Friderika
10 °C
17 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Szeptember elsején nyílt meg a Közös Ország Mozgalom Agórája a Kossuth tér mellett, ahol a választási rendszerről szóló egyeztetések után politikai, közéleti és kulturális témákról is beszélnének az ellenzéki pártok, egészen október 23-ig. Ehhez képest új szintre emelve az ellenzéki összefogás céljait tegnap délután ez a felirat fogadta a helyszínre látogatókat:

    Új program: Tiltakozunk az eső és viharos szél ellen.

  • Miközben a rothadó nyugat még le van ragadva a kávé + toniknál, a Coca-Cola Japánban meglépte, amit igazából csak a japán piacon lehet meglépni, és nemrég piacra dobta a kávés kólát.

    Persze a kóla + kávé önmagában még annyira talán nem is lenne rémisztő mix, ha mondjuk tikkadt szöcskéből vagy valami kézműves kólából + kézműves cold brew drip fair trade sous vide cibetmacskaszar-kavéból lenne, de a Coca-Cola egyrészt nem a kifinomult ízekről híres, másrészt meg gondolom eleve úgy voltak vele, hogy ha már belemegyünk ebbe a történetbe, akkor nyomjuk fullba a kretént, úgyhogy a saját cukros gumiízű kamukávéjukkal, a Georgia nevű termékkel keverték a kólát.

    Nyilván nem jelent nagy meglepetést ezek után, hogy maga a termék elég rossz.

    • Az illatában a tejeskávé keveredik a kólával, ezért már a doboz felbontásakor elkezdni ingerelni a releváns testrészeket.
    • A szénsavtartalma érezhetően sokkal alacsonyabb, mint a sima kólának, emiatt viszont a korty eleje az asztalon másfél órára kint hagyott, szénsavmentessé vált kóláét idézi.
    • A korty végére viszont átveszi a főszerepet a tejeskávé íz, az utóíz pedig egészen savanykássá válik, de nem a kávésznob savanykás értelemben, hanem csak simán rossz.
    • Az igazán rossz viszont a közepe, amikor ez a kettő találkozik. Próbálhatnék persze vicceseket írni róla, de mire a doboz elfogyott, pont olyan szomorú lettem, hogy már nem tudok.

    Egyébként 100 ml-ben 22 kalória van, tehát gyengébb, mint a sima kóla, cserébe másfélszer annyi benne a koffein. A 190 ml-es dobozban egész pontosan 34 gramm koffein és 42 kalória van, mindez 130 jenért (kb. 300 forintért).

  • Néhai férje védjegyének megsértése miatt a John Lemon üdítőitalok nevének megváltoztatására kényszerített egy lengyelországi italgyártó céget Yoko Ono, írja az MTI.

    John Lennon özvegye perrel fenyegette meg a katowicei John Lemon vállalatot, ha nem változtatja meg a nevet.

    Képünk illusztráció. / Know Your Meme
    Képünk illusztráció. / Know Your Meme

    Ügyvédei arra figyelmeztették a céget, hogy napi 5000 eurót és eladott palackonként 500 eurót kell fizetnie, ha megsérti a John Lennon védjegyet, amelyet Ono 2016-ban jegyeztetett be.

    Az üdítőitalos cég ügyvédei cáfolták, hogy megsértették volna John Lennon jogait,

    de Ono ügyvédei a John Lemon írországi forgalmazójának Facebook-posztjára hivatkoztak, amelyen megjelenik az ikonikus énekes képe. Sőt más anyagaikon a természetes alapanyagokból készült, magas gyümölcstartalmú, glutén- és tartósítószer-mentes limonádék logója mellett ott van a "let it be" felirat és a jellegzetes kerek lencséjű szemüveg, mindkettő szorosan kötődik John Lennonhoz.

    Karol Chamera, a John Lemon brit forgalmazója a East London Advertiser lapnak arról beszélt, hogy "aki ebben a vállalkozásban részt vesz, mindenki startup cég és nem tudunk szembeszállni valakivel, akinek milliói vannak", ezért a jövőben On Lemon néven forgalmazzák az italt.

  • Augusztus első felében jött a hír, hogy bezár, legalábbis a jelenlegi helyszínén (a Corvin áruház harmadik emeletén) biztosan nem üzemelhet tovább, a Művelődési Szint. Mielőtt azonban végleg lehúznák a rolót, a müszisek még összehoztak egy aukciót, amely során a hely mindenféle ereklyéire lehet licitálni, illetve túravezetővel a harmadik emelet eddig ismeretlen szobáit is meg lehet ismerni. A bulis aukció szerda este lesz, részletek az esemény Facebook-oldalán.

    20622263 1310076222451449 4662493075569298551 n
    Fotó: Müszi