A Spotify-statisztikák alapján választotta ki a zenész, hogy hova menjen turnézni
Hunter Hayes, a 23 éves amerikai countryénekes a Spotify zenestreamelő alkalmazást használta, hogy megtudja, hol vannak a rajongói. Tíz héttel az új EP-je, a 21 megjelenése óta a címadó számot az alkalmazáson több mint 21 milliószor hallgatták meg. Fogva ennek az adatait és a teljes diszkográfiájának a népszerűségét a különböző városokban, összeállított egy 21 állomásból álló turnét azokból a helyekből, ahol a legtöbben hallgatják őt.
Ezenfelül azok, akik a különböző városokban a legtöbbet hallgatják őt az alkalmazáson, korábban bemehetnek a koncertre és megismerhetik őt, illetve az, aki a legtöbbször hallgatta az ő zenéjét, egy éves ingyenes Spotify-előfizetést is kap.
„Ezek az adatok, beleértve a rádió lejátszásokat és az eladásokat, értékesek, mert meg lehet állapítani belőlük, hogy hol van aktív, szenvedéllyel teli közönséged, akik jelenleg izgatottak a zenéd miatt" − mondta a Warner Music Nashville-nél dolgozó Jeremy Holley a Mashable-nek.