11℃ / 20
Budapest
Fesztivál

Te vagy a Zenebutik? Kurva jó!

Sziget 2011

2011.08.14. 08:09 - |

A Zenebutikra, Juhász Előd 30 éves klasszikus tévéműsorára a fesztiválozók kevéssé emlékezhetnek, mi különkiadással ünnepelünk.

Fesztiválvideók

Hozzászólások

  • 2011.08.14 08:40:54Wolfram

    Mindenféle zene??? Egy frászt mindig volt benne csalinak egy könnyűzenei klippből részlet, amit az előzetesben bemutattak. Ha azt láttad, mindent láttál, de annál több a műsorban sem volt. Így tolta le a komolyzenét a fiatalok torkán. Nagy átverés volt... Gyerekként nagyon utáltam emiatt. Most kimondom: a poptarisznya akkor kenterbe verte.

  • 2011.08.14 08:42:34robian

    "átvágok a buxuson"

  • 2011.08.14 08:50:42Gyurma73

    jó volt.Nekem Madonna Material Girl volt az első ami megmaradt.85 ből talán?
    Ahhoz képest hogy 73 éves a z öreg elég jól bírja:-)

  • 2011.08.14 08:50:53ezkivan

    Előd bá volt az angol kiejtés csimborasszója :)
    A következő mondat beleégett a memóriámba, idézem:

    "Dír mászter, vát ár jú dúing náu in Budapest?"

    Szó és hang szerint így.
    Évekkel később lett olyan haverom, aki ugyanígy emlékezett erre a momentumra.
    A mai napig idézzük, már a fiam is ismeri az örökbecsű szentenciát:)

    Szeretjük Előd bát!

  • 2011.08.14 09:00:14el Padre

    Wolfram: Istenem, hogy kiszúrtak veled gyerekkorodban! :-) Remélem, azért sikerült talpra állnod!

  • 2011.08.14 09:06:25Magyarnaba

    Jó volt Juhász Elődöt látni. Örülök, hogy egészben van, él és virul, ahogy az egy legendához illik.

  • 2011.08.14 09:07:52ddrum77

    "átvágok a buxuson"
    LOL
    Gálvölgyi kevés értékelhető poénjainak egyike

  • 2011.08.14 09:09:08Dekatlon

    Egész jó fej az öreg :)

  • 2011.08.14 09:17:45foodlfg

    Még jó, hogy nekünk már ott van a youtube.

  • 2011.08.14 09:33:25radioenekes

    Én sokat dolgoztam vele, ő már a nyolcvanas évek közepén kereskedelmi tévézett a szocializmusban.

  • 2011.08.14 09:41:10Huffington

    Aranyos az öreg, de egy kontraszelektált muki volt, más tehetséges embertől vette el a lehetőséget ... Biztos elvtárs volt, vagy valakinek a valakije!

  • 2011.08.14 09:47:39Feca

    Zenebutik, Előd?
    Feledheteten!
    Emlékszem, ezen láttam először Sabrina - Boys, boys, boys műremekét.[link]
    Pontosabban láttam volna, mert az MTV egy perc után lekeverte. Soha nem bocsátom meg, maradandó károsodást okoztak a nemi fejlődésemben.

  • 2011.08.14 09:51:51interflug

    @Huffington: Te nem vagy valakinek a valakije? Más tehetségek név szerint:..................................

  • 2011.08.14 09:54:48svejk_a_derék_katona

    szükségem lenne magyarázatra 6:22 mit tudsz a zenebutikról ? megnézem a programfüzetben és 100% tájékoztatást tudunk adni, hogy a vendég oda....
    ez mi volt

  • 2011.08.14 10:01:03kinot

    Nagyon szimpatikus és jó fej az öreg! Ilyen diplomatikusan nyilatkozni a "mai fiatalokról", meg a mostani zenékről, le a kalappal. Volt, ami még tetszett is neki, nyitottan állt a műfajokhoz alapvetően.
    A videó legkínosabb pillanata mindenképpen a "teljes körű tájékoztatást biztosító" srácé... nem is azért, mert nem tudta, hanem mert ilyen rossz bullshitet tolt.

  • 2011.08.14 10:01:32Azúrkék égbolt

    A médiában mindig is kontraszelekció működött,nem csoda ha sikerült ezt a jó kis degenerált mosóporimádó agyatlan társadalmat kinevelni,egyik kézben az ásványvíz,másikban a péksütemény.Ha nem vagy beszédhibás nyáladzó homokos,esélyed sincs megmaradni a címlapon.

  • 2011.08.14 10:02:08ebedli

    A Zenebutik már a saját korában is egy élvezhetetlenül unalmas propagandaműsor volt, Előd nyivákolása elviselhetetlen volt.

    Aki nyugati zenére volt kíváncsi, az 3-4 órás videokazettákra másolva nézte az Emtívít, a Szkájcsot meg a Szupercset.
    A Zenebutik a falvak népének szólt, ahol akkor még nem hallottak a műholdakról.

  • 2011.08.14 10:04:38csiri bá

    @Huffington: Na mesélj mi tudsz? Biztos első kézből való infóid vannak... :D

  • 2011.08.14 10:14:06whatsgoingon

    Abba lehetne hagyni a szarozást és kurvázást a főcímekben! Nem érzik a szerkesztők a felelősséget, hogy sok ember olvassa ezeket a cikkeket? Már mindenki lezüllött erre a kocsma szintre? Szerintem közízlést sért és gondolkodom rajta hogy maradok az origo-nál és más médiumoknál. De attól még sokan olvassák ezt. Nem kellene ezt az alpári stílust terjeszteni.

  • 2011.08.14 10:23:16isssti

    Gyerekkoromban a szomszéd házban lakott Budán, akkoriban még rádióban nyomult "Zeneközelben..": szóval mikor a kedvenc számunkat lekeverte, hogy dumálhasson, csak kinyitottuk bátyámmal az ablakot és átkiabáltunk: Előd, a nénikédet!!
    Persze nem hallotta -"hiába ez az élő adás varázsa.." :o))

    Boldog nyugdíjaskort, Előd bá: éljen soká !!!!!!

  • 2011.08.14 10:25:59Alvin Straight

    Magyarnaba (6#) hozzászólásával értek egyet. Jó volt Juhász Elődöt jókedvűnek, egészségesnek látni. :)

  • 2011.08.14 10:29:41S. ERN(y)Ő

    Az persze nem zavar senkit, sem a riportert, sem a riportalanyt, sem a hozzászólókat, hogy Előd bá', az "aranyos öreg" - mint már évekkel ezelőtt napvilágra került - a Kádár rendszer besúgója volt:

    [link]

    Egy következmények nélküli országban miért is zavarna az ilyesmi bárkit az édesbús nosztalgiázásban, hiszen ez pont így "Kurva jó!", igaz???

  • 2011.08.14 10:30:10ebedli

    Máig él bennem a gyanú, hogy a Zenebutik az MSZMP büntetése volt az 5 napos munkahét bevezetése miatt.

  • 2011.08.14 10:31:11Bedeko

    A megnézem-a-programfüzetben csákó mekkora nagy pöcs már. :) 100%-os.

  • 2011.08.14 10:31:26kika66

    Huffington: Juhász Előd zenetörténészként végzett[link]

  • 2011.08.14 10:36:59kika66

    S. Ernyő: "Nagyon korán, a hatvanas évektől kezdve elkezdtem utazni: akkor még nagyon erősen működött a Belügyminisztérium, és mindenki, aki valahová kiutazott, az beszámolási kötelezettséggel bírt. Ennyi volt a történet."[link]

  • 2011.08.14 10:37:23wlatcy

    Igen, KURVA JÓ volt látni ezt a videot.

    És nagy arc a kisöreg, jól nyomja)))

    És sajnálom a fikázókat, hogy ennyire szánalmas életük van, hogy még ezt is elkezdik sárral kenegetni. Beteglelkű szerencsétlenek.

  • 2011.08.14 10:39:39Flava Mo

    Én nevetek azon, hogy biztos besúgó volt az öreg, ezért már rossz ember volt.
    Egyszerűen ez vicc gyerekek. Abban az időben mindenki besúgó volt, csak valaki vállalja valaki nem, valakiről kiderül később. Mindenki alatt értsd azokat az embereket, akik egy kicsi is rivaldafénybe kerültek azokat máris beszervezték... Ha nem fogadta el jobb esetben eltűnt, rosszabb esetben családja. Vay egyszerűen akkor nem tudott volna tovább lépni és az álmainak élni.
    Én örülök, hogy jól van az öreg és azt is boldogan látom, hogy emlékeznek is még rá! Sírni meg nem kell, mert abban az időben nem volt mást ezt kellett szeretni. Persze így a mai szemmel tényleg gányos volt műsora.. de akkor ez nem tűnt fel mindenkinek, internet és mi egyéb híján..

  • 2011.08.14 10:43:16G®eg_W

    Flava Mo - Értékelni lehet egy adott kor színvonalát . Viszont : gondolkozz el azon , mikor , kinek , mely lehetőségek adottak .

  • 2011.08.14 10:44:23S. ERN(y)Ő

    kika66: "Nagyon korán, a hatvanas évektől kezdve elkezdtem utazni: akkor még nagyon erősen működött a Belügyminisztérium, és mindenki, aki valahová kiutazott, az beszámolási kötelezettséggel bírt. Ennyi volt a történet."

    Na persze, csak ennyi volt a történet.

    Aki meg nem jelentett, csak Nyugatra szeretett volna menni, arra szögesdrótakadály várt, és lőttek rá:

    [link]

    Miközben az, aki mint Előd bá' jelentett, vígan utazhatott.

  • 2011.08.14 10:45:05isssti

    S.ern(y)Ő: elolvastam a linket - sajnos abban sem mindig lehet biztos az ember, hogy a beszervezetteket nem érdemes-e inkább sajnálni: pl. amit Szegvári ír -ha igaz- az tipikusan ez a kategória..
    Juhász esete sem tűnik nagy durranásnak - ellentétben pl.Szabó Istvánéval, aki önként és dalolva mószerolta be Színművészetis évfolyamtársait ...szóval a kép nem csupa fehér és fekete...

  • 2011.08.14 10:47:34Civitas Fidelissima

    Ha jól emlékszem, van egy olyan történet, hogy Előd Bá' tényleg minden szponzorációt elvállalt a műsorban, ezért az egyik műsor így kezdődött:
    - Üdvözlöm kedves nézőinket, épp most érkeztem a Malévval...

  • 2011.08.14 10:48:22isssti

    ..amúgy tökjó lenne látni ezt a videót, de valahogy marhára nem jön be a kép...

  • 2011.08.14 10:50:43ebedli

    G®eg_W: A stílusod minősít téged, több szót kár is lenne rád vesztegetni.

    Hogy mondjak jót is: Gratulálok Előd Bácsi logopédusának és hosszú, egészséges életet kívánok neki én is, mi mást.

  • 2011.08.14 10:53:44S. ERN(y)Ő

    Flava Mo "Én nevetek azon, hogy biztos besúgó volt az öreg, ezért már rossz ember volt. ... "Abban az időben mindenki besúgó volt," - azt Te csak szeretnéd, hogy mindenki besúgó lett volna.

  • 2011.08.14 10:55:51S. ERN(y)Ő

    issstiS. "elolvastam a linket - sajnos abban sem mindig lehet biztos az ember, hogy a beszervezetteket nem érdemes-e inkább sajnálni"

    - azért ajnározni talán mégsem kellene.

  • 2011.08.14 10:59:00Flava Mo

    @S. ERN(y)Ő
    .. és ha egy kicsit tovább olvasott volna, láthatná, hogy a "Mindenki" szót miben határoztam meg! :)

  • 2011.08.14 11:12:14isssti

    S.ernyŐ
    szerintem Juhász Elődöt senki sem a jelentései miatt ajnározza - ha tényleg csak ennyit "tett" ezért túlzás lenne múltbeli érdemeit semmibe venni..
    Olyan bolond meg szerintem nem született, aki azt mondaná : a Zenebutik xar műsor volt (vagy jó, tökmindegy), ámde azok a 3/3-as jelentések viszont szép munka volt!!!

  • 2011.08.14 11:12:34AmerigoMacellaio

    Az megvan, hogy a műholdas idők kezdetén jó nagy lett a videóklippek lejátszásakor a jobb felső sarokba kirakott pillangó - mindig arra tippeltünk, hogy azzal takarják ki az EMTÍVÍ logót...

  • 2011.08.14 11:16:54AmerigoMacellaio

    Volt egy olyan epizód is, már a késő 89-es években, amikor Kocsis Zoltán keményen politizált a Zenebutikban (talán többpártrendszert, meg szabad választásokat emlegetett), de Előd bá' megpróbálta csitítani. Akkor ELőd bá'-t ezért gyávának tarottam, és pár évvel később, már az Antall kormány alatt meglepett, hogy jobbos nemzetieskedőre vette a figurát.

  • 2011.08.14 11:27:09beszerző

    Jó volt látni az öreget. Korához képest jól néz ki, és kifejezetten kedvesen, aranyosan fogalmazott. Fiatalabb korában néha idegesítőbb volt...amikor pl. fonetikusan beszélt németül..."ejne-klejne":-))

  • 2011.08.14 11:36:08denevér3333

    Komolyan mondom, hogy annyira nevetséges a sok tízen-huszonévest olvasni ahogy tépi a száját ilyen olyan rezsimbeli időkről amikor sok esetben jó ha óvodás volt de sokan még meg sem voltak! Bezzeg azok akik meg benne éltek leszarják vagy legalábbis nem fikáznak! Kedves fiatalok nem kellene a saját dolgotokkal foglalkozni? Örüljetek, hogy nem életek benne!
    A zenebutik számomra 1 emlékezetes pillanata mikor pont nem vasárnap hanem hétfőn volt és pont húsvétra eset! Na akkor volt a Jedi visszatér filmbemutatója emlékszem hogy rohantam az egyik locsoló helyről, hogy le ne maradjak róla!
    Egy kis más! A sok papírnácit meg aki próbál a szigetnek betenni engedjék csak be van egy két ember aki szívesen beletörölné a bakancsát, mert bár lehet szidni a múltat,de az biztos akkor is és most is lázadok azon személyek, rendszer ellen aki meg akarná határozni mit, hogyan és miért szeressek, ne szeressek dolgokat!

  • 2011.08.14 11:50:35dRm42

    A srác az info pultnál nagyon vicces volt...vagy inkább szánalmas? Nem is tudom :)) ehhez tudnám hasonlítani:[link]

  • 2011.08.14 11:57:34S. ERN(y)Ő

    Flava Mo
    ".. és ha egy kicsit tovább olvasott volna, láthatná, hogy a "Mindenki" szót miben határoztam meg! :)"

    Végigolvastam a hozzászólást, de nem volt kedvem minden részletére reagálni. Tele van csúsztatással, pontatlansággal, ténybeli valótlansággal. Hátrányok talán érhették azt, aki nem volt hajlandó együttműködni a diktatúra titkosrendőrségével, de az nem igaz, hogy emiatt ő, vagy a családja eltűnt volna. Igenis lehetett választani a "rivaldafény" és a tisztességes emberi magatartás között.

    Valótlan, hogy "abban az időben nem volt mást, ezt kellett szeretni", mert igenis volt választék. Ha valaki minőségi, vagy akárcsak divatos zenét szeretett volna hallani, akkor ott voltak a VOA, a BBC, az RFE, vagy akár a Radio Luxemburg évtizedeken át sugárzott adásai.

    Ezek egyikét sem lehetett holmi Zenebutikokkal egy napon említeni.

  • 2011.08.14 12:01:35campobaszo

    Nem láttam Princz Gábort!Hol maradt Princz Gábor?

  • 2011.08.14 12:03:14Tita nick

    Zenebuták!

  • 2011.08.14 12:10:28fotengelyszimering

    Én speciel néztem a Zenebutikot, Juhász Előd az akkori kor egyik -simán vállalható, szerethető- műsorvezetője volt. B. Tóth László meg a rádióban, a Poptarisznyával.
    Árkus József Paraboláját imádtam a jó poénokkal, meg gyerekfejjel a pucér nénikkel.
    A mai napig vágyom a szép néniket levetkőztető szemüvegre! :oD (A testlézer talán ilyen?)

    Juhász Előd besúgó volt? Ha igen, kit érdekel már? Ha nem, kit érdekel már? Stohl jó színész, de emberileg bukott. Minek keverni a szezont a fazonnal?

    Sok egészséget neki, szerintem nincs szégyenkeznivalója a szakmai múltja miatt.
    Ez az én egyéni véleményem, uff!

  • 2011.08.14 12:12:55raoul

    emlekszem gyermekkoromban kurvara utaltam

    most meg szinte megkonnyeztem mint egy regi ismerost

  • 2011.08.14 12:23:33Zagyas

    @S.ERN(y)Ő: agyas. Utálkozáson és melldöngetésen túl mást is tudsz, vagy ennyit sikerült elérni az életben?

  • 2011.08.14 12:25:33mediacapic

    Tényleg jó látni, h Előd még ilyen vidáman mesél a múltról! Sok erőt, egészséget Neki!

    A fikázókat meg csak sajnálni lehet...!

  • 2011.08.14 12:26:23Monster Lewis

    Szuper interjú. Kár, hogy nem futottam velük össze. Szerettem volna megkérdezni az Elődtől, hogy nem hívták-e be a pártközpontba, azután, hogy leadta a Zenebutikba a Judas Priest-Johnny B. Goode című dalát. Ledermedtem a vasárnapi ebéd alatt, azon amit ott láttam. A mai napig is kuriózum a video, pláne ahogy a rajongók ugrálnak a tömegbe. Kötelező darab

    [link]

  • 2011.08.14 12:27:49brutusbrutalis

    Juhász Elődöt mi is felkutattuk négy hónappal ezelőtt. Íme az eredmény, videóval:[link]

  • 2011.08.14 12:32:04pudliho

    szerintem 82-ben még nem nagyon néztünk pucér nőket a sky-on, odébb volt még a műhód korszak egy tizessel :-)

  • 2011.08.14 12:33:40butyko

    AmerigoMacellaio: Én láttam azt a műsort,jól emlékszem rá. Élő adásban műsorvezetőt így beszarni még nem láttam... Kocsis Zoltán "szidta" a pártot a rendszert ,J.E. pedig nagyon feltűnően igyekezett teljesen elhatárolódni tőle.
    Az egész MTV egy belterjes bagázs volt(ma is az!),civil nem nagyon kerülhetett be,még mosogatni sem.Csak valakinek a valakije.Óriási veszélye volt a különböző összefonódásoknak,amiről a Belügy tudni akart.Bárkit elkaphattak,ha érdekükben állt volna!

  • 2011.08.14 12:39:15Monster Lewis

    Ma délután tutira megkérdem a sráctól, hogy a Zenebutik színpadot merre találom?

  • 2011.08.14 12:49:09kpityu2

    100%

  • 2011.08.14 12:58:15DeadBodiesEverywhere

    02:05 "sung by the NEWTON FAMILY"

    "sung", érted ;)

  • 2011.08.14 13:06:36chimie

    jó egészséget kívánok elődnek, de tény hogy még az akkori magyar környezetben is, gyerekfejjel is nézhetetlen volt, aki követte, az is a pár klipért tette, amit ugye nem nehéz elrontani. szóval ha lett volna bármi más, aligha lett volna nézője.

  • 2011.08.14 13:31:44ceezare

    @DeadBodiesEverywhere

    nem,nem értjük.
    ??

  • 2011.08.14 13:33:47Dzsok

    Internet Killed The Video Star
    [link]

  • 2011.08.14 13:40:04lutria

    Úgy emlékszem hogy az egyperces videoklipeket is úgy lopták VHS-sel,néha kitakarták a pillangós logóval a sarokból a Sky-és Super chanell logóját.

  • 2011.08.14 13:45:32Baldvogel

    Juhász Előd távolról sem legenda: az idősebbeknek bárgyú nosztalgia egy közepesen vacak kor közepesen vacak popzenei műsora iránt, a fiatalabbaknak pedig történelmi relikvia egy sosem látott televízióból. Ugyanaz a jelenség avatja "sztárrá" a szigeten, mint Uhrin Benedeket vagy a Korda házaspárt.

  • 2011.08.14 13:46:58Baldvogel

    Értem, szóval amit szabad Jupiternek, nem szabad az ökörnek. K***zni lehet a címben, de sz***zni nem lehet a kommentekben. Baró.

  • 2011.08.14 14:14:56Szamiz67

    Jó lenne tisztázni, hogy mit jelent az a jelentés.... Külkereskedelmi cégnél dolgoztam anno,(89 előtt is voltak, akik dolgozni -mint pl. Juhász Előd zenei szerkesztőként- jártak nyugatra...) és az utazás után jelentést kellett írni az üzletkötőknek, mint ma egy emlékeztetőt, összefoglalót tárgyalás után. Természetesen ez semmilyen ügyosztály köreibe nem tartozott, lehet JA. is írt ilyeneket. Én is örülök neki, hogy jó egészségnek örvend.

  • 2011.08.14 14:17:11Szamiz67

    Baldvogel, Így van, egy kedves nosztalgikus fickó a tv-ből, emlékezetessé Gálvölgyi tette, na meg az angol kiejtése :) És akkor mi van?

  • 2011.08.14 15:06:27denevér3333

    Baldvogel. Akkor is a mi fiatalságunk ez meg most a tied! Ezt is fogja fikázni anno lehet pont a te gyereked! De az emlékeid nem veheti el senki! Ahogy nekem se! Szóval óvatosan a beszólással!

  • 2011.08.14 15:12:32Baldvogel

    "Szamiz67
    Baldvogel, Így van, egy kedves nosztalgikus fickó a tv-ből, emlékezetessé Gálvölgyi tette, na meg az angol kiejtése :) És akkor mi van?"

    Hogyhogy mi van? Nincs semmi. :-) Kifejtettük a véleményünket, majd békében távoztunk.

  • 2011.08.14 15:22:54Baldvogel

    "denevér3333
    Baldvogel. Akkor is a mi fiatalságunk ez meg most a tied! Ezt is fogja fikázni anno lehet pont a te gyereked! De az emlékeid nem veheti el senki! Ahogy nekem se! Szóval óvatosan a beszólással!"

    Én is aszondom: óvatosan a beszólással! Egyfelől én is a tévében láttam Juhász Elődöt, nem a youtube-on, és soha nem voltam rajongója. Tehát tévedés, hogy a fiatalságodat vagy az emlékeidet "fikáznám", szó sincs róla. Csak éppen ha érzek is nosztalgiát a nyolcvanas évek iránt, az egészen biztosan nem Juhász Előd, rozoga Zenebutikja vagy éppen az akkori popzene miatt van.
    Hozzászólásomat nem "beszólásnak" szántam, felőlem mindenki azt szeret, amit akar, és az iránt érez nosztalgiát amiért akar. Csak éppen túlzásnak tartom legendának kinevezni egy Juhász Elődöt. Latinovits Zoltán legenda volt. Sőt, Vitray Tamás is legenda. Juhász Előd nem az, bármilyen kellemesen borzongó érzés is neked újra látni őt.
    Ettől függetlenül én is sok egészséget és hosszú életet kívánok neki.

  • 2011.08.14 17:16:46ájdonszinkszó

    Baldvogel:

    Mér, vót alternatíva? próbálj már meg ne a mai agyad tartalmával visszagondolni az akkorira.

    Vitray legendaságáról annyit, hogy ottsevót alternatíva. Egyeduralkodott a tévében.
    most meg ráégett az arcára a lefelé görbülő száj a megkeseredettségtől, amiatt, hogy már nincs ezt így.

    ps: fenntartom a jogot, hogy a megérzéseim megcsalnak.

  • 2011.08.14 17:44:29Rák Attantam

    "Juhász Előd lótik futik, jó műsor a Zenebutik!"
    - by Gálvölgyi :)

  • 2011.08.14 18:58:06Messidor

    Eletemben eloszor a Zenebutik egyik elso adasaban lattam az AC\DC-t kb masfel percben,oriasi dolog volt akkoriban!Nagyjabol untam a musorait,mert keves rock volt benne,de csak ott lehetett klipeket latni.
    A Kocsis-interjura is emlekszem,meg ma is elottem van J.E. megdobbent arca,mikor a Kossuth-dijas zongorista nyiltan szidta a Ceausescu-rendszert...>)

  • 2011.08.14 19:37:53Fandor

    "És most szokásainkhoz híven: MÁS!"
    "Ritörn of dö dzsedi, vagy ahogy az angolok amerikaiak ejtik dzsedááj...."
    Egyszer Előd benyomta az Art of Noise Peter Gunn című számát, aminek a közepébe valaki kurvára beletörölt, valami útifilmet: "Az alkotók - nem tudni miért - egy pillanatra bevágták a Sydney-i operaház képét...."
    Megoldotta.
    Nade itt a mester a fénykorból:
    [link]

  • 2011.08.14 19:45:43nosferato

    Nagyon szimpatikus Előd, és teljesen tisztában van magával, 10x annyira, mint mondjuk Dévényi.

    Ugyanakkor a videó jelentősége teljesen eltörpül a helyzetet mentő srác miatt 6:25-nél. "Ú bazze, VIGYÁZZ, sajtó, gyorsan, okosat! Tudjunk mindent!" Vonyítok, annyira szép, köszönöm.

  • 2011.08.14 20:40:02Baldvogel

    "ájdonszinkszó
    Baldvogel:
    Mér, vót alternatíva? próbálj már meg ne a mai agyad tartalmával visszagondolni az akkorira."

    Igazad van, de szerintem a középszert nem menti az alternatíva hiánya.
    Vitray alternatíva nélkül sem volt középszer. Mellesleg Vitraynak volt alternatívája, a sportközvetítésekben pl. Knézy Jenő. Az, hogy ma hogy s mint érez Vitray Tamás, szerintem egyáltalán nem tartozik a tárgyhoz, és közöm sincs hozzá.

  • 2011.08.14 20:44:46kukac122

    Aki leügynöközi meg letehetségtelenezi Elődöt, az vagy nagyon fiatal,és nem élt a Kádár-rendszerben, vagy pedig korombeli,de akkor irdatlanul hülye.
    Azt meg hogy a nem kontraszelektált kapitalizmus milyen "tehetségeket" vág a pofánkba,azt nap mint nap látjuk...Neveket inkább nem mondanék.

  • 2011.08.14 21:53:55Antik Vár

    kukac122 Akkor is ilyen elnéző-elfogadó lennél, ha az illető úr történetesen nemcsak a szocialista, hanem a nemzetiszocialista, (azaz náci) titkosrendőrségnek is jelentgetett volna?

  • 2011.08.14 22:41:51Baldvogel

    "kukac122
    Aki leügynöközi meg letehetségtelenezi Elődöt, az vagy nagyon fiatal,és nem élt a Kádár-rendszerben, vagy pedig korombeli,de akkor irdatlanul hülye."

    Na, ez jó nagy szamárság, már megbocsáss. Azt, hogy mint beszervezett besúgó kiről mit írt össze, nem tudom és nem is érdekel (bár én még olyan besúgóról nem olvastam, Szabó Istvántól Molnár Gál Péterig, Vikidál Gyulától Juhász Elődig, aki ne azzal mentegette volna magát, hogy "de hát én nem is írtam semmi fontosat"), de a Zenebutikot láttam jó párszor, és engedtessék meg nekem, hogy rossz véleményem legyen róla. Viszont veled ellentétben én nem hülyézem le azokat, akik szuper műsorvezetőként emlékeznek Juhász Elődre.
    A mai tehetségtelenek pedig marhára irrelevánsak a témában.

  • 2011.08.14 23:09:38lolperec

    abszolút karakter,
    valóban jó volt látni, hogy jó egészségnek örvend. :)

  • 2011.08.14 23:29:06Super aGyuri

    Szimpatikus ember. Egyik utolsó mohikánja a valódi televíziózásnak. Amikor nem valaki valakijének - ahogy itt egy hozzászóló büffentette -, hanem csak így, egyszerűen: VALAKInek kellett lenni. Ma már BÁRKI lehet "tévés személyiség". Akkor még tudás, műveltség, képzettség kellett hozzá.

  • 2011.08.15 00:16:10Bubek

    Én a Zenebutikban azt bírtam, hogy a többi stúdióban felvett műsorhoz képest elég eklektikus volt, "az élő adás varázsa" :-) A paródia jól fogta meg a lényeget: mindig a legváratlanabb helyeken a legváratlanabb nézőpontból készült a műsor, élőben. Talán azon kívűl, hogy a Zenebutikban láthattuk először a "legújabb" külföldi klippeket talán ez volt az a műsor, ahol a legtöbbet lehetett olvasni a "műszaki hiba", "hanghiba" és egyéb üzeneteket és a legváratlanabb inserteket :-) Előd közben mosolyogva mondta, hogy bocs hanghiba van, amit vagy hallottunk vagy nem stb, stb :-D A mai élő közvetítések valahogy nem annyira lazák, nem annyira természetesek, a Zenebutikot bámulva azt hittem én is ott ülök a szálloda halljában....
    Arról nem is beszélve, hogy minőségi komolyzenéhez máshol laza stílusban TV-ben nem igen lehetett látni, én a komolyzenei részeket is, főleg az élőketnéztem és sokkal jobb volt, mintha a szokásos frakkos ünnepélyes előadások, lazán leültek oszt játszottak.Szerintem a zenei világképemet és hogy a zene nagyon fontos számomra ennek a műsornak is nagyban köszönhetem és ezt köszönöm is.
    Én 72 évesen szeretnék olyan jó passzban lenni mint Juhász Előd, kár, hogy nem fogok.
    Ügynök volt ? Már bocs, de nehéz elképzelni, hogy bárkinek is képes lenne ártani...tulajdonképpen ő egy jó példa lehetne - habár nem ismerem a részleteket -, hogy nem azért kell utálni valakit, mert ügynök volt, hanem azért hogy milyen ember, vagy milyen ember volt.
    A Szigetes videóban is amit mondanak néhányan neki, hát sok celeb már perelne, de ő csak mosolyog...

  • 2011.08.15 08:39:56hajdul

    Csak én érzem, hogy manapság minden műsorvezető, médiaszereplő beszédhibás?
    Régen jót nevettünk Juhász Elődön is (a modorosságán), de a mai műsorvezetőkkel összehasonlítva...

  • 2011.08.15 13:37:23levente1

    A legmegdöbbentőbb ezen a felvételen, hogy mennyi tájékozatlan ember van. Azért az látható, hogy a megszólalók között több 30 feletti is van, mégsem hallottak még életükben erről a műsorról.
    Pedig zenei műsorról kérdeztek embereket egy alapvetően zenei fesztiválon. Na ja, aki csak a füvezésért és az okádásért jár fesztiválra a zene szeretete helyett.....

Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.

Hozzászólásaidat ezentúl Facebookkal is megteheted!

Belépés

A címlapról ajánljuk

Ez is érdekelheti

Sziget 2011

Budapest, aug. 10-15.
Fellépők, programok
A fesztiválról
Sziget 2011-ben is! Mert a Sziget Fesztivál 2011 vitán felül Európa egyik, ha nem legütősebb fesztiválja és a százezres látogatószám, a világsztárok java igen komoly meggyőzőerő, sőt ómen, hogy a Sziget 2011-ben ismét a kontinens legjobb bulija lesz! Ha össze kellene foglalni a fesztivál lényegét, akkor az egy mondat lenne: A Szigeten minden van! ...Nehéz elfogulatlanul írni róla, hiszen a rendezvény már 1996-óta "kötelező" minden nyáron , de gyaníthatóan sokan egyetértenek, ha az 1993 óta minden évben megrendezett fesztivált a nyarak meghatározó eseményének kiáltjuk ki. Újabb nemzetközi szakmai elismerést zsebelhetett be kedvenc fesztiválunk, a Sziget. Mint tudjuk, nemrég a European Festival Awards a tíz legjobb nagyfesztivál közé sorolta a budapesti bulit. Most a The Independent szakújságírója - időrendi sorrendbe szedve a fesztiválokat - az öt legjobb európai zenei rendezvény között említi a Szigetet. A szerző Európa legnagyobb szabadtéri könnyűzenei rendezvényének nevezi a Szigetet, ahol lenyűgöző környezetben zajlanak a programok egy héten keresztül, éjjel-nappal. Az újságíró szerint a tavaly 380 ezres közönséget vonzó fesztivál nemcsak méreteit tekintve emelkedik ki a mezőnyből, hanem a zenei és egyéb kulturális programok változatosságát tekintve is egyértelműen Európa élvonalához tartozik.

Friss kommentek

Comment:com

Melyik Trónok harca-színésznő ne vetkőzzön többé? (18+)
Az HBO sorozata a sárkányok és a kváziközépkor izgalmas eseményei mellett még egy dologról híres/hírhedt: az irgalmatlan mennyiségű pucér nőről.

KönyvesBlog

Carl Bernstein: A politika fontosabb, mint a tudósítás
Fotó: Valuska Gábor 41 évvel ezelőtt a The Washington Post két újságírója, Bob Woodward, és Carl Bernstein írt egy cikket a Demokrata Párt választási központjának irodájába történt betörésről.

Lángoló Gitárok

Vendégzenekart keres a Tankcsapda
Hazánk egyik legsikeresebb együttese, a Tankcsapda vendégzenekart keres idei utolsó budapesti nagykoncertjére.

Shopline

OnGo beszámolók

  • Szlovénia - Bled
    Szlovénia - Bled
    A tó gyönyörűséges, körben a hegyek, fenn a sziklán a vár...
  • Spanyolország
    Spanyolország
    Ezeket a majmokat még Winston Churchill hozatta a sziklákra...
  • USA - Florida
    USA - Florida
    Orlandoba 1 hetet simán el lehet tölteni gyerekkel, minden nap más élményparkba menve...

Hirdetés