Mit csinál a leleményes kábelező, ha szembetalálja magát egy ablakkal?
Bori fotózta egy XI. kerületi társasházban ezt az elmés megoldást, amit a szomszéd néni szerint a UPC kábelezős alvállalkozói hagytak maguk után. Azt mondjuk nem tudni, hogy egy már ott lévő lyukat hasznosítottak újra, vagy ők fúrták meg, amitől aztán berepedt az egész ablaküveg, de a végeredmény szempontjából mindegy is. Józsi, kész vagyunk, mehetünk haza.
Update: Írt a XI. kerületben dolgozó alvállalkozó, elindult a lavina! Ebből kiderült, hogy a kivitelezést nem a UPC Magyarország kábelezős alvállalkozói csinálták. "A munkát nem a UPC Magyarország Kft. vezetékes szolgáltatását építő Kollégák csinálták, hanem valaki más végezte, melyet a UPC Magyarország Kft. kivizsgál. A probléma kezelését továbbítottam a UPC Illetékesei felé, akik elvégzik a kivitelezés javíttatását!"
Update2: Megérkezett a UPC Direkt hivatalos válasza is. "A fotón látható kábelezés évekkel ezelőtt, a ház közös képviseletének kifejezett kérésére történt ilyen módon. Fontos megjegyezni, hogy a beüzemelést nem egy előfizetőnk számára végeztük, hanem a ház aljában működő UPC Direct szolgáltatást értékesítő boltnak volt szüksége arra, hogy bekösse a szolgáltatást, annak bemutatásához. A UPC Direct-nél követelmény a szolgáltatás bemutatása a partnereink által üzemeltetett üzletekben, a kábelezéskor pedig a közös képviselet kérését vettük figyelembe, akik az épület műemlék jellegére hivatkozva nem engedélyezték az ablakkeret megfúrását és ezt a megoldást kérték. Egyéb esetben, amikor a UPC Direct előfizetői szerződéskötést követően végzi a szolgáltatás telepítését, ügyfélszolgálatunk telefonon leellenőrzi, hogy ügyfelünk elégedett volt-e és a számára megfelelő módon történt a beüzemelés, kábelezés." Az üggyel kapcsolatos további kérdéseinket elküldtük a UPC Direkt-nek.