Indítsa el a játékot, szinkronizálja a szemüveget, aztán menjen el uszodába, és szárítsa meg magát a Sony turbófűtőjével
A Sony április 1-jei kamuvideóját azért érdemes kiemelni a többi szánalmas próbálkozás közül, mert a gyártók legalább vették a fáradtságot, és rendes díszleteket, színészeket, és terméknek látszó tárgyakat használtak a jól megrendezett Playstation Flow reklámvideóhoz.
A Flow lényege, hogy ha úszós részhez érkezünk egy videojátékban, csak lepauzáljuk a játékot, felvesszük a virtuális szemüveget, szinkronizáljuk a Playstation 4-gyel, aztán bedobjuk a táskánkba, elmegyünk a legközelebbi uszodába, és a medencében úszva játszhatjuk végig az úszkálós szakaszt a játékban. A detektoros kar- és lábszalagok érzékelik a végtagok mozgását, így valóban szimulálhatjuk az úszást. Ha végeztünk, egy gőzlapon pillanatok alatt megszáríthatjuk magunkat.
Persze, valójában nem, de ha nem április 1-jén jelent volna meg a videó, simán elhittük volna. Aki nem, az nem látott még Nintendo-sajtókonferenciát, ami nagyjából ezt a színvonalat hozza, csak ők tényleg terméket gyártottak az elmebajukból.