Itt a bizonyíték, hogy a férfiak egyáltalán nem bámulják Scarlett Johansson melleit, sőt, jószerivel rá se pillantanak
Meghökkentő eredményeket hoz, ha egy egyszerű szemgolyómozgás-figyelő algoritmussal kielemezzük, az emberek mikor hová és mennyi ideig néznek egy képen. Ez például egy Dolce & Gabbana parfümreklám, a főszerepben Scarlett Johanssonnal, akinek mindenki önkénetenül az arcát nézi, nem a melleit (a zöld-sárga-piros foltok jelzik, hol mennyit időznek a tekintetek).
És ez még semmi, nézzük csak a következő képet, ahol a férfi és női tesztalanyok eredményeit külön ábrázolják, és a képen levő csajon csak cipő van. Itt is az arc a legfontosabb látnivaló, a seggére éppen csak rápillant mindenki, és a nők - ne EZ jellemző - utána azért alaposan megnézik azt a cipőt.
További tanulságos kutatási eredmények képekkel a Business Insideren.