat nagy ötlet volt az is hogy a tüzszekerekre keverték rá. (Vagy ezt már más koncertjükön is csinálták?)

    Más. Azér az a magyar= gypsizős szöveg annyira nem volt mókás. (maradhatott volna a lengyeleknél :D )

  • 2009.08.17 20:04:14Balcooo

    OFF:

    Amugy offpringröl miér nincs cikk? gondolom agyon aláznák errefele, de akkor is.. :D
    Amúgy jól láttam hogy mikor zongorazni kezdett vki vállon/fejen csürte egy üditöspalackkal? :O

  • 2009.08.17 20:12:06Onetwo

    Márk_Márk
    Bizonyára voltak hasonló nagy tehetségű előadóművészek az idők folyamán én nem azt mondtam, hogy nem volt ilyen, hanem ilyet nem láttam. Ez lehet, hogy az én szegénységi bizonyítványom. Dehogy a 70-es években mi a bánatos fasz keresnivalóm lett volna Iggy Pop koncerten azt nem igazán értem. Valamilyen dimenzionális probléma azért akad a hozzászólásodban. Kezdve ott, hogy tegnap sem láttam a Fátnómorén a pelenkás - bilizős korosztályt képviseltetni magát. Viszont ha te voltál olyan szerencsés 70-ben Iggi Popon tombolni, akkor nem csodálom, hogy nem jött be a tegnapi stílus. 1 nappal korábban kellett volna jönnöd a Korda Gyuri bácsira, az Ő egyedülálló színpadi dinamizmusa és változatos hangorkánja biztosan kielégítette volna rendkívüli nosztalgikus igényeid. De majd ha megélem és vén buzi leszek én is akkor majd biztosan szívesen fogom fikázni a „fiatalok” elismerő véleményét, de oda fogom írni azt is, hogy azért volt az annyira különleges mert akkor még állt a cerka...
    Szóval a Kádár Jani bácsi Sziget fesztiválján bizonyára sok Iggi Popot láthattunk volna. Amúgy meg ezzel az erővel sorolhatnánk a nagy régieket Jim Morrison, Jimi Hendrix, Deep Purple ...., ami asszem az akkori magyar fiatalok töbsségénél sajnos kimaradt. Ja, meg Woodstock sem volt semmi anno mi??? Csakhogy az akkori közönség közül elég kevesen lehetettek tegnap jelen. Kivéve persze Téged!

  • 2009.08.17 20:26:49tazmanczh

    Számomra mindig is FNM volt a legnagyobb kedvenc. A rockzenén belül egyedülálló, utánozhatatlan a stílusuk. Mike pedig egy állat, olyan torokkal, mely keveseknek adatik meg (lsd. orchestra). Voltam a '93-as, '95-ös, '97-es és a tegnapi koncerten is, nekem mindegyik ütött. Biztos elfogult vagyok, de lesz.rom, nem fogom az apró hibákat keresni egy ilyen fellépésen.
    Cipőfűző: ha az övé volt, ha nem, ha gusztustalan, ha nem, NÁLAM van :) - apró, dilis ereklye, de akkor is...:)

  • 2009.08.17 20:32:17Márk_Márk

    Magon_:
    Nem baj az, hogy nem értesz a zenéhez, csak legalább ne hangoztasd a hülyeségeidet.

  • 2009.08.17 20:34:19Márk_Márk

    lúdadónátusz:
    Szerinted lehet, hogy nem, de aki ért a zenéhez (nálam azért kicsit nagyobb szaktekintélyekre gondolok), azok szerint meg igen.

  • 2009.08.17 20:36:13Márk_Márk

    Onetwo:
    Ja, hogy te szimplán csak hülye vagy?
    Mondhattad volna előre.

  • 2009.08.17 20:40:20Austin

    Ha még Jim Martint is összeszedték volna a nadrágszáramba vizeltem volna az tuti.

  • 2009.08.17 20:54:54Magon_

    Márk_Márk: Oh, egy szakértő, akkor már be is fogtam.

  • 2009.08.17 21:23:14lúdadónátusz

    Márk_Márk bácsi, igen, értek a zenéhez. Akkor az ismerőseid nem úgy értenek a zenéhez ahogy én. Vitatkozzunk már ízlésbeli dolgokon jó? Rugózzunk ezen egy kicsikét még! Vesszünk össze jól, csináljuk a showt, hogy szeinted nem szerintem meg igen. Erre olyan kurva sokan kíváncsiak. Akkor most kezdjük el: az én kukim nagyobb, jobban áll, és a papám erősebb. Most jöhetsz te, hogy nem is. Szerintem meg de is. De nem. De igen. De nem. ÍZLÉSEN KÁR VITÁZNI HALÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ HALLÓÓ HALLÓ HALLÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ BÁÁÁÁCSIII HALLÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!! 2009 VAN NEM 1970 HALLÓÓÓÓ HALLÓÓÓÓÓÓÓÓ. Leesett végre? MONDOM ÍZLÉSBELI DOLGOKON NEM VI-TÁ-ZUNK! És teljesen furcsa, de elképzelhető, hogy talán más is érthet a zenéhez? HE? De tudod mit? Te nyertél. Igazad van, csak hogy lezérjuk ezt az értelmetlen parttalan faszolást amire sem energiám sem kedvem nincsen. Éljen Hendrix meg Burdon meg a "House of the rising sun"! Tessék. Meg vagy elégedve, vagy megengeded másnak, hogy mást hallgasson Led Zeppelinen kívül is? Fakjú bazmeg.

  • 2009.08.17 21:28:16banyanyanya

    Sztem annak is örüljünk, hogy megvan az ember, akinél ott van a cipőfűző!!!!!!!! YEEEEEY.

  • 2009.08.17 21:56:32roook

    Download-on láttam Donningtonban UK
    nagyon jó műsor volt
    nekem is a top koncertem

  • 2009.08.17 22:05:23Lófasz Hadnagy

    Mike Patton a csillagokat is leénekli az égről. Pl. amit ennek: http://www.youtube.com/watch?v=MUTo6kSZlPI a Bee Gees feldolgozásnak a végefelé kiénekel, hát a hideg futkározik a hátamon (jó értelemben). A Digging the grave pedig a zenetörténelem legjobb zúzós nótái között van.

  • 2009.08.17 22:18:51pattonism

    13 évesen ott roptam "egyedül" a Pecsában, a rózsaszínnel szedett, sima fehér Faith No More jegyemmel, ami máig megvan - ha a koncertről csak arra emlékszem, hogy ez valami új, valamai más, mint amit eddig. Tegnap, majd húsz év után meg ott zokogtam a Just a man végén a párom vállán... Ja, és férfiból lennék, vagy mi, majd' 30 évesen :-)
    Szóval van akinek ez a fiatalokora, egy zenekar, egy Patton, és nem csak egy Easy az emtívíből, mint a sok punának, aki a haját állítgatta koncert közben. Persze nekik is igazuk van, és ettől szép az egész - van akinek Iggy, van akinek más.
    Azért jó volt látni Teddy-t a VIP-ben (Farkasházy). Guild-nek, meg Pattonnak, de legfőképpen a jóistennek köszönjük a közös koncert utáni képeket! ;-)

  • 2009.08.17 22:21:15pattonism

    izé,
    közös, koncert utáni képeket :-)

    Ja, és lehet kövezni, de sztem ne legyen új lemez. Kár lerombolni, amit.

  • 2009.08.17 22:40:51Lipaz

    :D Asszem az index stáb egyre betegebb. Az tény hogy tökéletes volt, de inkább hulladéknak, semmint zenei produkciónak. Szar hangosítás, szar hangulat bármerre is néztem az emberek közt járva-kelve. Elmentem hátra és elnéztem az első sorokig egy emelvényről, és mit látok? Semmit. Páran headbangeltek, meg csápoltak. Tömeg mozdulatlan.

    ... Stöckert Gábort meg nem ismerem, de ahogy lehúzta a Prodigy-t a klotyón, az gyönyörű volt. A szakmai hozzá nem értés és tájékozatlanság netovábbja. :D
    Prodigy - Faith No More 5:1
    (..és még az Offspring is jobb volt ennél a hörgős bélrotyogásnál..)

  • 2009.08.17 23:20:31simple_io

    Kedves zsírbontó nikknevű barátom, ost azt várod, hogy foglalkozzak veled, de nem teszem annál intelligensebb vagyok és csak egy mondatot kaptál az életemből (egy mondat hírnév)

    http://www.youtube.com/watch?v=DxqLEhvVvUs

    Mindenki döntse el az "eredeti" felvétel alapján és nem megosztó emberek mendemondája után hogy milyen volt a zene. :)))

    http://www.youtube.com/watch?v=DxqLEhvVvUs

    Kedves megosztó lények, ti csak addig éltek, amíg foglalkoznak veletek, abban a pillanatban, hogy lekerül rólatok a fókusz mint a vámpír, aki fényre kerül, eltűntök.

  • 2009.08.17 23:22:01jim rocker

    komolyan van olyan szó hogy "kitwittelte"?

  • 2009.08.17 23:52:26Lipaz

    Kedves simple_io... nem téged vagy a hozzád hasonlókat szólítottam meg. Megosztani sem akarok. Egyszerűen csak leírtam, hogy szembesültem megint két, erősen végletes véleményformáló cikkel az indexen, ami merőben ellentétes azzal, amit 70000-en mindkét napon élőben láthattak a Szigeten koncertezni vágyók.

    (Hírnév már van, köszönöm, nem kell nagyobb.)

    Videólink neked is, hogy értsd, miről beszélek... mellette végignézheted az összes többit:

    http://www.youtube.com/watch?v=4URZcMdErLM&feature=related

    Más: szerintem, ha valaki cipőfűzőevésre vetemedik egy színpadon, még akkor is szánalmas, ha a show része. De gondolom ez a rock érában olyasmi jópofa dolog, mint a discosok körében a drogozva csajozás 120dB hangnyomásban. Egyiket sem komálom.

    Na most objektív-e a két cikk vagy sem? Nem érdekelnek az oldalak, csak igazságpárti vagyok, főleg ha az írt cikket többen is olvassák. Ezért írtam, amit írtam.

    A végére pedig én nem írnék semmilyen Szomszédok sorozatra hajazó, konklúziószerű agyrágóbogaras ....ságot.

  • 2009.08.18 00:29:11THE JOKER

    LIPAz:tovább kellett volna keresned nem kell hirdetned hogy béndzsa vagy mert ahol én voltam jó volt a hangulat a hangositás még annál is jobb és a hulladék ez a komment volt amit írtál :P

  • 2009.08.18 03:16:02Márk_Márk

    lúdadónátusz
    "Márk_Márk bácsi, igen, értek a zenéhez."
    Nem úgy tűnik.

    "Akkor az ismerőseid nem úgy értenek a zenéhez ahogy én."
    Tény. Ők ugyanis valóban értenek hozzá, mivel zenészek.

    "Vitatkozzunk már ízlésbeli dolgokon jó?"
    Az, hogy valaki mennyire jó énekes, nem ízlésbeli dolog.

    Tudsz írni több hülyeséget is, vagy ennyi volt raktáron?

  • 2009.08.18 06:59:46Lipaz

    Hát igen, a kulcsszó: ahol Te voltál. Én bejártam a terepet, merthogy én is egy keverőpultos majom vagyok, aki hangosít. Középen és elől kicsit harsány volt, de még jó, a szélén meg recsegést hallottam. És mivel mászkáltam, láttam az embereket... egy helyben álltak, és tudtam is mászkálni, merthogy volt hely közöttük. Persze betudhatom annak, hogy a sokk miatt "mert akkor rákenrol show volt", de akkor el kell felejtenem az unott arcokat. Milyen r'n'r koncert az, ahol a a színpadtól 50 méterre már lehet kényelmesen emberek közt jönni-menni?

    De még mindig nem az érdekel, hogy kinek milyen zene tetszik meg nem tetszik, mert különbözőek vagyunk. Hanem ez:

    - A tökéletes fesztiválzárás
    versus
    - A tökéletesen semmilyen koncert

    A két cikk egy-egy "tökéletesen" sz@r, szélsőséges, és kicsit sem objektivitásra törekvő, magasztaló és ócsároló kritika. Ennyire futja ma Magyarországon vagy azt hiszik itt, hogy ez a jó cikk?

    Szerencsére még mindig ott a youtube sok-sok videóval mindkét koncertől, és már lehet hinni a saját szemednek és fülednek. Nem vagy ráutalva az írott sajtóra.

    Hogyha annak sem hiszel, akkor meg teljesen mindegy, mit írok.

    További jó pocskondiázást!

  • 2009.08.18 07:21:13a katona fehérben

    Márk drága, elég szánalmas, noha rendkívül tipikus, hogy két hozzászólás után kifogytál az érvekből, és rögvest elkezdtél személyeskedni. Nem értesz a zenéhez, bezzeg én (meg a haverjaim és a magas fokon karatézó apukám), hülyeségeket beszélsz, hülye vagy - ezt ismételgeted. Gratulálok.

  • 2009.08.18 08:29:30Magon_

    Lipaz:
    "A két cikk egy-egy "tökéletesen" sz@r, szélsőséges, és kicsit sem objektivitásra törekvő, magasztaló és ócsároló kritika."

    ehhez képest...:

    "Az tény hogy tökéletes volt, de inkább hulladéknak, semmint zenei produkciónak. Szar hangosítás, szar hangulat bármerre is néztem az emberek közt járva-kelve."

    Szóval akkor most miért is baj, ha a cikk szélsőséges, ha Te is az vagy? :)

  • 2009.08.18 09:44:29magyariorszag

    Szerintem csak 1 jó koncert volt, ami a csajomból rajongót csinált, pedig az easy-n kívül semmit sem ismert a fnm munkásságából.
    És az ha egy zenekar 15 évvel a fénykora után olyan energiával tolja, hogy meggyőző egy zöldfülűnek, nos az több mint becsülendő.
    A cipőfűző-bugyi dolog pedig a show része, de talán jobb is ha nem azért kell fikázni egy zenekart, mert jó iparos módjára lemezformátumban slágerparádét tart.
    Azzal egyetértek, hogy az aktuális kedvenceimnek is kötelezővé kellene tenni egy néhány órás tréninget Mr. Patton kurzusán.
    10-es koncert és hál' istennek nem a nosztalgia miatt.

  • 2009.08.18 12:36:36andrush

    Sztem a Faith no more-ral az a baja a sok gyökérnek, hogy soha nem volt trendi hallgatni mint a redhátcsilipepperónit. De van olyan zenész ismerősöm, aki a Beatlest is utálja, tehát azért a zenész=szakértő dumától kíméljetek meg. Köszike

  • 2009.08.18 13:34:41fraulein praxa

    hát, én még soha az életben egyetlen számot nem hallottam tőlük (tudom, tudom, nem kell savazni..:-DDD), de csak arra emlékszem, hogy épp negyed órával a kezdés után arrafelé bóklásztam, beálltam a hátsó kivetítő elé, és néztem azt az embert piros cuccban, hitetlenkedve, hogy ki ez az ááálllaaaat? :-))) őrület, de tényleg, frankón egy idióta, elképesztő ember. a hangja pedig tetszett, bár nekem a foo foghterses dave grohl hangja visz mindent. :-)

  • 2009.08.19 23:25:21neménfingtam

    Biztosan én vagyok elfogult, de a 35 évemmel, csurom vizesen jöttem ki a közepéből annyira beindultam.

  • 2009.08.19 23:38:03neménfingtam

    Lipaz-nak meg üzenem ha olyan jó a füle, hogy nem vette észre, hogy a Prodigy énekese teljesen kifingott 1-1 szám után és ez a hangján is érződött.

  • 2009.08.25 16:50:01neménfingtam

    vágtázó halottkém:

    "ez manapság a szórakoztatás, hogy valaki megeszik egy cipőfűzőt?"

    Ez a csóka már sok mindent csinált. "91-ben egy "táncdal fesztiválon" egy középkorú néni mellé ült és a vállára akasztotta a tatyókáját utána meglovagolta a kamerakocsit, kis hijján le is fikázott róla. http://www.youtube.com/watch?v=t1HQ7Fo2Uvg&feature=related 2:10-nél

    "92-ben úgy beoltotta a tömeget,(Sevilla)hogy bokáig ért a szemét a színpadon annyi üveget dobáltak fel http://www.youtube.com/watch?v=EjxOoWmnto4 Mondjuk a felvételről lemaradt az a rész amikor egy szétcsúszott hamburger is felröppen Ő pedig bekajolja :)

    De nem volt ritka amikor köpködte az első sort "95 (Santiago) mondjuk itt volt is oka rá :D http://www.youtube.com/watch?v=B9O-XCjYuok&feature=related 2:49-nél

    Mike Patton ilyen és kész, de sokan így szeretik.

    1× összeválogatom a hülyeségeit :D

  • 2009.08.28 18:29:35neménfingtam

    fel :)

  • 2009.09.14 17:58:21vasasnyul

    Szánalmas koncert volt,életem leggyengébb koncertje!A buli közepén kimentünk kajálni,s már ott volt szeerncsém meghallgatni a Diggin the grave című számot,amiért gyakorlatilag a jegyet megvettem!Mintha egy tribute zenekar nyomta volna! Röhej!!!

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Sziget Fesztivál

Budapest, aug. 12-17.
Fellépők, programok
A fesztiválról
The Offspring, Fatboy Slim, Placebo
Napijegy
10000 Ft
OD
Bérlet
30000-45000 Ft
Sátorozás
van, bérlettel ingyenes
Sör
480 Ft
Lángos
500 Ft

Friss kommentek

  • túr: A szerző egy széles látókörű de szerény, a magyar felsőoktatást büszkén nem ismerő, a magyar zenét nem sokra tartó, értékeit, kajáját és cigarettáját másoktó... 2012-05-29 19:09
    Floridai mocsárvidék a Balatonnál
  • imiren: Már nem azért, de a PaFe eddig egy magyar rockfesztivál volt. 2012-05-29 16:34
    Floridai mocsárvidék a Balatonnál
  • Geolány: Nem lett volna rossz tudni, hogy 300 forintos sörös poharat és az 500 forintos kaja-pia kártyát hol lehet visszaváltani, mert csöppet kellemetlen volt hajnalban, a vonathoz ... 2012-05-29 15:50
    Floridai mocsárvidék a Balatonnál

Keresés

Comment:com

Retró-vébé a SportKlubon
Az egy hónapos meccsdömping alatt a tartalmában és küllemében is megújult televízión újra nézhetjük hazánk és a világ egykori legjobb foci-vb mérkőzéseit Retro-vébé címmel.

KönyvesBlog

Nem élvezi az erőszakot- Interjú Patrick deWittel, a Testvérlövészek írójával
Fotó: Valuska GáborTulajdonképpen nem is kedveli különösebben a westernt, vallja be a kanadai születésű Patrick deWitt, aki ennek ellenére vadnyugati történetet írt Testvérlövészek címmel.

Shopline

OnGo beszámolók

  • Peru
    Peru Arequipa: Gyönyörű város, háttérben az Andokkal....
  • Barcelona Magával ragadó forgatag, amit feltétlenül látni kell. ...
  • Ciprus Reggeli után az első utunk a kikötőbe vezetett, mely még csak most ébredezett....

Hirdetés