Béla
10 °C
23 °C

Rekordot döntött a Balaton Sound

2012. 07. 16. 19:01

A hétfő hajnalban véget ért hatodik Balaton Sound fesztivál látogatóinak száma a változékony időjárás ellenére rekordot döntött, a rendezvényen 108 ezren vettek részt, ami 7,5 ezerrel meghaladta a tavalyi csúcsot. Zamárdi mintegy 60 millió forintnyi bevételt remél a közvetlenül befolyó adókból és bérleti díjakból.

A legtöbben, 28 ezren szombaton voltak a Balaton Soundon, aznap este Paul Kalkbrenner koncertezett. Idén, követve a világszerte jellemző tendenciát, a nagyszínpadra húzónévként kizárólag világsztár dj-ket és élő produkciókat hívtunk, ami a jelek szerint bevált - mondta Vető Viktória, a rendezvény sajtófőnöke az MTI-nek.

Mint hangsúlyozta, a fellépőktől érkezett visszajelzések szerint a Balaton Sound világszínvonalú fesztiválnak számít, amelyre meghívást kapni rangot jelent. Ezt támasztja alá, hogy az idei fellépők közül többen is jelezték, szeretnének visszatérni Zamárdiba.

Erdősné Matyikó Zsuzsanna, Zamárdi alpolgármestere arról számolt be az MTI-nek, hogy a fesztiválozók vonulása még hétfőn is megbénította a település közlekedését. Míg tavaly vonattal, idén gépkocsikkal jöttek többen, talán a változékony időjárás miatt. A szórakozó fiatalok nemcsak a rendezvény területén, hanem a magánházaknál is folytatták a mulatozást, így "bár a település lakossága az évek múlásával egyre toleránsabb, az emberek a rendkívül nehéz napok után szabályosan fellélegeznek" - fogalmazott az alpolgármester.

A fesztiválozók idegenforgalmi adójából 27 millió forint, a terület bérleti díjából 10 millió forint bevétele származik Zamárdinak. A magánházakban megszállt vendégek után további 18 millió forintnyi idegenforgalmi adóbevételre számít az önkormányzat, és Zamárdi azzal is gazdagodott, hogy a szervezők 5 millió forinttal beszálltak egy vizesblokk fejlesztésébe a rendezvény területén.

A Balaton Sound az üdülőrégió egyik legjelentősebb rendezvényévé nőtte ki magát, ami a távolabbi településeken is megtölti a szálláshelyeket, fellendíti a térség vendéglátóegységeinek forgalmát, és jelentős reklámértékkel bír, így a közvetett haszna is jelentős Zamárdi számára.

Hozzászólások (56)

  • durcás2012.07.16 19:49:18

    Aki tud, menekül a buli elöl. Semmit nem lehet látni a fejlesztésekre visszaforgatott pénzekből. A vizesblokk is "privát".
    Szégyen az egész.

  • sfdrakereg2012.07.16 20:15:08

    Nekem csak annyi a bajom a Sound-dal, mint a Szigettel. Azt, hogy már részben elvették tőlünk. Teljesen el vannak szállva a számok a költségvetésben. Persze a külföldieknek ez olcsó. Szerintem maga a közösségi élmény és a fesztiválérzés megvan nagy sok nagy "sztár" nélkül is. A második harmadik fellépőre már másnap alig emlékszel. Nem normális, hogy egy ilyen sound költségvetés (jegy, szállás, kaja, pia, stb) a százast súrolja. Az egy diáknak kb. 2 havi munka. A fesztiválhelyszín tökéletes, és tökéletes lenne egy alacsonyabb költségvetésű kisebb nevekkel ellátott Zamárdi fesztivál.

  • pimpalini2012.07.16 21:08:00

    Röhej, hogy 2 milliárd forintos bevétel után mindössze 10 millió forint bérleti, s kb. 30 millió forint egyéb díj éri az önkormányzat kasszáját...

  • eManuel2012.07.16 21:08:20

    IGEN! És ennyivel volt nagyobb a tömegnyomor....

  • micsoda?2012.07.16 21:22:15

    A neve miért Sound? Ha egy kicsit adtak volna magukra a szervezők, biztosan találnak egy frappáns magyar kifejezést. Kár, mert rendkívül gazdagok vagyunk e- téren.

  • privateer2012.07.16 21:43:52

    Meg a falu is. Azért van hatása a Soundnak. De amúgy miért nem találtak ki magyar nevet?

  • Opinion2012.07.16 21:55:55

    Ejj-ejj gyerekek... Olyan tisztán lejön a kommentjeitekből az irigység és a szánalmasság, hogy az már vicces!
    Fogalmatok sincs miről beszéltek, de csak süketeltek...

    Szerintem költözzetek el a tálibokhoz és bújjatok a seggükbe...

    És ma jöttem haza a Soundról és egy egész életrevaló élménnyel lettem gazdagabb... Ez van ;))

  • Balangó2012.07.16 22:24:06

    "És ma jöttem haza a Soundról és egy egész életrevaló élménnyel lettem gazdagabb... Ez van ;))"

    Szánalomra méltó kis életed lehet.

  • Perillustris2012.07.16 22:26:36

    "De amúgy miért nem találtak ki magyar nevet?"

    Amiért az újvidéki fesztivál sem "izlaz". Nyilván már az első szervezésekor is számítottak a külföldi vendégekre. A "sound" pedig a magyar célcsoportnak sem hangzik idegenül. Úgyhogy csak erőlködve lehet belekötni a névválasztásba.

  • agent_x2012.07.16 22:29:39

    eredetileg "zamzam" lett volna. ez jobb lenne?

  • rastafest.hu2012.07.16 22:59:40

    "Idén, követve a világszerte jellemző tendenciát, a nagyszínpadra húzónévként kizárólag világsztár dj-ket és élő produkciókat hívtunk,"

    Hát én összesen 1 koncertet láttam Soundon, az pediglen az Example volt. 20 percig bírtam, mert rossz volt nézni a haknit. Az énekes még tátogni se volt képes rendesen. Még a tátikából is kirúgták volna. Azért szégyen, hogy egy ilyen színvonalú fesztivál nagyszínpadára felengednek egy Fásy mulatóra méltó bandát. Nem a zenével volt a gond (bár nem az én stílusom) de ez azért szánalmas volt szerintem.

  • vilagpolgar2012.07.16 23:19:03

    Nem értem. Az itt negatívan kommentelőknek most az a baja hogy jönnek a külföldiek és dől a lé?

  • haggyadaszt2012.07.16 23:46:57

    @Opinion: igazad van. De az irigy kis pöcsökkel felesleges felvenni a kesztyűt, amíg mi buliztunk, addig ők otthon izzadtak a gép előtt, és chipset zabáltak meg maszturbáltak - persze majd ők megmondják, hiszen jobban tudják, hogy a Sound az újgazdag purdék csillivilli bulija, ahol a csajok tűsarkúban úsznak a Balcsiban...

    Nyomorék, életképtelen fosputtony bagázs.

  • Pángalaktikus-gégepukkasztó2012.07.16 23:53:38

    Volt...Sziget...Sound. Kb ez a sorrend.
    Az utóbbi inkább a primkó, divatmajom, agyhalott, fogyasztó-rétegnek megcélzott rendezvény.

  • gabcsika62012.07.17 00:23:10

    Az, hogy Zamárdi mennyi pénzt tud nyerni a fesztiválból az okosságukon múlik.
    Az, hogy magyar-e a neve a fesztiválnak.. hát, különösebben nem érdekel. A Balaton szó benne van, elég magyar :-)

    Engem inkább az érdekelne, hogy miért ilyen nulla a hely kialakítása, igényessége.
    Szombaton voltunk ott Paul Kalkbrenneren, a koncert hibátlan volt, nagyon jót buliztunk, ezzel nem volt semmi baj.
    Viszont, semmi közvilágítás nem volt, az "utakon" sötétben szerencsétlenkedtünk a tömegben.
    A wc-k, vagyis a toi toi-k eszméletlen állapotban voltak, hosszú sorok álltak előttük, ha olyat találtál ami csak össze volt pisilve örültél. A világítás itt hátránynak bizonyult, inkább ne is lásd mi van benn, jobb a sötét és ne érj semmihez (vizesblokk?? hol? ja, majd esetleg jövőre?). Inkább mentem volna a bokor tövébe, csak nem volt félreeső..
    A színpadok elhelyezkedéséről a bejáratnál találtunk egy nagy molinót,
    aztán sehol.. A csoda balaton soundos okostelós alkalmazáson se, vagy nagyon eldugták.
    És hatalmas por volt. Rengeteg ember jó nagy port tud produkálni, nyeltük rendesen. De a földön járunk, mit csináljunk :-)

  • weirds2012.07.17 00:32:57

    jól olvasom, hogy nyereséges volt? BETILTANI!

  • Doki2012.07.17 00:53:44

    Jellemzően dj-ket visznek. Olcsóbb mint egy zenekar. Nem kell annyi felszerelés, nem kellenek roadok, nem kell akkora közlekedés, nem kellenek hangszerek, nem kell rendes világítás, elég valami stroboszkóp vagy váltó ledfény. Ilyen egyszerű. Egy eladható produkcióra jóval kevesebb fajlagos költség vetül. A jegy ára ettől viszont nem lesz olcsóbb. A soundon van az összes igénytelen fuxos és pinahajhász pasi, az összes nyitott vaginájú, műkörmös csajszi, és az élőzenét nagyítóval kell keresni. Divatmajomság az egész. Hogy ki mit profitál belőle? A település kap egy morzsát a vekniből, ami a szervezőké természetesen.

  • hilti2012.07.17 01:53:21

    mit nyávogtok. örüljetek hogy van még valami világszinvonalú ebben az elcseszett országban. és van a fiataloknak hol szórakozniuk. és addig sem húznak el a fenébe innen ... mit akartok??? kiirtani, elüldözni a fiatalságot? Zöld Pardon 2.0??? 30-40 éve a hippikorszakban jobban lőtte, szivta magát a fiatalság mint most. a jelenlegi fiatal korosztály teljesen rendben van. én nekik szurkolok. még akkor is ha már nem tartozom hozzájuk. nagy kár ....

  • newnt552012.07.17 08:34:37

    Balatonsound: gazdag apuci anyuci díszkurva lányuk(jááj flegmahh picsák vagyunk ész biccsek isz vagyunk, isszuk a citromossört nagyon trendibendi napszemcsiben) és kigyúrt majmok mutogatóhelye akik a buziparádéra valók.
    Ja zene, az nincs.
    Bár máshol sem. Csak atomunalmas szar Kiscsillag, Quimby, Péterfibori, stb.

  • Opinion2012.07.17 08:37:33

    @Plumper:

    Te nem csak idióta vagy, de még olyan pofátlanul is hazudsz, hogy börtönbe kellene vágni téged!
    Hotdog: 700 FT, olyan amit TE magad tudsz összerakni és olyan nagyra csinálhatod, amekkorára csak akarod!

    Fröccs: 2 dl Rosé+ 1 dl szóda: 2*300 FT+50= 650!!!

    Milyen 1400 FT te állat????????

    Ja és a 0,4-es Heineken 490 FT, mielőtt még leírod ide, hogy 1000FT volt.

    Szóval 1-es, ülj le!

  • Gudjohnsen2012.07.17 08:45:26

    @haggyadaszt:

    Mert te most rohadt kemény legény vagy a gáton hogy ott voltál a fesztiválon, más meg egy "Nyomorék, életképtelen fosputtony bagázs" aki meg nem vett részt az eseményen. Jó felfogás! SZÁNALMAS

  • cadmagician2012.07.17 08:47:43

    Nembaj, majd megunjak, és rájönnek hogy a soundnal ertelmesebben is el lehetett volna költeni a let. Rengeteget jártam voltra, efottra, ide csupán az ára miatt nem mentem, nem ér ennyit és kész.mar nem gerjedek a fesztiválolra, van jobb helye a pénznek. Meguntam. De ha jarnek is, meggondolnam ennyiért a bs-t

  • cadmagician2012.07.17 08:51:07

    Különben is, ki a turo az a karlbrenner. Bar rengeteg elektronikus zenét hallgatók, de az ilyen most divatos tinizeneltol falramaszok. Amit ezek dabteppnek neveznek az vicc.

  • Opinion2012.07.17 08:52:26

    @Cadmagician

    31000 FT a bérlet, a fellépők száma kb 90. 300 FT/koncert. Aztakurvadedrága...

  • cadmagician2012.07.17 08:59:25

    @opinion: ott vagy mindegyiken? érdekel mindegyik? továbbá sokan ugybekurnak, nem is emlékszik min volt...

  • ArgonX2012.07.17 09:02:07

    Én metál koncertekre járok maximum és ki is öregedtem már a fesztiválokból...

    Ennek ellenére sem értem, hogy egyeseknek miért fáj, a Balaton Sound. Az ember egyszer fiatal. Ilyenkor kell bulizni.

    Akinek meg baja van vele, nyugodtan rohadjon egész nyáron a gépe előtt. Lúúúúúzerek :)))

  • bush842012.07.17 09:10:52

    Vannak hiänyossagok a szervezesben, meg nyilvan eleg sok a ...khm hogyismondjam buta leanyzo, de meg inkabb ez mint a mosdatlan bakancsos rokker picsak a Szigeten. Es a soundosoknak legalabb van alakjuk, meg ha a legtobb nem is akademikus. Nem is azert szeretjuk oket. :)

    Szoval en nem sajnalom, hogy Nemetorszagbol ezert hazamentem, igenis kurva jo volt. Es nem draga. 490 egy sorert draga? Hol tetszenek elni a kedves kommentelok? Barmelyik pesti lebujban minimum ennyi. Idekint meg 7 euro. :)

  • Gábor a Jobbszélső2012.07.17 09:13:29

    Szántódon van nyaralónk, ilyenkor szoktunk nyaralni. Én örömmel láttam, hogy ennyi fiatal volt "lenn" a Balatonnál. Ha a Balatonsound okán párezren megszeretik, és pár év múlva a horvát tengerpart helyett a Balatont választják, akkor már megérte!

  • Szelid sunmalac-Elmeny designer2012.07.17 09:24:41

    Hat, en nem tudtam elmenni, mert sajnos nem volt penzem. Szanalmas eletem van.

  • ArnoldBácsi2012.07.17 09:33:39

    haggyadaszt:
    "De az irigy kis pöcsökkel felesleges felvenni a kesztyűt, amíg mi buliztunk, addig ők otthon izzadtak a gép előtt, és chipset zabáltak meg maszturbáltak - persze majd ők megmondják, hiszen jobban tudják, hogy a Sound az újgazdag purdék csillivilli bulija, ahol a csajok tűsarkúban úsznak a Balcsiban..."

    Igazad van baszd meg, valoban csipszet zabáltam és maszturbáltam otthon,sőt még izzadtam is a gép előtt. Te meg 100 Ft-ból óriásit buliztál Dávid Gettára meg a Kalkbrennerre gondolom, mert csak ezeket ismered...

    Eddig minden évben ott voltunk egy elég komoy brigáddal, de már tavaly úgy döntöttem, hogy nincs az a fellépő aki miatt lemegyek.... Elkúrták ezt is már, a sok gyökérről, aki lent van... meg ne is beszéljünk :D

  • ArnoldBácsi2012.07.17 09:34:25

    Gábor a Jobbszélső: Majd akkor választom horvár tengerpart helyett, amikor nem kerül többe mint oda kimenni.... :D

  • tvtvtvrtko2012.07.17 09:42:45

    ArnoldBácsi: +1

  • Bob Vance2012.07.17 10:07:13

    A Soundon egy baj van: a zamárdi szállásadók kapzsisága. A szállás lassan már drágább, mint a jegy. Továbbá hiányolom a fejlesztést a sound részéről. 3 éve járok és gyakorlatilag semmi nem változott. Ugyanazok a voltos/szigetes színpadok vannak ugyanúgy nulla designnal.

    A por, a tömeg, a koszos wc-k a fesztiválok velejárója. Ezzel mindenkinek tisztában kéne lenni hogy ezek várnak rá egy fesztiválon. Az árak súrolják a budapesti szórakozóhelyek átlag árait, így hát rendesen a zsebbe kell nyúlni de nem kell hívni a providentet.

    Ja és a világszínvonalról annyit, hogy ez a szó rosszul szerepel a szigetes pr-osok szótárában. Például a tomorrow landet szokták ezzel a jelzővel jellemezn. Érdemes megnézni a videót róla:[link]

  • Szuperpocok2012.07.17 10:16:41

    Opinion

    Igen. Előrendelve 31.000. Amúgy meg, 38-42.

    Én még egy fesztiválon sem voltam még, de valahogy nem is vonz a dolog.
    De minek fikázzam azt aki jár? :D
    A szórakozás mindenkinek más és más.

    Egy napra amúgy simán kimennék, csakhát amennyit a nepijegyért kiperkálnék azért már kijárna zárásig :D . Ráadásul, a fesztiválon még elköltesz még egy csomót erre-arra is.

    Talán csak az EFOTT az egyetlen egy mivel anyagilag is jó.
    Oda annyi a bérlet amennyi egy napijegy a sziget/volt/sound trióra.

    19.000. Ha pedig felmutatom az érvényes diákigazolványomat 14.000

  • Gábor a Jobbszélső2012.07.17 10:23:04

    meglepne ha a horvát tengerpart nem kerülne többe. Igaz, nekünk saját nyaralónk van, így a szállás költségeit nem tudom, bár ha jók az infóim akkor a szembe szomszéd 5-7000Ft/éjszaka áron adja az apartmanjait 2, 2+1-2 fő részére. Gondolom nem a sound idején, de nem is fontos olyankor menni nyaralni. Zamárdi strandot kimondottan szeretjük, tiszta a víz, van sok árnyék, tágas. (Szántódhoz közelebbi részére megyünk)

  • ABadFeeling2012.07.17 10:24:41

    Mindenkinek más stílus jön be, ezért van többféle fesztivál. A Házmester a fröccsözőbe 650 forint volt, (bejárattól balra) 3 deci bor 2 deci szóda, de valójában raktak bele 4 deci bort nem sajnálták.. Mi kb 10en voltunk lent, egyikünk se az a divatmajom agyontetovált hülye gyerek, mégis eszméletlen jól éreztük magunkat.
    Csak jó társaság kell és ennyi.

  • TARTYOM2012.07.17 10:25:17

    A Sound sosem készült magyar fesztnek. Ez mindigis külföldi közönséget célozta meg, ahogyan a Sziget is tette egy idő után.

    Ha magyar feszt kell akkor PAFE, Hegyalja, EFOTT, SZIN, meg talán még a Volt

  • TARTYOM2012.07.17 10:27:55

    Egyébként metál arc vagyok, akkor sem mennék Sound-ra ha ingyen adnák a bérletet (eladnám :) ), ettől független nem fikázom, maximum jót röhögök egykét kurván / páwán akiket viszont látok a képeken, videókon.

    De fikázni nem fikázom, mert valakinek ez a "zene" tetszik

  • Turhoparaszt2012.07.17 10:33:01

    [link]

  • Opinion2012.07.17 10:44:16

    @Szuperpocok

    Nem előrendelve, hanem április 15-ig. Amúgy meg ki tart vissza, hogy akkor vegyem meg?

  • krisz732012.07.17 10:45:07

    Hát ez szép! Tehát vkik megmagyarázzák,hogy ez az egész nem drága!Te jó ég! 300 ft/koncert! Csak Armin v B. érdekelt volna,DE az nekem 15 ooo ft lett volna és hát ugye a kis kaja és a benzin költség stb..! Főállás és mellékállás,igaz hogy vidéken és átgondolva NEM!Inkább én nem szurkolok a mai fiataloknak,hanem irigylem Őket és a szüleiket(vagy sajnálom),hogy kicsengetik az 50-60-70 ezreket egy pár napos bulizásra,még akkor is ha már-már jelszó hogy fiatalon ezt kell de jó sokat!Mondjuk a "fuxos kigyúrt nagy embereket és a kifent kikent műpicsákat azért megnéztem volna ahogy sorban állnak az ilyen fesztiken teljesen igénytelen toi toi wc-éknél!...vagy nekik talán oda sem kell menniük!?

  • Opinion2012.07.17 10:45:59

    @Bob Vance:

    A szállásunk egy 3 szobás családi házban a Soundtól gyalog 8 perce
    20000 FT/fő/4 éjszaka...

    Szerintem ez egy kurva jó ár. Ja és nem mondom meg a címet... :P :)))

  • Opinion2012.07.17 10:47:05

    @krisz73

    Az hogy csak Armin érdekelt volna téged, az a te egyéni szoc problémád!
    Ettől még 300-ra jön ki egy koncert :P

    Ez van ;)

  • Ádám Lala2012.07.17 11:13:36

    A véleményem az hogy, a napi monoton robotolás mellet muszáj kimozdulni és kiadni magunkból azt a sok szarságot ami felgyülemlik valaki úgy adja ki hogy elmegy egy pár napra fesztiválozni valaki meg úgy adja ki hogy itt ül és fikáza a másikat !

    Amúgy meg ha már fesztivál akkor csak is Ozora a legjobb "a béke és a nyugalom szigete"

  • patches2012.07.17 11:18:05

    Ha csak 1 előadó érdekel, akkor nagyon benézted, ez nem az a rendezvény (legalább is Armin-t meghallgathattad Bónuszon is fele ennyiért, meg még 1 pátr helyen):) Tény hogy a jegy nem olcsó, a szállás az kb rajtad múlik mennyiért szeretnél és milyet, csak időben kell lefoglalni.
    A kaja árak nem voltak elszállva, mint ahogy az ital sem annyira.
    Mutass 1 fesztivált ami olcsó:)
    Most voltam 4. alkalommal, de biztos hogy nem ez volt az uccsó!!!

  • Theodoro2012.07.17 11:33:12

    én 200k-t költöttem idén BS-en. irgyigkedjetek prolifaszkalapok.

  • skizzah2012.07.17 11:35:53

    A hozzászólások alapján ismét felfigyeltem a magyar betegségre: irigység. Az árakról lehetne vitatkozni. Mivel Budapesten élek, így hozzá vagyok szokva az itteni árakhoz. Mi a barátaimmal nagyon kevés italt vettünk bent, inkább bevásároltunk előre és hazajártunk inni (5 perc séta volt a ház :P). Én konkrétan egy sört és egy fröccsöt az 5 nap alatt. A fröccs 1550,-Ft volt, de nem mindegy a mennyiség, 1L 50-50% arányú. Az ételek sem voltak húzósak, bár mi csak az indiai étteremnél ettünk

  • Opinion2012.07.17 11:42:26

    @skizzah: Ennyi...

  • lajafix2012.07.17 12:09:09

    nevetseges a kommentelesi szinvonal. hogy a 2 milliárd bevetelbol 40 millio onkormi miert keves az egyik kommentelonek az eleg furcsa...

  • mrgumby12012.07.17 12:27:02

    jól látom, hogy vannak olyan emberek, akik meg akarják mondani másoknak, hogy mire és hogyan kúrják el a pénzüket, vagy mit csináljanak a szabadidejükkel?

    amúgy zamárdi, mint üdülőhely hasznáról:
    - mivel 25 éve rendszeresen járok le zamárdiba, van összehasonlítási alapom: régen volt egy kb 10 km hosszú szabadstrand, ahol nőtt a fű, azt cső. utóbbi pár évben olyan társasházak, nyaralók, stb. épültek végig a sétányon, hogy beszarsz. milyen fejlődés kéne még, új köztéri szobrok? a fesztivál láthatóan sokat dobott zamárdi ázsióján. persze maradhatna ugyanolyan lepusztult '70-es évekbeli nyaralóhely, mint a balatoni települések 90%-a egy bodegával, ahol lehet lángost kapni, ami ugyan még a 86 éves nagyanyám szerint sem normális, de ő is biztos egy hipster liberális újgazdag kurva.

  • Jimbum2012.07.17 13:50:52

    Én most voltam először és eszméletlenbrutálszuper volt, igaz drága 100e./2nap, de nem bánom, majd nem bulizok jó ideig. Nem értem miért jó fikázni egyeseknek, sok mindenben biztosan igazuk van, de szerintem csak a hiányszemléletüket erősítik, ha arról írnak amit nem tehetnek meg vagy arról, hogy mi nem tetszik. Én is észreveszem, hogy drága, koszos és kevés a wc, sok a magamutogató kigyúrt arc, stb. de igyekszem arra figyelni, hogy süt a nap, kellemes a víz, szuper a hangulat, mindenki barátságos! színvonalas fellépők vannak, egy sör csak 490, jó a szervezés és ilyen sok jó nőt egy helyen még soha életemben nem láttam!!! "A panaszkodás mindig az éppen létező el nem fogadása. Amikor panaszkodsz, áldozattá teszed magad. Változtass hát a helyzeten tettel, vagy szükség esetén mondd el a véleményedet, és lépj ki a helyzetből, vagy fogadd azt el! Minden más őrültség."

  • c.miller2012.07.17 13:54:22

    haromszor voltam a soundon vegig, iden kimaradt mert mar nem elek magyarorszagon es ugy dontottem, a sound arabol itt megyek el par fesztivalra (egynapos rendezvenyek). negyet sikerult abszolvalni, es jon az otodik ami a sziget lesz. negy es fel napra. szoval nem tudom kinek mi a draga, de ha harom deci sort kapsz ket euroert, meg negyert egy szelet pizzat, akkor utana a sziget es a sound arai szinte mar nevetsegesek.
    nem panaszkodom jok voltak az itteni rendezvenyek is, es hallottam olyan fellepoket akik magyarorszagra szokoevente jutnak el, de megis hianyerzetem volt: a hangulat. valahogy otthon jobban "csinaljuk" a fesztivalozast, a kulfoldiek is felszabadultabbak es nem csak csoportos beszelgetes tortenik a kis soruket szorongatvan, neha egy-egy utemes fejbolintas mellett az elso 4 oraban...
    inkabb oruljetek, hogy van meg amiert mennek emberek hozzatok elkolteni a penzecskejuket. magyarorszag nem a vas es acel, gyemant es egyeb termeszeti kincsek orszaga, ideje lenne felfogni. az meg, hogy ki mire kolti a penzet es hogyan szorakozik teljesen MAGANUGY. o kereste meg, jo hogy nem adja nektek vazz...

  • ricsmond202012.07.19 16:34:31

    hali mindenkinek
    Erről csak annyit tudok kommentálni,hogy van köztük irigység is,és van közte nagy nagy igazság is,én magánvéleményem szerint,mindent csak pénzel lehet élvezni,ha az ember tehetős,de nekem az életfelfogásom is ilyen nem lehet általánosítani,én most sajnos nem tehettem meg,mert egy kisebb vagyont költöttem el ,az elmúlt időben,és én pár száz eu val nem megyek el ilyen helyre,de vannak ismerőseim ,azok komolyabb emberkék,és szerintem is nekik való ez a feszt,jó el lehet bohóckodni meztelenkedni ,meg állatkodni,de szerintem igazán,ezt úgy ehet élvezni,ahogy páran ismerőseim lementek 1 héttel előtte,hotel siófok ,hajókázás,kirándulgatás,aztán vip jeggyel a soundon,szerintem 1000eu alatt nem lehet kiélvezni,legalábbis nekem az egészet,én nem tudnék úgy élni mint sokan mások.Én mindenkire irigy vagyok,csak azt sajnálom aki olyan mint én,aki nem tud betelni a jóléttel és elbasz egy csomó mindent maga körül,fogalmazhatok úgy is,hogy nem tudom hányan vannak közületek,akik eldobnak havi 2000-3000eus-s biztos összeget,azért mert még többet akarnak keresni 19 éves korukban,én ennyit tudtam hozzátenni,de az én véleményem sokak szemében nem mérvadó.

  • ricsmond202012.07.19 16:56:17

    egyébként meg az hogy a külföldiek ide járnak,az csak jó jel,mert legalább valamiből pénzt csinál az ország,én a szigetet is javaslom aki csak tud jöjjön el.

Szegeden nyaralok az idén!

Szegedi élménybeszámolóddal most egy családi nyaralást nyerhetsz!

Aki a hasát szereti, Máltán boldog lesz

Ahol aranyló erődvárosok és nyúlpörkölt várja.