Nyereséges lett a Sziget

Sziget 2009

2009.08.17. 10:10 - MTI

"A Tankcsapda-koncert látogatóival együtt összesen 390 ezren voltak a Szigeten, ami ötezerrel több a korábbi évek rekordjánál - mondta el a fesztivál sajtófőnöke, Vető Viktória. - A zárónapon 68 ezren voltak, így anyagilag is nyereséges a fesztivál."

"Akár 150 milliós nyereséggel is zárhat a fesztivál" - nyilatkozta Gerendai Károly a Független Hírügynökségnek.

A látogatócsúcsba a szervezők a rasszizmus elleni megakoncert nézőit nem számolták bele, ahogyan tavaly a Magyar Dal Napját sem. Itt az esetleges nyereséget a rasszizmus elleni harc támogatására ajánlották volna fel. "Sajnos anyagilag veszteséggel zárt ez a nap, de a szervezők úgy értékelték, hogy az ügy szempontjából mindenképpen megérte megszervezni ezt a koncertsorozatot" - közölte a sajtófőnök.

A Sziget zárónapján, a Nagyszínpad utolsó produkciója, a Faith No More-koncert után meg is kezdték a színpad bontását. A bontás a takarítással együtt két hetet vesz igénybe, és utána kezdődnek a kertészeti helyreállítási munkálatok.

Kommentek

  • 2009.08.17 10:27:33GMT+

    válság?

  • 2009.08.17 10:31:08tsimora

    Válság ellen Sziget...

  • 2009.08.17 10:32:09torel

    Örülök, hogy van meg egy dolog, ami frankon mukodik itthon!!!

  • 2009.08.17 10:39:01Nevem Senki

    Az egyetlen. Mégha szar is.

  • 2009.08.17 10:46:56jozsivalasza

    nem nehéz ekkora nyereségben zárni, ha még nagyobb az állami támogatás

  • 2009.08.17 10:47:47bee199

    nem is a magyaroknak szervezik...

  • 2009.08.17 10:51:39Csibefogó

    A bannerel ellentétben szerintem a szigeten egy korsó sör 450 HUF volt, amit D. Antal gyárában készítenek a tizedik kerületben, amúgy meg minden szép és jó volt, meg minden. Éljen a Sziget!

  • 2009.08.17 10:56:22Élményindex

    milyen baromság, hogy nem a magyaroknak!?
    A Balatont a magyaroknak tartják fent?
    Ez a turizmus része..

  • 2009.08.17 10:56:34smartdrive

    úgy olvastam, nevetséges

  • 2009.08.17 10:58:36Cherax

    Szerintem a szigetre semmiféle állami támogatás nincs. De cáfoljatok meg nyugodtan egy linkel. És nem magyarokból lett nyereséges, a külföldi meg csak hozza magával az eurót és költse. Ez nem csak a szigetnek jó. :)

  • 2009.08.17 10:59:56Illumination

    Yo ho, örülünk.

  • 2009.08.17 11:03:04KUCM

    nem nehez nyeresegesen zarni, ha gyenge a forint, és külföldiekre épit a fesztivál.

    Én már nem járok ki. Régen még alja rocker téma volt, internacionalis feelinggel. Most meg civil sziget, meg tolerancia sátor, anyamkinja.

    Nekem már tul kulturalis. Ha szinhazba akarok menni, akkor szinhazba megyek.
    Ha fesztivalozni akarok, megyek a volt-ra

    Az is igaz, hogy zsenialisak, és felosztjak több fesztiválra. Igy a "diszkósok" meg a "rokkosok" nem keverednek :)

  • 2009.08.17 11:03:09borisz75

    Azért ez érdekes! Nyereség? A civil szervezetek hozzájárulási jeggyel mehetnek csak ki. A terület meg szinte ingyen van. Szóval mindenki fizet, "mint a katona tiszt". Amennyiben egy másik vállalkozás vagy szervezet bérelné a területet horror összegbe kerülne neki.
    Nincs probélmám a Szigettel azon kívül, hogy egy magyar önálló keresettel rendelkező számára lassan megfizethetetlen ez az öt nap.

  • 2009.08.17 11:19:23s.o.v.i.e.t

    menten összecsapom tenyereimet.. hála az égnek! van bevételük. pici sütipénz... hagyjuk már! ha sajtóközleményben ennyit vallanak be, akkor valami miatta a valósat többre saccolnám.. lehet, hogy én vagyok túl gyanakvó. lényeg, hogy legördülhet mindenki mellkasáról a kő. megérte nekik:)

  • 2009.08.17 11:20:31magyariorszag

    A drágasághoz annyit, hogy 10.000 a beugró, ami persze húzós, monjuk ha nézem mennyi önállóan a faith no more akkor, kb. okés és ezen kívül megnéztem a maximo parkot, a danko jonest illetve a magyarokat, tehát nem rengeteg és ezen túl a csajommal együtt költöttem még 4000-t, szóval asszem minden csak nem drága. Ja ha berúgni akarol akkor lehet drága, de nem kötelező talajra innod magad. És esküszöm, hogy megvettünk mindent amit megkívántunk...
    Hülyén hangzik, de baszottul nem drága, csak akkor ha azt gondolod, hogy ez egy átlagos hétvége. De ez nem az. Ez egy évben egyszer van.
    Akkor is össze tudtam rakni az árvaságimból, amikor még tanultam.

  • 2009.08.17 11:21:09nala74

    Azért az fura, hogy az a főcím, hogy nyereséges lett a Sziget!
    Gondolta valaha bárki, hogy nem az?
    Azért mert először tavaly lett hivatalosan kimondva a 100 milliós nyereség, attól még senki nem hülye és pontosan tudja, hogy az már akkor sem 100m volt, hanem a többszöröse. Idén pedig még drágábbak a jegyek és továbbra sem "A" kategóriások a külföldi fellépők, így mitől ne lenne az? A Sziget szenzációs és Európában egyedülálló, ettől függetlenül azért ne nézzük hülyének a népet, mert ez nem vet jó fényt rá.

  • 2009.08.17 11:23:47drflash

    a féreg kihízott óriáscsótány gerenda CSAK MAGA milliárdot rak el a szigetnagykerből! az auschwitz-i lágersziget MILLIÁRDOKAT hoz a szarevő nácizsidóknak! jövőre a bevezetett vasúti sínek melletti rámpákon maga vattacukor frizurás Müller-Mengele fogja szelektálni a közönséget! a gázcsapot libamáj-Gerenda kezeli.

  • 2009.08.17 11:26:12rövid

    Már 96ban teljesen világos volt, hogy csak ingyen/tisztelet/vip/sajtó/haver szerezte jegyel érdemes szigetelni.

  • 2009.08.17 11:51:59s.o.v.i.e.t

    na mondjuk az ostobák valóban drágábban szigetlenek. volt rá mód, hogy 20.000-ért vegyen bárki heti jegyet legálisan...
    de aki birka... azt meg kell nyírni. hajrá Gerenda!

  • 2009.08.17 11:55:07appleman

    http://www.alternativenergia.hu/egy-mozdulattal-a-sziget-fesztivalon-is/7137

  • 2009.08.17 11:55:50zsebtelep

    Nincs pénzed szigetjegyre, ezért az egész szar, a Gerenda nyereséget termel sok évi munka után, tehát lop, meg persze zsidó is, a sör meg drága. így van ez.. de azért netre költesz, hogy idehányd a fasságaidat..

  • 2009.08.17 11:56:42NuMilka

    Nyereséges a sziget, wow, tudtommal ezért csinálják.
    Csatlakozok előttem szólokhoz, hogy nem nehéz valmit nyereségessé tenni, ha kap állami támogatást, nem is beszélve a "szigeti árakról", ami 1) gusztustalan, 2) kivácsi vagyok abból Gerendásék mennyit kaptak

  • 2009.08.17 11:59:44Bozdurgán

    nagyon izgultam,hogy nyereséges legyen, szegény gerendai sokat dolgozott azon, hogy pl a félszigetet elrománosítsa, vagy hogy a szigetről kiűzze a magyarokat.
    Szerintem megérdemel mégegy maseratit.

  • 2009.08.17 12:01:04matyi10

    szokásos pikirt, mocskoládás komment áradat itt is beindult

  • 2009.08.17 12:02:05ikarus

    istenem a sok irigy...

    Miért baj ha egy üzleti vállalkozás nyerséges... ?
    Miért baj ha nem csak magyar vendégek vannak... ?
    Miért baj, hogy ez a fószer csinált jópár éve egy olyan dolgot ami működik, turistavonzó és sikeres...?

    Irigyek...

  • 2009.08.17 12:03:01hatR

    HU, MÁR VÉGE IS? :)

  • 2009.08.17 12:08:44fordfairlane

    tegnap tíz év óta először újra kimentem. tartottam tőle, hogy megint nem fog tetszeni, de kellemesen csalódtam mindenben, szerencsére sokkal színvonalasabb volt az egész mint akkor. a nagyszínpadon végre jól szól mindenki (határozottan jobban, mint valaha) és a reklám is jóval kevesebb volt. én nem bántam, hogy kevesebb magyar volt, bár szerintem ez leginkább csak a szakadt, igénytelen, alkoholtól bűzlő réteg hiányában realizálódott. és azt sem bánom, hogy nem a szokásos magyar zenei felhozatal volt. vannak itthon más fesztiválok is, ahol rengeteg magyar zenekar fellép, én örülök, hogy itt megnézhetek külföldi zenekarokat is, akiket itthon más fesztiválokon sehol. személy szerint nagyon unom már a tankcsapda és egyéb magyar mainstream zenekarok áradatát, megvagyok nélkülük.
    mondjuk az tényleg érthetetlen, hogy miért fogy el a száraz fehérbor egy fesztiválon, lévén hogy bortermelő ország vagyunk.

  • 2009.08.17 12:19:14trocadero

    Nekem kis csalódást okozott, hogy a helyszínen vett napijegy a meghirdetett 10e Ft helyett 10500 volt, az áfaemelés miatt. Jó-jó, ezzel nem számoltak eredetileg, de akkor tették volna ki az internetre az új árat! (az otthagyott pénz egyötöde álambácsinak ment)

  • 2009.08.17 12:19:45Bozdurgán

    Tudjátok mit, igazatok van tényleg nem baj, ha magyarországon van egy olyan feszt amire főleg külföldiek jönnek.És nem a szokásos 10-20 magyar zenekar lép fel.
    Ok aki ezeket akarja hallani menjen a Hegyaljára.

    De az mindenki szerint rendben van, hogy az erdélyi magyarok kitaláltak maguknak egy fesztivált, a félszigetet, majd jött ez a Gerednai, és ugy gondolta, hogy nem jó vállakozás mert kicsi a profit, és szisztematikusan elrománosította azt? a kezdeti 100% magyar látogatók a nagyobb profitért kissebbségbe kerültek a saját fesztiváljukon? de most komolyan.

  • 2009.08.17 12:20:19dávidka22

    Nekem ez volt a második legjobb Szigetem, a 2002-es volt talán jobb, szóval ez most így kurvajó, pedig enyhén szólva nem vagyok már gimis :) És én azt gondolom, hogy nem a nagyszínpad a sziget, sőt, épphogy az összes többi pozitív káosz a Sziget. Na meg az, hogy van itt che-pólós, szivárvány-pólós, white pride-pólós, exploited-pólós, maiden-pólós, argentin-pólós, jézus-pólós, kalasnyikov-pólós, simaegyszerűfehér-pólós, nagymagyarország-pólós, marduk-pólós, póló nélküli, meg mittudoménméghogymilyen hetvenezer különböző pólós ember.

    És ez így van jól, nagyon-nagyon jól. Legyen itt mind!

    Dávid

  • 2009.08.17 12:31:57Ula

    Lehet szidni, meg köpködni, ed ha már ilyen kurvaokos mindenki, akkor lehet jobbat csinálni olcsóbban.
    Másrészt meg a 10 rugós napijegy persze borzalmasan drága... egy Faith No More, egy Prodigy mennyi lenne mondjuk a pap lászlóba? Hol látsz egy nap Offspringet, Turbonegrot, Al diMeolat, Faith No Moret egy 10ért. A hülyeség beszélése előtt nem szégyen ám gondolkodni

  • 2009.08.17 12:42:19FTP

    1 frankó túrázást többre tartok ennél.

  • 2009.08.17 12:56:46VVICC

    ketten mentünk 10500*2 + 4eFt= 25eFt.

    21e a jegy. ezért meghallgattuk:
    - Besh O Drom
    - Mystery Gang
    - Offspring
    - Faith No More

    Simán megérte!!!!!

    Kösz volt meg büdös néhol de megérte a pénzt az összes koncert.

  • 2009.08.17 13:00:03Cliff

    szerintem a cim igy helyes:
    Papiron is nyereseges lett a sziget!

    vvicc: mi a 4 ezer ft?

  • 2009.08.17 13:06:42sish

    na most akkor Gerendai for president?

  • 2009.08.17 13:09:53mirr murr barátja

    há' be sajnálom, hogy nem jut húsz forint sem a rasszizmus elleni szervezeteknek, nehogymár nagyvonalúan 5 forintról is le kelljen mondani a javukra. PR.

    azzal azért vitába szállnék, hogy milyen fasza dolog, hogy van valami, ami működik - ez ugyan így igaz, de ha már csak a külföldiek tudják megfizetni 70%-ban, akkor mondjuk ne az Óbudai szigetet amortizálják már le...

  • 2009.08.17 13:15:11Hánka

    Én meghallgattam 10e-ért: Kispál, Alvin, Snow Patrol, Lily Allen, Ska-P...
    Persze, drága egy diáknak, drága sokmindenkinek... De valóban egy évben egyszer van, sokat dolgoznak vele, és rohadtul megéri ennyiért. Viszed a kis szendvicsed aztán nem kell többet költeni a helyszínen...

  • 2009.08.17 13:15:13fordfairlane

    mirr murr barátja:

    az nem a szervezők hibája, hogy csak a magyarok 30%-a tudja kifizetni. a fizetések és életszínvonal szintje már inkább politikai kérdés...

  • 2009.08.17 13:25:06mirr murr barátja

    ford: természetesen, tökéletesen igazad van.

    eszembe sem jutott, hogy a szervezők hibája lenne, hogy csak ennyien tudják megfizetni (mármint nem a magyarok 30%-a, hiszen azt nem tudjuk, hogy a menniszándékozók hány %-a mennyiért menne ki. ilyen jellegű kutatásról nem tudok, nyilván a sziget szervezőit sem érdekli, hogy mi lenne az az optimális jegyár, ahol a magyar menniszándékozók is nagyobb számban látogatnának ki - megy más, több pénzért).
    mondjuk nem is kizárólag politikai kérdés, sokkal inkább függ össze egyéb tényezőkkel, de mindegy.

  • 2009.08.17 13:26:08samy69

    Ügyesek, gratulálok Nekik!! Jó lenne több ilyenről hallani!

  • 2009.08.17 13:31:26calciomax

    Mit jelent az hogy nyereséges?

  • 2009.08.17 13:32:27t74

    Nagyon-nagyon jó volt a Faith No More :)

  • 2009.08.17 13:41:12vastudo

    Sziget maga - veszteség, vagy minimális nyereség
    italnagyker, ahonnan kötelező rendelni - durva kasza

  • 2009.08.17 13:51:55Art Mooney

    a sok seggnyalo figyelmebe ajanlom:

    bajod-e van a bkv-val, a budos csovesekkel, a pofatlan arkepzessel, az ugyvedes fenyegetessel, a pofatlan lopasokkal?

    1. inkabb orulni kene, h ilyen jol mukodik! mas nagyvarosokban ritkabban jarnak a buszok!
    2. nem kell sirni h draga, okosba' meg lehet azt oldani joval olcsobban
    3. sirol' h draga a bkv de netre fussa??
    4. miert kell lehuzni egy sikeres, jol mukodo vallalkozast?
    5. en utaztam vele es nekem tetszett/megerte!
    6. lehet szidni de aki szidja az csinaljon jobbat!
    7. nem is olyan draga, a berlet kb. csak napi 1 jegy! ezert mennyit lehet ma' utazni?
    8. mennyi irigy ember! ok megdolgoztak a szazmillajukert, eeeertem?
    9. ne utazz vele ha nem tetszik!
    10. mit erdekelnek a penzek, semmi kozod hozza h egy zrt belul h mukodik!
    11. kocsis istvan egy nagyon korrekt szerény és szimpatikus figura, aki mindig állja a szavát.
    12. ha nem tetszik a fovarosi tomegkozlekedes el lehet menni! koltozzel videkre! A fasz kivan már menjetek el a picsába másik országba állandóan nyavajogni.

    ja, h ezek irritaloan hazug offtopic reakciok lennenek? hat lehet.. az ugyanilyen reakciok a szigetre is ugyanilyen hazug, torz offtopic fassagok.

  • 2009.08.17 13:56:58chimie

    nyilván ingyen jött a faith no more meg a többi zenekar is... ha ennyira kurva könnyű nyereséges fesztivált létrehozni, miért nem csináltok ti is egyet?

  • 2009.08.17 14:03:49fecsa

    Örülök neki, hogy nyereséges lett!
    Szomorú lettem volna, ha Magyarországon ezt is el tudjuk ba..ni.
    Kicsit baj, hogy itthon kiszorul az ember ezekről a rendezvényekről, lehet viszonyítani a jegyárat egy szimpla koncerthez, akkor tényleg elenyésző.
    De régebben is jöttek ezek a sztárok, és a különbség ami azóta van, no azt ne a válságra húzzuk már rá.

    Ami igazán bosszant az ami a médiában megy siránkozásként. Egy hétig azon ment a rinya, hogy veszteséges lesz, aztán vasárnap este meg jön az ámítás, hogy mekkora a bevallott nyereség.

    Éltetik itt emberek, hogy lehet csinálni jobbat. Igen, igazuk van, adott a lehetőség mindenki számára ...
    Bakker, legyen már olyan tökös, hogy nem rinyál egy hétig. Vállalja fel, hogy egy tökös vállalkozó, kockáztatott, beruházott és rohadtul bízik a sikerben.

  • 2009.08.17 14:06:25Amál a kecske

    Szokásos magyar módra mindenki csak irigykedik (tisztelet a kivételnek.
    Azt elfelejti mindenki hogy Gerendai, meg a sziámis srác a semmiből teremtette meg a szigetet, évekig bankkölcsönökből hozták ki, sok 10 millios adosságokat görgetve maguk elött, amig nem jött a Pepsi, és nullás környékire kitudták hozni.
    Sajnos az évek során egyre inkább a pénz kezdett el dominálni, de mint üzleti válllakozás ezt is meg kell érteni, mert nem jotékonysági intézet.
    Nem a maseratit meg a nemtudom én mit kell sajnálni tőle, hanem bekell vállalni, hogy egy álmodért beáldozod az egzisztenciádat, és lehet neked is lesz egy ha jol csinálod, és jó az ötlet.
    Állami támogatás meg már jo ideje nincs a szigetre tudomásom szerint.
    Akinek drága, és nem éri meg ne menjen. Én is évente max 1-2 napra megyek ki, de pl a tegnapi nap félelmetesen jora sikeredett.

  • 2009.08.17 14:14:05vágtázó halottkém

    Nesze neked válság!

  • 2009.08.17 14:17:49Lee Mack

    Egy kicsit olyan ez a business mint amikor a Győrben gyártott Audit nyugaton eladják. Magyar munkabér és egyéb költségek de (majdnem) nyugati áron adják a jegyeket. 40 Euro egy napijegyért ... nem csoda h a Magyar fiatalok (igen a koszos alkoholos Magyarok lásd feljebb.)többsége ugy érzi hogy enyhén szolva 'outpriced'- Miért nem hivnak francia meg holland szinpadépítőket ha már úgyis ők a célközönség... greedy wankers

  • 2009.08.17 14:24:20vágtázó halottkém

    Azért azt nem kéne elfelejtetni, hogy a:
    BKV bérlet 9000 forint,
    a sziget belépő jegy 10500 vagy annál több,
    a sör min. 500 forint 4dl, nem 5!

    Az Internet hozzáférést hozzádvágják 3000-ért és a sarki fűszeresnél 169-ért veszed a kozelt ami félliter.

    Szóval melyik olcsóbb?
    Vagy azért mert valaki tényleg nem tudja megfizetni a szigetet 10500-at se! és azért morog mert valóban irreálisak az árak, és az az egyetlen megfizethető szórakozása van, hogy leírja a véleményét a neten, (ami havi 3ezer és nem egynapi 10ezer) az már nem is ember?!

  • 2009.08.17 14:24:27Creed23

    Valaki írta itt hogy 10500Ft a jegy az ÁFA emelés miatt. Hát nem tudom, de az én karszalagomra az van írva hogy 10500Ft ami 20% ÁFÁ-t tartalmaz....

  • 2009.08.17 14:27:03Amál a kecske

    Neked most tényleg az a bajod hogy magyaroknak van munkája majdnem 1 hétig???
    Az nem zavar hogy az üzemanyag ára már évek ota annyi vagy több mint nyugaton és a bérünk negyedannyi sincs? Ez az átkos 40 év hatása, levagyunk maradva fizetésileg, de árakban sajnos már rég nem.

  • 2009.08.17 14:27:48Paret

    Így is sírtak a szervezők, hogy veszteséges lesz, na de ennyire. Síró masina, nem való az oviba. Kibaszott drága jegy, a Placebo jó volt. Ez a rasszizmus elleni mozgalom, nem hiányzott, sok igénytelen szar!

  • 2009.08.17 14:30:00Amál a kecske

    Halottkém: a tescoban a félliteres icetea is 180 Ft körül van, de bármelyik pláza kajáldájába bemész, 320-ért fogod kapni, a szigeten meg 360, akkormost hogy is van ez? Drága, vagy nem?

  • 2009.08.17 14:32:11phil kraft

    nala74: "Azért mert először tavaly lett hivatalosan kimondva a 100 milliós nyereség, attól még senki nem hülye és pontosan tudja, hogy az már akkor sem 100m volt, hanem a többszöröse."

    igen, és honnan ez a pontos tudás? gondolom az ismerős unkahúgának komámasszonya hallotta a sarki fodrász kutyájától

  • 2009.08.17 14:34:36Bozdurgán

    Az hogy mi a drága az dönti el, hogy meg tudod e venni, tehát ha valaki azt mondja , hogy itt van egy ferrari 10M-ért az baszott jó ár érte, de ha nem engedhetem meg magamnak, akkor mind1 hogy 10M vagy 500M mert egyik sem elérhető.
    A sziget is valahogy így van, az Ár/érték nagyon kedvező a jegyárat tekintve, de azért sok ember nem engedheti meg magának hogy pl ketten a csajával kimenjen 2 napra 40e! + minden 3x áron. persze ezért kap sokat, de ebből kijön 1 hétre horvátország majdnem.

    És nem hiszem hogy az irigység szólna mindenkiből, csak tök gáz, hogy minden évben ez az ember siránkozik, hogy veszteséges.

    http://vastagbor.blog.hu/2009/08/17/hol_van_sziget

  • 2009.08.17 14:39:15Deren

    Istenem, ennyi primitív hülyét...
    Azt, hogy drága-e valami, a piaci igények döntik el. Sokan voltak kint, ergo nem drága, ez ilyen egyszerű!
    Most akkor kezdjünk el panaszkodni,h az a szemét élősködő ferrari milyen drága autókat gyárt és nem telik rá szegény magyarnak?

  • 2009.08.17 14:40:06Deren

    Bozdurgán: bocs, csak az üzenet elküldése után vettem észre,h már te is ezt írtad le :)

  • 2009.08.17 14:40:34sosimosi

    Úh! Már megijedtem, hogy Gerendaiék éhen halnak...

  • 2009.08.17 14:41:31Amál a kecske

    Bodurgán:
    Ez igaz, nem engedheti meg mindenki magának, de ez inkább gazdasági kérdés, és nem a gerendai tehet róla. Mégegyszer mondom ez nem jotékonysági intézmény.
    Én a nyaralás helyett a szigeten voltam 2 napot. Nekem megérte, és nem hiányzott horvátország egy hétre.
    Ha valakinek a nyaralás a fontosabb, akkor menjen nyaralni, de ne más pénzével foglalkozzon.
    És az itt lévők többségéből az irigység beszél, pedig töredékét nem tudja felmutatni értékben mint amit ezek az emberek összehoztak, nekünk és Magyarországnak.

  • 2009.08.17 14:52:28prüntyike

    Lee Mack, miért írod nagy m-mel a magyart? Ha már tiszteled a nyelvet, ügyelhetnél a helyesírásra. :)

  • 2009.08.17 15:01:32J.G.

    Tényleg van olyan, aki azt hiszi, hogy eddig nem volt nyereséges a sziget?
    Mert ha igen, akkor mondja meg azt is, hogy ki az a hülye, aki belapátol néhány száz millát minden ok nélkül egy veszteséges üzletbe?

  • 2009.08.17 15:02:12Amál a kecske

    J.G.: Mondjuk az aki hosszutávban gondolkozik?

  • 2009.08.17 15:09:04Amál a kecske

    Ja és nem utolso sorban itt a Sziget Kft. a lényeges hogy nyereséges e mint vállakozás. Ebbe lapátoltak milliokat, márpedig a Volt és egyéb fesztiválok évek ota nyereségesek, tehát innentől nyereséges vállalkozásrol beszélünk, még ha a Sziget fesztivál veszteséges is lett volna.

  • 2009.08.17 15:14:52J.G.

    Amál a kecske: Akkor nagyon hosszúban gondolkodik. 16 évig lapátolja bele a pénzt. Mennyi idő alatt fog visszajönni?
    Arról nem is beszélve, hogy mindenhonnan beszednek egy csomó pénzt. Lássuk be, hogy nem olyan nehéz dolog összeadni, hogy mennyit kell majd nagyjából kifizetni, aztán annál kicsit többet beszedni azoktól, akik ott akarnak lenni, mert van reklám-, vagy üzleti értéke a dolognak. A kitelepült szórakozóhelyekből is ki lehet préselni többet is, ha nagyon kell. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy mennyit lehet beszedni mondjuk azért, hogy csak egy típusú sört csapolhatnak. (valami borzalmasat ráadásul, bár jobb, mint amikor kőbányai volt...)
    Szóval, volt ott nyereség, csak legfeljebb könyvelésileg elveszett valahol, vagy simán zsebbe ugrott.
    Az állami támogatás pedig durva. Tudom, hogy az államnak megéri, de akkor is.

  • 2009.08.17 15:25:57Amál a kecske

    Gondolom a dreher azért vette meg a kizárolagos jogokat mert megérte nekik. A Coca Cola szintén.

    Állami támogatásrol legyél szives linkel már be valamit, mert évek óta nincs tudomásom szerint.

    Az első 5 évben szimpán a Gerendaiék görgették maguk elött a sok 10 milliós adosságot egy álomért, ami megvalositottak. Majd jött a Pepsi, és átvállalta az adosságokat, volt állami támogatás, és igy nullás körülre jöhetett ki évekig.
    Most "tudomásom szerint" nincs állami támogatás és megalakult a Sziget Kft. kiszállt a sziámis srác (eladta a részét) ez az uj korszak kezdete, innentől beszélhetünk nyereségről...

    Na mind1, itt mindenki pénzügyi zseni, nem is értem miért sokalja mindenki a jegyek árát ha igy tudja mit és hogyan kell tenni egy tuti nyereséges üzletért :-D

  • 2009.08.17 15:30:13fecsa

    Az, hogy valami Drága az nem függ össze a kereslet/kínálattal.
    Attól, hogy valamit ki tudok fizetni attól az még lehet drága.
    Szerintem ...

  • 2009.08.17 15:37:43Debilevil

    Ennyi irígy,korlátolt,rosszindulatú kretént!

  • 2009.08.17 15:39:11Deren

    Szerintem meg abszolút összefügg, mivel az határozza meg az árakat, ezen kár is vitatkozni.
    Az pedig,h te mit érzel drágának, nyílván azon múlik,h mennyi pénzed van.

  • 2009.08.17 15:39:19áronka

    mocskos magasztos pallosmetál

  • 2009.08.17 15:44:02endre69

    A rasszizmus elleni nap veszteséges, a többi nap szuperül nyereséges. Így a rasszista ellenes társadalmi szervezetek nem kapnak semmit. Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy no comment. Gerendai fuck you!

  • 2009.08.17 15:45:32vastudo

    Amál: a területet teljesen ingyen használják, mi ez, ha nem támogatás?

  • 2009.08.17 15:46:08allahdamit

    2x voltam anno, már az elsőn elhatároztam, h többet nem megyek, még 1x kicsábított az asszony, soha többet nem sikerült neki...drága, mocskos, otthon még a zenei élmény is jobb...így nekem nem éri meg...

    sok tetves rocker, azért mert nem szakadt mocskos ruhában voltam, általuk mocskos diszkósnak titulálva, és nem sört vedeltem, hanem long island-ed, mindjárt nyakon is vágtak valaki sörfélével, és nem tetszett neki, h a rendész haverjaim szájoncsapdosták öket...férgek...

    100x volt vagy balaton sound mint valaha még 1x sziget...

  • 2009.08.17 15:47:52mirr murr barátja

    amál, a kecske: nyilván nézőpont kérdése, mi a drága és mihez képest, lehet lidl-ös meg tesco-s árakkal dobálózni, és te gondolhatod úgy, hogy valami nem drága.

    és lehet azt is gondolni, hogy de bizony, drága volt a jegy. ettől még nem lesz valaki irígy, nem lesz kretén, se pénzügyi zseni, szimplán csak ÍGY gondolja. pl. én. ettől még üdvözítő ötletnek tartom/tartottam a "sziámis srác" (dzsízász) részéről a szigetet, pláne, hogy az első belépő a heti zsebpénzem fele volt anno.

    ja, meg lehet birkamód bégetni is...

  • 2009.08.17 15:53:26J.G.

    OK utána néztem, úgy néz ki, hogy idén nem kapta meg az állami támogatást. Mellesleg nagyon helyesen.
    Ez viszont nem jelenti azt, hogy most istennek kell tekinteni valakit, aki tizensok év alatt tudott nyereséget termelni. Legalábbis a saját bevallása szerint.

  • 2009.08.17 15:57:43mirr murr barátja

    http://vastagbor.blog.hu/2009/08/17/hol_van_sziget

  • 2009.08.17 16:14:09terpentin

    Na igen. Ha csak a jegyárakat nézzük a majd' négyszázezres látogatottságból befolyó napijegy árak, meg a sok ottalvó igénytelen szar hetijegyét már ez önmagában kiad 4-5 milliárd forintot.
    Ha ehhez hozzávesszük a töménytelen mennyiségű bort, sört, páinkát, lángost, kutyaszart mustárral stb akkor ez még továbbkúszhat akár a duplájára is.
    S körülbelül ez is a reális befektetés ennyi rohadt sok év után. Háromszorosát minimum de inkább négyszeresét illik visszahoznia egy ilyen kaliberű fesztiválnak a belefektetett pénznek.

    Ez a 100milliós "éppenhogydenyereség" megint kicsit mellétenyerelt vállalkozó mentalitást sejtet.

    Ha vicces kedvemben lennék azt mondanám, hogy legalább megint ki lehet majd fizetni egy pár hónapot a BKVnál dolgozó ember végkielégítését.
    De ezért hatszázezer tonna mocskot termelnie az ország legaljának felesleges.

  • 2009.08.17 16:15:19Amál a kecske

    vastudo: ha jol tudom az obudai sziget főváros tulajdonu, miköze ennek az állami támogatáshoz?
    Feltételezem a fővároshoz elég jo kis adobevétel érkezik a sziget fesztivál okán.

    Mirr murr: én is szivesebben mentem volna be 5000-ért, és vettem volna az iceteát 250-ért, de ha ennyi az ára, akkor eldönthetem nekem megéri e vagy iszok vizet INGYEN a telepített kutakbol. Tudod berugni se kötelező :-)
    Kiváncsi lennék egyéb nyugateuropai fesztiválokon mennyiért kapnád az italt, a belépőt, és akkor is reklamálnál hogy drága? :-)

    Namind1, nem állítom hogy minden tök jó a sziget fesztivál környékén, de akinek nem jön be nem megy, akinek nincs pénze rá nem megy, inkább megy 1 hétre horvátországba azt ennyi. Ha meg volt kint és nem elégedett azzal amit kapott, akkor jövőre nem megy. Egyszerű képlet ez. Szerencsére nem kötelező :-)
    Részemről itt a vita le is zárva, mert mindkét fél csak találgat a számokrol, bevételekről stb.

  • 2009.08.17 16:26:14mirr murr barátja

    félreértés ne essék, nem hinném, hogy a többségnek az fáj, hogy nem telik tízrongyos napijegyre (bár én bevallom, töredelmesen, nekem bántja a lelkem, de ettől még nem kell megrohadjon mindenki, akinek telik:)), hanem, hogy minek ez a körítés az egészhez, hogy jajdejó, hogy (papíron) nyereséges lett, adjunk hálát a Jóistennek.
    és tudod, mondjuk ne feltétlen az én berúgásomat add a jegyárhoz, hanem szimplán mondjunk 4 buszjegyet plusz egy giroszt kólával :)

  • 2009.08.17 16:32:33Amál a kecske

    Mirr Murr: nekem a jegyárhoz ment egy valami egytál étel, meg 6-7 félliteres üdítő, mivel kocsival voltam igy kájne alkohol :-)

    Ui: 3-4 évvel ezelöttig mindig heti jegyem volt, azota a változások, a feeling miatt már max 1-2 napra megyek ki. Ebben természetesen az árak is szerepet játszanak, de ennyi kell az egész éves hajtás után. Mivel olyan hogy nyaralás nekem nincs :-)

  • 2009.08.17 17:27:37Monsanto

    Ugye azt tudjátok hogy 20e-ért lehetett hetijegyet venni?
    Az napi 4e belépő. Nézzétek már meg basszus ezért mennyi mindent lehetett látni és hallani.
    Kaja és pia sem volt drága, sör 450, fullos hatalmas adag kaják 1000 ft körül.

  • 2009.08.17 17:50:29Amál a kecske

    Konkrétan én nem tudtam ezt, de számomra értelmes zenekarok csak vasárnap voltak, tehát tök felesleges lett volna a hetijegy. Sajnos évről évre egyre gyengébb lesz a zenekar felhozatal is...

  • 2009.08.17 17:51:17mirr murr barátja

    ezt mondom, ízlések, pofonok :)további szép estét!

  • 2009.08.17 18:00:11Amál a kecske

    Én bevallom a fait no more-ért dupla ennyit is kiadtam volna :-) Már negyedszer láttam őket, de felejthetetlen élmény :-)
    A rock és metálos vonal eléggé halványul sajnos a szigeten, de bizzunk a jo folytatásban :-)

    Neked is hasonlókat :-)

  • 2009.08.17 18:14:08PTibi

    azért kis csúsztatás, hogy 20ért alapesetben kapsz hetijegyet. ne vegyük ide a apróhirdetős illetve a meexes diákjegyet.

    de még a fullos előveteli jegy sem volt húzós a cserébe kapott élményekért. :)
    enni meg inni pedig ügyesen kell a szigeten. mindig meg lehet találni a legjobb és legolcsóbb kajákat..

  • 2009.08.17 18:30:23namkuzu

    Itt mindenki olyan okos...
    Ennyi negatív energiából már rég össze lehetett volna hozni egy 365 napos fesztivált, ahol sörrel öblítik még a toi-toiokat is, és a belépő meg capitaly pénzben is fizethető. De azé Gerendai dögöljön meg, akinek ez nem sikerült, de napi 10 rugóból kihozta, és az árak sem annyira vadak, mint mondjuk a sziget túloldalán, ahol 1000 alatt még üres poharat sem kapsz.
    A dokkot meg az all white partyt mé nem szidja senki ekkora elánnal?!
    A gammatrade kft. ettől még persze botrány, de valamiből élni is kell...
    Meg kimenni, mielőtt posztolni, és akkor rá lehet jönni, hogy ez JÓÓÓÓÓÓÓÓ, de persze a szarás is az...

  • 2009.08.17 18:39:16atleta.hu

    mirr murr barátja: na meg a tobbiek.... Ez egy uzleti vallalkozas. Annyiba kerul a jegy, amennyiert megveszik (megvesszuk). A sziget kft ezen keresni akar, kurvara nem az az elsodleges szempont, hogy magyarok veszik-e meg. Raadasul ha olcsobb lenne a jegy, akkor a kulfoldiek meginkebb vennek, nem? Ennek a belatasahoz azert nem kell kozgazdasznak lenni.

    Vagy az a cel, hogy legyen megegy belterjes, csak magyarokat erdeklo fesztival? Legyen tok ugyanolyan az egesz, mint 16 eve? Ne erts felre, az is zsenialis volt: Kispal, VHK, Vidampark, PUF, stb. De csak nem akarjuk ugyanezt nyomni 15 evig? Na meg volt a nyaron 25 fesztival, ahol pont ez ment.

    Beszelgettem kulfoldiekkel (ukranokkal, esztekkel) es kerdeztek, hogy hogy viszonyulnak a magyarok a kulfoldi fesztivalozokhoz, amikor latjak oket a varosban...

  • 2009.08.17 18:44:47atleta.hu

    Az, hogy mi draga meg mi nem, az mindig relativ. Ne keverjuk ossze azt, hogy nekem draga valami azzal, hogy a piaci arhoz kepest draga-e. Azt sem gondolom, hogy lehetne kizarolag ugy szamolni, hogy a sziget napijegy olcso, mert annyi, mint egy ketoras koncert jegy. Ez annak erdekes, aki megvenne olyan aron valamelyik fellepo jegyet. Aki csak ugy kimegy fesztovalozni, belenezni a nagyszinpadba, iszogatni, regi kedvenceket es/vagy uj felfedezetteket latni annak ez nyilvan nem erv.

    Hogy draga lenne az ital azert az is relativ. A kocsmahoz kepest draga, egy belvarosi szorakozohelyhez kepest nem. Annal talan egy kicsit olcsobb, vagy kb. annyi. Mondjuk nagyjabol romkocsma szinvonal. Aztan mindenki dontse el, hogy ez neki er-e annyit, de extrem draganak hivni azert ez alapjan nem igazan lehet. Egyedul a kaja az, amivel azert elszaladhatott a lo, mert helyenkent siman ettermi arak jottek ki, ami azert minosegileg meg szolgaltatasilag is egy masik szint, de hat ugye zabalni tenyleg nem muszaj ott.

  • 2009.08.17 18:50:55atleta.hu

    Megvalami a nyeresegrol - hogy annyi-e, amennyit mondanak azt kivulrol eleg nehez megitelni es egy fuggetlen kerdes attol, hogy a 150 milla az sok-e. Erdemes lenne megnezni a koltsegvetesuket, de iden valoszinuleg kb. 3 milliard Ft lehetett (forras: wikipedia). Erre a 150 milla az 5% nyereseg, nem tul sok. Ha napijegyet meg egy kis hozzaadott fogyasztast szamolunk, akkor latszik, hogy nagysagrendileg tizezer emberbol jon be a nyereseg. Ami azt jelenti, hogy napi 2-3-4 ezerrel kevesebb latogato vesztesegesse tehetne a bulit, ami viszont eleg nagy kockazatnak, eleg kis rahagyasnak latszik. (Es mindez ugye 5% haszonert.)

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Sziget Fesztivál

Budapest, aug. 12-17.
Fellépők, programok
A fesztiválról
The Offspring, Fatboy Slim, Placebo
Napijegy
10000 Ft
OD
Bérlet
30000-45000 Ft
Sátorozás
van, bérlettel ingyenes
Sör
480 Ft
Lángos
500 Ft

Friss kommentek

Keresés

Comment:com

Élőben harapta a kutya szájon a műsorvezetőt
video platformvideo managementvideo solutionsvideo playerÁrtatlan reggeli beszélgetésnek indult Kyle Dyer számára a tévéműsor: az argentin dogot azért hívták meg a két vendéggel együtt, mert előző nap szerencsésen megmenekült.

KönyvesBlog

Kertész Imre: Magyarország a végzetes döntések országa
Kertész Imre interjút adott a Le Monde francia napilapnak, amelyben leginkább Magyarországhoz fűződő viszonyáról, a mai politikai és társadalmi helyzetről beszélt, kevésbé az írásról.

Shopline

OnGo beszámolók

  • Ukrajna
    Ukrajna Vonatunk nagy nehezen felkínlódott a Kárpátokba, szerpentinek, völgyhidak segítették előrejutásunkat....
  • Tibet Tibet, a világ egyik legmagasabban fekvő országa, sokáig őrizte titkait....
  • Ciprus Egy fakultatív hajókirándulás során megcsodálhattuk Ayia Napa szikláit....

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
Nyerj őssejttárolást!
Játssz a Krio kvízjátékán a 2o éves őssejttárolásért. Krio – az őssejt életet menthet!